Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Temat: Za i Przeciw Alfa Romeo GT 1,9JTD

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Wrzuce swoje 3 gr. Mysle, ze mam do tego prawo, mam auto praktycznie od nowosci, jak kupilem miala 7 tys km. Przejechalem GT 110 tkm.

    GT jest pieknym samochodem o swietnych proporcjach, w ruchu, we wstecznym lusterku wyglada zjawiskowo. Auto uwazam za swietne, typowe auto dla kierowcy, dajace radosc z jazdy. Zawieszenie uwazam za wyjatkowo trwale, przez te 110 tys wymienilem tylko 3 wahacze, (jeden na gwarancji) i 2 laczniki. Jezdze non stop (lato, zima na 18 calach). Brak powazniejszych awarii. Nie zgadzam sie z Bocianem co do kola dwumasowego. Te z fiata uchodza za bardzo trwale. U mnie kolo nie posiada zadnych luzow.

    Szybkosc GT na kretych drogach wynika nie z mocy silnikow, ale swietnego zestrojenia zawieszenia i precyzyjnego ukladu kierowniczego, ktory daje swietne czucie i jest bardzo 'ostry'. Wg mnie, aby cieszyc sie z jazdy na kretych drogach, nalezy dbac o zbieznosc na obu osiach (musi byc 2 x w roku ustawiana u dobrego fachowca!), jezdzic na 18 calowych kolach (jezdzilem gt na 16 i twierdze, ze prowadzi sie jak ponton przy 18). Gdyby komus bylo malo, moze wrzucic aku do bagaznika i obnizyc nieco zawias, auto powinno stac sie bardziej neutralne. Mozna tez przeszczepic hamulce z 3.2.

    Najbardziej w aucie wkurza mnie nieestetyczna srodkowa czesc konsoli na chama przeszczepiona ze 147 bez zadnych liftingow i niemozliwosc ustawiania nawiewow jednoczesnie na szybe, nogi i srodkowe kratki.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  2. #12
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Nie zgadzam sie z Bocianem co do kola dwumasowego. Te z fiata uchodza za bardzo trwale. U mnie kolo nie posiada zadnych luzow.
    teraz pokaż mi gdzie pisałem że jest "nietrwałe"
    ja tylko pisałem że jest stosunkowo "nie tanie"








  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    dąbrowa górnicza
    Auto
    alfa romeo GT 1.9 jtd (2004)
    Postów
    166

    Domyślnie

    bym zapomniał-pier.....a odma-lubi przypominać,że chce być czysta;zwłaszcza przy dużych mrozach

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Fakt, odma to wada tych silnikow.

    Bocian napisales o dwumasie w negatywach, wiec zrozumialem to jako sugestie, ze wymaga ponadstandardowo czestej wymiany. A tak nie jest. Zreszta w wiekszosci Diesli kolo tanie nie jest.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  5. #15
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    dąbrowa górnicza
    Auto
    alfa romeo GT 1.9 jtd (2004)
    Postów
    166

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Fakt, odma to wada tych silnikow.

    Bocian napisales o dwumasie w negatywach, wiec zrozumialem to jako sugestie, ze wymaga ponadstandardowo czestej wymiany. A tak nie jest. Zreszta w wiekszosci Diesli kolo tanie nie jest.
    owszem owszem-pali się-nie bocian?zwłaszcza jak się ma 200 kucy i ciężką nogę,-miałem przyjemność jechać z boćkiem

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafaddd Zobacz post
    zgadza się-krótkie są,za to elastyczna;na 5 nie musisz redukować do wyprzedzania tylko gaz i jazda

    w sumie też się z tym zgodzę. a co do widoczności to dodam, że według mnie widoczność w przdu przeciętna, z tyłu przez szybę beznadziejna, a w lusterkach (bocznych) rewelacja jak dla mnie

  7. #17
    extremer206
    Gość

    Domyślnie

    Fakt, odma to wada tych silnikow.
    Co to jest ,,odma"

  8. #18
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Najbardziej w aucie wkurza mnie nieestetyczna srodkowa czesc konsoli na chama przeszczepiona ze 147 bez zadnych liftingow i niemozliwosc ustawiania nawiewow jednoczesnie na szybe, nogi i srodkowe kratki.
    czytasz w mioch myslach, niestety ta druga ewentualnosc nie jest dostepna w 80% aut.

    odma??---taka rura, wykancza diesle na masową skale...


    pzd.
    Ostatnio edytowane przez george11 ; 03-04-2012 o 17:19

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Możecie mi panowie napisać co jest takiego złego z tą odma w JTD? Wiem że w przypadku dużych mrozach może zamarznąć ale aby to się stało to chyba musi być w niej spora wilgoć???

  10. #20
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    dąbrowa górnicza
    Auto
    alfa romeo GT 1.9 jtd (2004)
    Postów
    166

    Domyślnie

    i zbiera się,zwłaszcza jak tak jak ja masz do roboty niecałe 2 km-śilnika nawet nie jestem w stanie rozgrzać.dlatego szoruję france od czasu do czasu

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory