Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Temat: Szukam właścicela 156 GTA najlepiej z Małopolski

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    3lata, albo 60tyś i koniecznie z pompą wody! Bo się później nie dostaniesz do niej.

    Aha alternator krótko mówiąc jest słaby. Jak regenerowałem to mi go zmostkowali czy coś takiego, że niby lepszy teraz. Nie widzę różnicy.

    hehe to ci muszę swoją nagrać to zobaczyć jak bez katów chodzi.
    Ostatnio edytowane przez Niski ; 27-03-2012 o 12:44

  2. #32
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Niski bez szaleństw, 156GTA to ciężka krowa już.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #33
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał Niski Zobacz post
    hehe to ci muszę swoją nagrać to zobaczyć jak bez katów chodzi.
    Bardzo chętnie
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    P.S. pytałem dzisiaj w warsztacie robiącym głównie Alfy (sam tam serwisuję Alfy od lat) jaka cena za rozrząd z pompą z robocizną. Cena nie powala: w granicach 1.500zł.
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    Ostatnio edytowane przez alces1 ; 27-03-2012 o 13:54

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  4. #34
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Nie bede pisal wiecej o spalaniu, przeciez to bzdury

    Szpera w GTA to podstawa z dwoch wzgledow. Tak jak koledzy pisza, seryjny dyfer potrafi sie rozleciec nawet szybko po tym kiedy jest wymieniany znowu na taki sam fabryczny. Tykajaca bomba zegarowa. Po drugie znacznie poprawia przeniesienie mocy na asfalt. Te Q2 mogloby byc lepsze, ale bez tego ja nie wyobrazam sobie jazdy GTA. Po prostu. Takze tutaj zalecany jest od razu wydatek kilku tys zlotych, niestety. Potem za to jest spokoj z tym. Takze moga byc dylematy, typu moze szpera a moze LPG

    No a ja sie nie zgodze ze 330 to mus. Chyba musiales miec te 305ki mocno zuzyte + seryjne klocki ? Klocki np. Performance Friction na 305 hamuje duzo lepiej niz seria 330. Tak oglnie to seryjne klocki to jest wielkie nieporozumienie, sa po prostu straszne i nie rozumiem jak mozna cos takiego montowac w takim samochodzie. Znam mnostwo opinii ludzi ktorzy zmienili sobie na 330ki, ale nikt nie pisal ze jest przepasc. Zeby bylo smieszniej to znam osobe swiezo po modyfikacji na 330 i jest zawiedziony. Moze to sie zmieni jak troche km przejedzie. Zaciski kosztuja jakies kosmiczne pieniadze ja sobie tym glowy nie zawracam. Ogolnie jest tak, ze nawet jak sobie caly zawias wymienisz znowu na seryjny to tez sie wydaje ze jest przepasc. Stad takie nowe doznania.

    Ogolnie rzecz biorac to optymalnie byloby wlasnie znac te newralgiczne punkty i taka znalezc gdzie wlasciciel z wiekszoscia sie uporal (stabilizator, szpera, sprzeglo, metalowe przewody olejowe + chlodnica oleju to tez bardzo przykry temat) Wtedy niewiele zostanie do zrobienia. Spory zapas gotowki bardzo wskazany, ale na pewno warto by takiej wlasnie szukac i mysle ze nie jest trudno taka znalezc. Ludzie sie pozbywaja ze wzgledu na wysokie ceny benzyny.

    Ostatnio wjechalem swoja na wage. 1480kg ze mna i cwiartka w baku, co wydaje mi sie bardzo realnym wynikiem. Masa podawana przez producenta to chyba 1410. Wynika z tego ze jest to jakies 100 kilo wiecej niz 2.5. Sporo wiecej zatem.

    Aha od 2003 roku w serii sa montowane 330ki.

