Bardzo dziękuję kolegom za krytyczne wpisy

Odpowiem w punktach :
- W ostatnim czasie ceny części mocno rosną - praktycznie z dostawy na dostawę. Fasta sprzedajemy bardzo duże ilości i stany magazynowe są uzupełniane na bieżąco. Jednocześnie sprzedaż wahaczy do 166 jest marginalna – 3 szt od początku roku. Pod koniec zeszłego roku robiliśmy wyprzedaż wahaczy do 166 bo zalegały nam na magazynie.
Bardzo możliwe, ze taki wahacz leży u kogoś na półce od roku gdzie cena zakupu była zupełnie inna. Przy obecnej cenie zakupu sprzedaż na poziomie 195 PLN jest dla nas całkowicie bez sensu. - Autosklep24 jest sklepem wysyłkowym a nie internetowym. Na czym polega różnica ?
Utrzymujemy całkiem spory magazyn aby zapewnić natychmiastową dostępność cześci. Sprzedażą zajmują się handlowcy z ogromnym doświadczeniem w autach włoskich - udzielają szczegółowych informacji , odbierają telefony , odpisują na maile w najkrótszym możliwym czasie, często udzielają konsultacji technicznych, załatwiają reklamacje! To jest sklep zapewniający profesjonalną obsługę a nie zakup metodą „dodaj do koszyka”. - Autosklep24 przekazuje spore środki na klub Alfaholików na zasadach sponsoringu. Paradoksalnie dzięki temu, ze inny klubowicz robi zakupy w Autosklepie macie możliwość psioczenia na nas na forum
- utrzymanie strony Alfaholików w obecnym wysokim standardzie to spory koszt i praca wielu ludzi.
BTW – szacun dla administracji.
Podsumowując...
Staramy się utrzymać rozsądny poziomcen detalicznych i udzielać rabatów w maksymalnym możliwym zakresie. Z wysokimi cenami nie przetrwa się na rynku – to oczywiste.
Zawsze znajdzie się inny sprzedawca który czyści magazyn, sprzedaje wybrane towary na zerowej marży by pozyskać klientów lub prowadzi typowy sklep internetowy bez magazynu, ściąga towar tylko pod zamówienie. Całej konkurencji nie upilnujemy choć bardzo się staramy

Tak czy inaczej o zakupie decyduje klient i do niego należy wybór.