Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Spróbuj zamówić w Empiku, mi się tam udało ją kupić. Jeśli nie tam, to proponuję Amazon.com. Sprawdźmy zatem ten amazon...
Dziś wydanie angielskie jest w jakichś abstrakcyjnych cenach (999 $ ?!?!?!), więc proponuję w zamian niemieckie
http://www.amazon.com/Praxishandbuch...3445348&sr=8-4
lub szukaj w amazonie w .uk
Książka jest też do wglądu na stronach amazona, w google books, a także ktoś ją wrzucił na to forum
Co do mojej alfy to teraz chyba czas na ecumastera i normalną przepływkę![]()
Empik już jej nie ma, wiem bo sam się spóźniłem ale krawat podawał gościa na allegro który ma te książki więc tam na bank ją kupisz, ja znalazłem trochę taniej w jakiejś księgarni internetowej, czas oczekiwania ~1msc![]()
Jest na amazon.uk, w bardzo dobrej cenie. Czas oczekiwania - pewnie ok. 5 dni
http://www.amazon.co.uk/Romeo-High-p...3451366&sr=8-1
Jak chodzi o porting, to niespodzianka kryje się u góry kanału dolotowego - masz tam garb w którym kryje się kanał olejowy. Ale i z tego garba można zdjąć spokojnie 1 mm materiału, jak nie więcej. U mnie po portingu jest tam ładnie wygładzone.
Szczególnie dużo materiału można zdjąć przy prowadnicy zaworu dolotowego - tam masz kolejny garb i tu już można piłować bez większych obaw.
Kanał wydechowy piłujesz tylko u góry, żeby zrobić owal zamiast koła. Można lekko zdjąć z boków, ale nie ściągaj materiału z dołu kanału, bo tylko pogorszysz sprawę. Pamiętaj o ograniczeniach jakie narzuca kolektor - piłuj tylko tyle, żeby potem nie było schodków.
No i jeszcze jedna kwestia - portować kolektor dolotowy i podstawkę wtrykiwaczy? Moim zdaniem tak, bo tam jest sporo do zdjęcia i nie ma żadnych problemów. Jeśli chodzi o tą podstawkę, to robiłbym to mając ją założoną na głowicę, żeby było równo, bez żadnych "schodków" bo one powodują zawirowania i pogorszają przepływ.
Właśnie przeczytałem dziś na uczelni rozdział o głowicy, tyle ile jest na google books. I znalazłem książkę (i to w PL, Samter Poznań), a moja dziewczyna podłapała, że jej intensywnie szukam i będę miał przedwczesny prezent na urodzinyWięc książka już zamówiona
Miałem nie modować tego silnika jakoś ekstensywnie, no ale jak już jest okazja... kosztów niedużego remontu wymiana paru zaworków i gniazd bardzo nie powiększy![]()
Ostatnio edytowane przez Rzmudzior ; 03-04-2012 o 13:24
Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda
Oto profesjonalna naprawa węży chłodnicy olejuPomysł by Łukasz A.
U góry fotki widać dobrze że wąż wysunął się z zakucia i stamtąd tryskała fontanna. Szczęście w nieszczęściu że stało się to już pod domem
Załącznik 52035
No grzybus upewnij sie czy niepozbawiles silnik obiegu oleju gdy zawor temperatury otworzy obieg na chlodnice olejowa
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Rzmudzior - to co czytasz, to pewnie o głowicach DOHC Alfy (jak mówi Grzybek- NORD) - o głowicy TS-a jest tam bodaj na 3 strony.
Grzybek - Biblia Alfistów to jest to:
http://www.amazon.com/Alfa-Romeo-Own.../dp/0837607078
recenzja:
http://forum.alfapomorze.pl/viewtopic.php?t=8600 (mam nadzieję, że Andrew jakoś zniesie to odesłanie)
Książka Jima K. to Biblia Speedy-Alfistów![]()
Andrzejku, tego też się obawiam dlatego Alficzka będzie użytkowana 'emeryt stajl' żeby nie zbliżać się do granic otwarcia termostatu. Długo tak jeździć nie będzie. A dokładnie oblukam to na drugim silniku, po raz kolejny będzie nieocenioną pomocą![]()