    A ile kosztuje wymiana rozrzadu w 159 ?
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 27-03-2012 o 20:53

  5. #35
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    O co chodzi z tym stabilizatorem, przewodami olejowymi i chłodnicą oleju?
    Wymiana rozrządu wraz z pompą wody wg informacji z Saskiej w Krk to wydatek rzędu 1.500zł z robocizną.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Chodzi o korozje tych wszystkich elementow. Dziura w przewodach olejowych, chyba nie musze pisac co sie stanie. Pozniej jak sie to wymienia to moze byc niespodzianka takiego typu ze nie da sie ich odkrecic od chlodnicy oleju, wszystko jest tak skorodowane ze scala sie w piekna calosc
    Nie sa to juz takie nowe auta, moja GTA ma juz prawie 11 lat. Oczywiscie przy ogledzinach wystarczy zdjac oslone silnika i naprawde mnostwo rzeczy moze sie szybko wyjasnic

    Np w 2.5 nie ma chlodnicy oleju, jest to inaczej rozwiazane.

    Widzisz, czyli rozrzad robisz w podobnej cenie. Sprzeglo w dieslu na pewno o wiele drozej, bo pewnie siedzi kolo dwumasowe wiec wydatek jest zalosnie chory podejrzewam. A przy GTA te pieniazki madrze przeznaczysz na zakup ladnej szpery

    Ile km rocznie robisz i jak to wyglada procentowo ?
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 27-03-2012 o 21:11

  7. #37
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Cytat Napisał Andy1970 Zobacz post
    Toczysz się dostojnie po drodze a kiedy wciskasz but w podłogę maszyna zrzuca maskę cnotliwej mniszki i w sekundzie zamienia się w wyuzdaną , dyszącą i kipiącą emocjami czarną sukę.
    Dobre
    l

  8. #38
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Niski
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 3.2 GTA Q2
    Postów
    341

    Domyślnie

    A ja sie będę upierał, że 330mm to dobre rozwiązanie. Miałem całkiem przyzwoite heble 305mm i dwa trzy hamowania z 200km i masakra. Kwestia kto jak jeździ jak się toczy 140km/h to nie dziwie się, że 305mm wystarcza

    ---------- Post added at 22:40 ---------- Previous post was at 22:37 ----------

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Niski bez szaleństw, 156GTA to ciężka krowa już.
    E tam popatrz Grzesiu na wagę obecnych aut z podobną mocą. 100-200kg więcej. Jak na torze zapakowałem na koniec 3 osobowe towarzystwo, co by obwieźć i normalnie byłem w szoku jak długo się zbierałem na 1 biegu. Te kg robią różnicę. Pewnie że nie waży GTA 1200kg no ale zawsze przewaga.

  9. #39
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wasyl
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 2002
    Postów
    490

    Domyślnie

    Oczywiscie ze to dobre/lepsze rozwiazanie, nie twierdze ze tak nie jest Tylko do mnie nie przemawia tutaj stosunek efektu koncowego do poniesionych kosztow. Jak miales fading po dwoch hamowaniach to wybacz, ale nie mogl to byc przyzwoity zestaw i tutaj bede sie upieral Z GTA mozna by bylo zrobic niezlego zawodnika na tor, bo jest co z niej wywalac. A taka zwykla seryjna to raczej szalu nie robi na torze.
    Ostatnio edytowane przez wasyl ; 27-03-2012 o 22:10

  10. #40
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał wasyl Zobacz post
    Oczywiscie ze to dobre/lepsze rozwiazanie, nie twierdze ze tak nie jest Tylko do mnie nie przemawia tutaj stosunek efektu koncowego do poniesionych kosztow. Jak miales fading po dwoch hamowaniach to wybacz, ale nie mogl to byc przyzwoity zestaw i tutaj bede sie upieral
    Wasyl problem hebli 305 w GTA to ich stosunkowo mała pojemność cieplna że tak to nazwę, przez co szybko można je zamęczyć, 330tki przy ich grubości 32mm to kawał złomu, można je męczyć i męczyć i w stosunku do 305 jest naprawdę duuuuża różnica, kolejna sprawa to powierzchnia czynna klocka w zacisku do 305mm a do 330mm, ten pierwszy wypada blado.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. AR 156 Szukam 156 fl najlepiej sw
    Utworzone przez Beton w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 19:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory