Poprostu fatalna relacja ceny do jakosci. Moje tez nie sa idealne, ale z pelnej kwasowki, pozyja dluuugo, a i z dzwieku jestem bardzo zadowolony. A kosztowaly 3/4 ceny ultera.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Koledzy a teraz mam pytanie. Kupowałem ten tłumik ze względu na to że jest dedykowany do Alfy 156, 2.0L. Czy montaż tego tłumika może mi polepszyć jakąś charakterystykę, osiągi silnika czy coś w tym rodzaju, bo mam nadzieję że nie zaszkodzi skoro już wydałem kilka porządnych stówek. Mój jest już przerdzewiały do reszty, więc muszę go wyrzucić i tak, czy jeżeli będzie za głośny można go jakoś wygłuszyć>? Ogólnie czy dziury w tłumiku i jedna większa w rurze do niego prowadzącej, mają jakiś wpływ na osiągi auta, czy to nie ma żadnego znaczenia? Uprzedzam że nie znam się na tym więc, wybaczcie. Tak pierdzi mój stary wysłużony tłumik.
http://www.youtube.com/watch?v=fos-e...20Zwtzs7pGIjI=
http://www.youtube.com/watch?v=kvUc1...endscreen&NR=1
iiii tam do dupybo nie miałeś rur i haczyków jak w ulterze przyspawanych - ty podobnie jak i ja się nie liczymy bo wybieramy porządne tłumiki a nie gadżety w stylu rura i haczyk
---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:31 ----------
ty chcesz kupić niby dedykowane ultera po tych fotach co się pojawiły w tym wątku? że rdzewieje jeszcze przed montażem - ojciec mi opowiadał że polskie auta lat 80 ubiegłego wieku odbierane z polmozbytu już miał purchawy na sobie, zanim jeszcze zobaczyły sól czy wodę od spodu
Jesli nie chcesz zmieniac charakterystyki, zdemontuj stary, fabryczny tlumik, popros wydecharza, zeby rozcial obudowe i przyjrzyj sie jak jest zbudowany.
Skontaktuj sie z kims, kto robi tlumiki z nierdzewki pod wymiar i zlec zrobienie kopii, albo prawie kopii z zachowaniem srednicy wejscia i za 4 stowki masz tlumik, ktory przezyje Twoja Belle. Ja bym przy okazji zadbal, zeby wydobyc bardziej rasowy dzwiek z 2.0, a ten silnik potrafi fajnie zamruczec.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
Zgredek nie odpowiedziałeś na moje pytania, a co ma piernik do wiatraka, kupiłem ten tłumik i już. Teraz mi piszesz o autach z polmozbytu z lat 80, co mnie to obchodzi? Widać taka jego jakość, mądry to każdy po szkodzie. To jak to jest z tymi tłumikami koledzy>? Dziurawy zmienia jakoś charakterystykę na minus czy nie? Czy jak dospawam tego osławionego Ultera to mi poprawi się coś czy raczej nie?
Chodzi mi o jakieś rzeczowe wypowiedzi a nie o doświadczenia z polmozbytu.
---------- Post added at 22:59 ---------- Previous post was at 22:57 ----------
Kolego ale ja już kupiłem tego Ultera. Nie uśmiecha mi się wyrzucanie kolejnych kilkuset zł na następny.
Obawiam sie, ze nikt nie odpowie Ci na te pytania, dopoki nie zhamujesz auta. W N/A wydech ma duze znaczenie, ale nie przejmowalbym sie dziura w aspekcie mocy, tylko upierdliwosci jazdy z czyms takim. Jesli nie minelo jeszcze 10 dni od zakupu ultera, ja bym to oddal i zrobil tak, jak pisalem w ostatnim poscie.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor
kupiłeś dedykowany do wszystkiego gdzie on wejdzie a nie typowo pod 2.0 - nie oszukuj się
Skoro nie jest dedykowany pod 2.0, to po co producent na swojej stronie umieszcza różne pojemności silników do wyboru>? Jeżeli tak jest, to każdy by musiał robić sobie osobiście tłumik pod swój silnik na zamówienie. Nie każdy ma na to czas, żeby jeździć po fachowcach a cena podejrzewam była by podobna.
Jest to typowy zabieg marketingowy. Zebys myslal, ze jest specjalnie dla Ciebie, jak skrzydelka z KFCCi, co sprzedaja katalizatory, tez wymieniaja marki aut, do ktorych pasuja. A pasuja wszedzie.
Krajcok
GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
XKR 4.0 V8 kompressor