Strona 7 z 7 PierwszyPierwszy 1234567
Pokaż wyniki od 61 do 64 z 64

Temat: Wyciek płynu wspomagania

  1. #61
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    166-2.4 JTD-99r
    Postów
    118

    Domyślnie

    Dobrze, dzięki chłopaki za pomoc. Powiedzcie mi jeszcze jak wyjąć sprawnie maglownicę, żeby sie dużo nie gimnastykować ?

  2. #62
    Użytkownik Rowerzysta Avatar skopek
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Legnica, Poland
    Auto
    AR 146 1.4 TS (sold) / AR 166 2.4 JTD 10V / AR Spider 2.0 TS / AR 159 2.4 JTDm
    Postów
    253

    Domyślnie

    Najwięcej roboty jest z rozłączeniem kolumny kierowniczej, później to już tylko wyciągnąć końcówki ze zwrotnicy i lekko opuścić kołyskę aby mieć dojście na tyle dobre, by można było odkręcić maglownice, która sama w sobie trzyma się tylko na 2 śrubach.
    TED - diagnostyka pojazdów grupy FCA
    Oględziny: 737 744 979
    https://www.facebook.com/TEDznaFCA

  3. #63
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar lucek
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Suwałki
    Auto
    166-2.4 JTD-99r
    Postów
    118

    Domyślnie

    Panowie jestem po wymianie maglownicy więc powiem kilka słów na ten temat.
    Mianowicie wyciek był z łączenia kolumny z przekładnią. Chciałem to zrobić we własnym zakresie bawiąc się uszczelkami, jednak postanowiłem ją odnowić w całości.Kompleksowa regeneracja kosztowała około 550zł i maglownica jest jak nowa. luzy na kierownicy, do których sie przyzwyczaiłem znikły,wspomaganie pracuje o wiele lepiej i precyzyjniej, wycieków żadnych nie ma.
    Ja (przy okazji demontażu miski olejowej) akurat miałem odpuszczone sanki więc robota była trochę ułatwiona. W środku należy odkręcić co się da przy kolumnie i ją oczywiście rozłączyć. Potem końcówki drążków,następnie należy odkręcić tylko dwa przewody z maglownicy (klucz 17 i 19) jeden z nich przymocowany jest do przekładni śrubką (10). Sama maglownica trzyma się na dwóch długich śrubach (19) jednak przykręcona jest do niej taka szyna-listwa, która trzyma przewody od wspomagania idące do pompy,czy chłodniczki. przykręcone jest to z góry na klucz 13. Nie jest to wszystko tak skomplikowane, jak ktoś kiedyś straszył
    Pozostał mi jeszcze jeden problem. płyn wyciekając do wnętrza rozlał się pod wykładziną (skutecznie konserwując podwozie ze strony kierowcy).W kabinie czuć ten charakterystyczny nieprzyjemny zapach płynu do wspomagania. Muszę się tego pozbyć, przeszukałem forum i kilak osób miało podobne problemy, jednak chyba nikt nie powiedział co zrobić z rozlanym płynem ?

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Giulietta 2.0JTDm 170KM TCT
    Postów
    331

    Domyślnie

    Ja podniosłem wykładzinę ile się dało i wymyłem i wycisnąłem płyn z tej wykładziny bo była nieźle nasiąknięta. Tydzień po tym nie było już czuć zapachu płynu w środku.

Podobne wątki

  1. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez kamil8746 w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-04-2013, 14:47
  2. Wyciek płynu od wspomagania!
    Utworzone przez Maska156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-03-2013, 09:32
  3. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez bartimen w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2012, 19:13
  4. Wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez jacoff w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 23-01-2011, 22:19
  5. wyciek płynu wspomagania
    Utworzone przez marcolukas w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-09-2009, 21:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory