Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: [147] Wiązka elektryczna silnika

  1. #1
    Danielek147
    Gość

    Domyślnie [147] Wiązka elektryczna silnika

    Witam. Mam do wymiany prawdopodobnie wiązkę elektryczna silnika i mam dylemat bo poszła mi jedna kostka a mianowicie lewa stojąc przodem do auta ta która się wpina do komputera nad przepustnica. I teraz takie moje pytanie czy w wiązce elektrycznej muszą być te 2 kostki czy nie koniecznie bo na aukcjach na allegro widzę tylko jedna ;/

    tu są fotki o która kostkę mi chodzi:






    Tu nagrałem film o co mi chodzi bo jak dotknę te kable od kostki to mi auto przerywa i skacze na obrotach:
    http://www.youtube.com/watch?v=pahso...AYBtNKeliRL3g=


    I teraz chce kupić ta wiązkę i nie wiem o co Kaman bo wszędzie na zdjęciach widać 1 kostkę ;/
    http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...163061954.html
    http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...169803953.html
    http://allegro.pl/alfa-romeo-147-1-6...193227422.html

    Dodam za mam ar 147 1.6 120km z 2001r.

  2. #2
    Danielek147
    Gość

    Domyślnie

    pomoże ktoś??

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - nie grzebałem w wiazkach ale chyba 1 wtyk idzie do wtryskiwaczy.
    - drugi wtyk idzie do body komputera.
    - czyli te dwa wtyki są w osobnych wiązkach.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Kupić dobrą wiązkę elektryczną to jest nie lada wyzwanie. Lepiej podjedź do dobrego elektryka i niech Ci sprawdzi wiązkę którą masz na silniku. Jak sam zauważyłeś jest problem z terminalami w konektorze do ECU silnika i najprawdopodobniej jeden lub więcej z tych terminali ma słaby lub przerywany kontakt z pinami w module ECU.
    Ruszając przewody przy konektorze powoduje się stres na terminalach. Sprawdź czy terminale w konektorze nie mają zielonkawego nalotu lub są w jakimś stopniu uszkodzone.
    Fachowiec powinien być w stanie wymienić uszkodzone terminale w konektorze do ECU.

  5. #5
    Danielek147
    Gość

    Domyślnie

    A wiecie może jak ta lewa kostka lub wiązka się nazywa poprawnie żebym mógł tego wyszukać? Bo puki co poszukam na allegro jak będę wiedział jak się nazywa i przy okazji rozejrzę się za elektronikiem. Dzieki

  6. #6
    Danielek147
    Gość

    Domyślnie

    jak sie wyjasnilo byly to kable masy od wiązki idącej do sterowania komputera samochodu one nie stykaly ze soba i powodowalo to wariowanie komputera itd. Napisalem bo moze ktos bedzie mial podobny problem i pomoze mu ta informacja.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    podjedź do elektryka jak koledzy wyżej pisali przeczyści styki poprawi to co luźne i powinno być ok
    co do wiązki to musisz szukać takiej która idzie do wtrysków przepływki sond i na cewki zapłonowe

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Witam co do wiązki elektrycznej silnika chciałbym ją wyciągnąć na stół i ja poprawić (polutowac itp.) jakoże silnik mam ogarniety mechanicznie, osprzetowo to została elektryka. wiec pytanie moje takie czy ta wiązka całego osprzętu silnika wchodzi, gdzieś do środka samochodu?

  9. #9
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2016
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    Alfa 147 1.6 16v
    Postów
    99

    Domyślnie

    W komorze silnika można powiedzieć że są dwie wiązki, jedna króciutka co idzie do wtrysków i sąd i osprzętu w okolicy góry słupka i druga do reszty akcesoriów na której też są lampy, kierunki klima itp. Ta druga wiązka wchodzi z dwóch stron auta pierwsze miejsce jest za serwem hamulcowym i idzie do BC i kawałek do kolumny kierowniczej, a z drugiej strony wchodzi na wysokości połowy silnika( zaraz koło rurek z klimy) zasłania ją wygłuszenie w komorze silnika. Tą drugą połówka idą także przewody do czujników z abs na tył auta.
    Zabawy jest sporo bo przerabiałem ten temat

  10. #10
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    Aha czyli to nie takie proste jak myślałem troche zabawy będzie.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-12-2015, 07:32
  2. [159] Wiązka elektryczna halogenów
    Utworzone przez szakal0606 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 26-04-2014, 09:18
  3. [146] wiązka elektryczna
    Utworzone przez sebi88 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-11-2010, 21:46
  4. [ 145 ] Wiązka elektryczna
    Utworzone przez Bartosz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-12-2007, 10:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory