Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 54

Temat: Informacje o 2.5 V6

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał jakubGTV Zobacz post
    podczepie sie pod temat... jaki jest koszt wymiany panewek w tym silniku? mam takową w której stukaja panewki(prawdopodobnie) i nie wiem ile musze kasy nazbierać.
    Jak stukaja to juz nie ma co wymieniac... ;] szukaj walu nominalu i wtedy dobor panewek nowych.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał mourning Zobacz post
    Co z tego ze nie jest napedzana paskiem rozrzadu?Chcesz placic dwa razy za ta sama robote to Twoja sprawa no chyba ze sam sobie wymieniasz bo masz czas,miejsce,narzedzia ale nigdy bym nikomu ze znajomych nie powiedzial ze nie wymieniaj pompy bo nie jest czescia rozrzadu.
    To pozdrawiam Twoich znajomych. Wymień, bo może się zepsuć. To wymień też pierścienie i panewki na korbach, bo też mogą się zepsuć. Pompa wody w tym silniku seryjna robi 200tysięcy (silniki 190HP) i spokojnie ponad 300 w silnikach 192HP.

    Jak rozszczelni się pompa wody a masz nowy rozrząd to wymieniasz tylko pasek za 60 złotych, więc to żadne koszta. Nie gadaj głupot. Pompę wody wymieniasz w silnikach, gdzie napędzana jest z rozrządu dlatego, że jak się zatrze to leci rozrząd a co dalej wiadomo.

    Bamboszek, ty i twoje teorie... Idąc za ciosem trzeba w sumie wszystko co nie jest nowe wymieniać, bo przecież może się zepsuć
    Ostatnio edytowane przez dcfan ; 01-04-2012 o 20:42

  3. #23
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    dcfan bez urazy ale słyszałeś o pękającym talerzyku pompy w V6 24v? Nie spotkałem żadnej V6 24V w której seryjna pompa tyle by wytrzymała.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #24
    Użytkownik Świeżak Avatar marc1nz
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    podkarpacie
    Auto
    AR 156 3.0 V6 Q2
    Postów
    152

    Domyślnie

    jak wymienialem pompe to byla nominalna ,po 120k km na plastikowym wirniku i fakt byla widoczna lekka pajeczyna -i na oko mogla jeszcze spokojnie pompowac a zmienilem na taka z zeliwnym wirnikiem i naprawde ani mysle ja zmieniac wraz z przyszla wymiana razrzadu -wymiana w przyszlym roku -i wydaje mi sie lekka przesada zmiana pompy na zeliwnym wirniku co wymiane razrzadu

  5. #25
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Moja przejechała 218 tys jak dobrze pamiętasz Ricambi i śruby z bloku wykręcali wykrętakami + mig i nakrętki. Od tego się zaczęły problemy z rozrządem.

    Jak dobrze pamiętam po 2000 roku zmienili już na metalowe talerzyki, u mnie plastik i oczywiście pęknięcie, chociaz padło uszczelnienie łożyska i stąd wymiana pompy.

    ---------- Post added at 22:29 ---------- Previous post was at 22:27 ----------

    Cytat Napisał marc1nz Zobacz post
    jak wymienialem pompe to byla nominalna ,po 120k km na plastikowym wirniku i fakt byla widoczna lekka pajeczyna -i na oko mogla jeszcze spokojnie pompowac a zmienilem na taka z zeliwnym wirnikiem i naprawde ani mysle ja zmieniac wraz z przyszla wymiana razrzadu -wymiana w przyszlym roku -i wydaje mi sie lekka przesada zmiana pompy na zeliwnym wirniku co wymiane razrzadu
    O tym mówię. Pompa wytrzma przynajmniej dwie wymiany rozrządu w tym silniku nawet, jesli robimy je zgodnie z instrukcją. A te z metalowym wirnikiem (o ile nie padnie uszczelniacz) to powinny jeździć wiecznie.

  6. #26
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Jak rozszczelni się pompa wody a masz nowy rozrząd to wymieniasz tylko pasek za 60 złotych, więc to żadne koszta.
    Ta ,a mechanik zrobi to za darmo.
    Pierdzielisz jak potłuczony.Pompa kosztuje 160 zł i po cholerę ryzykować ?
    Jak cieknie to gdzie będzie płyn walił?
    Ja w 155 nie wymieniłem i co za parę miesiecy zonk, padła.
    Ale mi oszczędność.
    To idąc po bandzie po co wymieniać rolki ? Przecież też są napewno jeszcze dobre.
    Wystarczy pasek i po sprawie.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Widze ze mamy kolejnego "specjaliste" ;] Dcfan bez urazy ale to ze Ty w razie W wymienisz pasek za 60 zl kupiony po znajomosci, nie znaczy ze kazdy ma blokady, umiejetnosci, czas zeby sie w to bawic... a koszt dodatkowych 400zl za wymiane nie jest dosc ciekawa opcja... wiec skoncz polemike zanim napiszesz wiecej madrosci.
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #28
    bbrys
    Gość

    Domyślnie

    Panowie mam prośbę... Dajcie sobie już spokój z ta pompą w tym temacie bo sie robi offtop, lepiej napiszcie coś co mnie przybliży albo oddali od V6.

  9. #29
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    bbrys​ jak widzisz w moim podpisie mam dwie V6 w domu, jedno używane do wygłupów weekendowych na torze, drugie daily car dla żony. Jak myślisz dlaczego wybrałem V6? Należycie traktowany jest nie do zabicia całkowicie bezawaryjny [dlatego kupiłem dla żony GT 3.2 abym podczas wyjazdów służbowych miał pewność że auto jej nie zawiedzie i odpali i pojedzie w każdych warunkach] druga sztuka dłubana 3.0 we wprawnych rękach jest w stanie wprawić w stan zakłopotania kierowców EVO, STI i tym podobnych aut => http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...yslenia-9.html <= KLIK


    To jak kupujesz V6 ?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  10. #30
    bbrys
    Gość

    Domyślnie

    O Alfie w KJSach już czytałem jakiś czas temu, na tą chwilę muszę naprawić swoje 2.0TS i je sprzedać a dopiero później kupować 2.5V6 ale jak na razie jestem zdecydowany

Podobne wątki

  1. Informacje ze Sklepu Klubowego
    Utworzone przez Tuti w dziale Sklep
    Odpowiedzi: 61
    Ostatni post / autor: 22-05-2024, 08:45
  2. Alfa 156 2.0 JTS opinie i informacje
    Utworzone przez julekul w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 27-02-2016, 22:24
  3. Alfa 156 SW prośba o informacje
    Utworzone przez Jaco1984 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 21:42
  4. [155] Potrzebne informacje obsługowe
    Utworzone przez kasztelan w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-09-2010, 12:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory