Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 54

Temat: Informacje o 2.5 V6

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Jak policzyc eksploatacje TS to w tych samych pieniadzach albo nawet taniej jest V6.
    Jesli wszystko po bozemu to swiece i wariator juz robia niezla kwote bez rozrzadu i robocizny,to samo sie tyczy przewodo WN + koncowki oraz w 2.0 pasek balansu i rolka jezeli przemnozyc to przez awaryjnosc i panewki w TS ktore powinno sie zmianiac jak klocki to V6 jest tanszy o polowe
    Przy obecnych cenach Pb tylko LPG,TS nie jest ekonomiczny wcale wiec na LPG V6 nie zrujnuje portfela

  2. #12
    bbrys
    Gość

    Domyślnie

    Jaki więc proponujecie zestaw rozrządu do V6 w przypadku gdy lubię pocisnąć i to dosyć często?

  3. #13
    Firestone
    Gość

    Domyślnie

    Najlepiej oryginalny

    Co do V6 to czysta przyjemność takim jeździć. Ten dźwięk i przyśpieszenie powoduje, że nawet spalanie się nie liczy. Mi przy normalnej jeździe + czasami mocniejsze przyśpieszenie wychodzi 11-12l benzyny na 100km.

    Jakby nie to, że jeżdżę nią tylko w niedziele, a OC itp. trzeba płacić, to nigdy bym jej nie sprzedawał.
    Ostatnio edytowane przez Firestone ; 01-04-2012 o 13:11

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Koledzy, pompy wody się nie wymienia w tym silniku, znawcy V6... Pompa wody jest napędzana z paska osprzętu jak alternator,klima czy wspomaganie. Nie jest częścią rozrządu i wymienia się ją, jak się popsuje. Zbędny wydatek 300złotych i sama wymiana też nie jest taka prosta, bo śruby na 90% są zapieczone.
    Dodajmy że składanie tylko na oryginalnych blokadach z ASO, żadne wynalazki od pana miecia. Wymiana rozrządu banalnie prosta, jak macie blokady + czujnik zegarowy to można zrobić samemu, tylko miejsca mało.
    Juz Ci kiedys cos pisalem na ten temat a Ty dalej wpierasz ludziom herezje... to zrobmy tak... kazdemu ktory Cie poslucha i nie wymieni pompy z rozrzadem w razie problemow pokryjesz druga wymiane, co Ty na to? "znawco v6"...
    Kompletny rozrzad 1000zl +- + robota + ewentualnie plyn chlodniczy itd...
    Co do spalania bylo juz wiele razy... 12-16+ przy miejskiej eksploatacji.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #15
    bbrys
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem jak to w końcu jest z ta pompą ale po zakupie Alfy i przy robieniu rozrządu wymienie też pompę żeby był spokój. Spalanie mnie jakoś strasznie nie interesuje, jak będzie średnio 15lpg to będzie OK (jeżdżę 60% miasto, 40% trasa).

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Nie musisz wymieniac ;] DcfFan Ci pozniej wymieni ;] Ja mam jeden z zestawow, Pasek Gates Powergrip, rolki SKF napinacz INA pompa Bugatti i jak ktos Ci bedzie pisal to jest Ujowe bo to bo tamto to potraktuj to jak hasla typu ze "Alfisci spotykaja sie w warsztacie" ;] Ja podczas poszukiwan Alfy celowalem w 2.0 TS ale szybko sie rozmyslilem i nie zaluje ;]

    PS. Tu masz umiejscowienie pompy tak na wszelki wypadek zebys byl swiadomy gdzie sie znajduje: rozowy kolor

    http://i46.photobucket.com/albums/f1...aterpump-1.jpg
    Ostatnio edytowane przez -BamBosZek- ; 01-04-2012 o 14:59
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    W mojej sztuce pompa ostatnio nie byłą wymieniana- przed dwoma tygodniami sprawdzaliśmy u Pabla stan rozrządu i jest obsyfiała, czyli da się 100 tysięcy na niej zrobić, ale jak dla mnie to za duże ryzykowanie, bo lepiej wydać te 350 złotych więcej niż potem znowu to rozgrzebywać i tak jak pisałem za 1700 z montażem jest wszystko to co szło na pierwszy montaż

    Co do instalacji LPG, to stary właściciel się postarał i może to wyglądać tak:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC02740.jpg
Wyświetleń:	107
Rozmiar:	117.1 KB
ID:	51847
    Ogólnie pierwsza lepsza osoba nie łapie się że jest w silniku gaz, wszystko wykonane tak jak u Grześka
    Co do spalania to to co napisałem to jest minimalne, moje średnie oscyluje w granicach 12,5 do 13,5 LPG na 100 kilometrów plus os 0.6 do 1 litra benzyny na każda sektę, z tym że ja głównie latam na trasach 30+ i 120 nie schodzi przeważnie z licznika. W porównaiu do T.Sa wcale tak dużo nie pali
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 01-04-2012 o 16:09

  8. #18
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał kylo1986 Zobacz post
    W mojej sztuce pompa ostatnio nie byłą wymieniana
    Była była
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar jakubGTV
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jastrzebie Zdroj, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,0V6
    Postów
    284

    Domyślnie

    podczepie sie pod temat... jaki jest koszt wymiany panewek w tym silniku? mam takową w której stukaja panewki(prawdopodobnie) i nie wiem ile musze kasy nazbierać.
    była:Alfa Romeo GTV 2,0TS , 166 2,0TS x 2 , 156 2,5 v6 , 156 2,0TS.. jest 166 2,4jtd

  10. #20
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Była była
    Acha, taka zasyfiała że wygląda jakby jedną eymianę rozrządu ominęła, to tym bardziej trzeba wymieniać z każdym rozrządem jak tak, swoją drogą rozrząd wygląda bardzo dobrze jak na 40 tysiecy
    Ostatnio edytowane przez kylo1986 ; 01-04-2012 o 18:51

Podobne wątki

  1. Informacje ze Sklepu Klubowego
    Utworzone przez Tuti w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post / autor: 22-05-2024, 08:45
  2. Alfa 156 2.0 JTS opinie i informacje
    Utworzone przez julekul w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-02-2016, 22:24
  3. Alfa 156 SW prośba o informacje
    Utworzone przez Jaco1984 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 21:42
  4. [155] Potrzebne informacje obsługowe
    Utworzone przez kasztelan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-09-2010, 12:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory