mam pytanie do czego służy bezpiecznik pod maską na plastikowej obudowie jest napisane tylko że to EFI nie wiem co to za skrót. spalił mi się dwukrotnie w bardzo krótkim czasie czego skutkiem było zatrzymanie się pojazdu i nie dającym się ponownym uruchomieniu go. Dodam że wcześnmiej chwile pogazowałem i zrobiłem szybki zryw ze dwa razy potem wydawało mi się że silnik się spali był tak zagrzany że szok :/ Ma ktoś jakieś pomysły wskazówki mogą być też porady ewentualnie tego tematu elektrycznego . Bo elektryka w naszych bellach czesto zawodzi i lepiej więcieć na ten temat roche więcej a nie tylko o samych kontrolkach.
Pozdrawiam ! Dzięki![]()



. Dodam że wcześnmiej chwile pogazowałem i zrobiłem szybki zryw ze dwa razy potem wydawało mi się że silnik się spali był tak zagrzany że szok :/ Ma ktoś jakieś pomysły wskazówki mogą być też porady ewentualnie tego tematu elektrycznego . Bo elektryka w naszych bellach czesto zawodzi i lepiej więcieć na ten temat roche więcej a nie tylko o samych kontrolkach.
Odpowiedz z cytatem
ale teraz dlaczego on się zaczął przepalać :| hmmm... teraz to już tak po 2 dniu tego zdarzenia zaczyna mi dziwnie chodzić na biegu jałowym tak dziwnie jakby nie do końca przez cały czas równomiernie dostawał paliwa a o przyśpieszeniu nawet nie mówie :O jak się dokula do 3 tys. wtedy zaczyna nabierać dopiero wigoru
bo mam jakąś cichą nadzieje że wszystko będzie dużo lepiej a przecież sam wariator ponoć zabiera 15 kucyków :/
