Strona 98 z 204 PierwszyPierwszy ... 48888990919293949596979899100101102103104105106107108148198 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 971 do 980 z 2036

Temat: [MiTo/Giulietta] porady przy zakupie aut nowych

  1. #971
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Giulietta 1.4TB Distinctive/Sport/Premium/Dach
    Postów
    480

    Domyślnie

    Mam 120 KM i jeździ się nią bardzo miło. Jechałem na jeździe próbnej również wersją 170KM i nie tęsknię za tamtą zrywnością, chyba się starzeje. Wybrałem "luksusy" Nie bez znaczenia jest spalanie, gdzie nawet w trybie sport nie jestem w stanie przekroczyć 9l. W wersji 170 KM takie spalanie osiągniesz z górki jadąc na luzie
    Co do wyboru demo czy nówka nie mam zdania - weź zawsze pod uwagę, że auta z takim silnikiem na jeździe próbnej ani kierowca ani sprzedawca nie oszczędza. A katowanie nowych aut z turbinami generuje później znaczący odpływ gotówki.
    Poza tym cytując kolegę kupującego zawsze nówki - "przynajmniej wiem, że nikt mi w mój fotel nie pierdział" )))))
    Ostatnio edytowane przez barnio ; 03-04-2012 o 18:01

  2. #972
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Ale kolega chce kupic 120KM golasa, więc gdzie te luksusy. Lepiej wziąc 170KM dobrze wyposażona demówkę
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #973
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Jeśli na gwarancji, to może być demo, jeśli nie, to ja bym się mocno zastanowił...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  4. #974
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    MA TCT
    Postów
    88

    Domyślnie

    Jeśli stałbym przed takim wyborem, poszedłbym w stronę demo. 170 km multi pali mniej lub tyle samo jak 120. Przy stylu jazdy wiekszosci kobiet spali naprawde malo bo wlasnie wtedy multi jest najwydajniejsze. Tez wazne ile te demo ma przejechane i jak salon podchodzi do tych jazd testowych. Jedni uprzedaja klienta wcześniej aby na poczatku nie katowal lub sami najpierw siadaja za sterami. Ze wzgledu na start&stop turbina ma odpowiednie rozwiazania aby byla odpowiednio chlodzona i smarowana wiec od tej strony jest lepiej niz w innych autach z turbo. Dodatkowo bedziesz mial jeszcze gwarancje. Wiec Ja wole lepsze wyposazenie i lepszy silnik niz slabszego golasa.

  5. #975
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA Progression Alfa Rosso + 17"SS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał barnio Zobacz post
    Co do wyboru demo czy nówka nie mam zdania - weź zawsze pod uwagę, że auta z takim silnikiem na jeździe próbnej ani kierowca ani sprzedawca nie oszczędza. A katowanie nowych aut z turbinami generuje później znaczący odpływ gotówki.
    Poza tym cytując kolegę kupującego zawsze nówki - "przynajmniej wiem, że nikt mi w mój fotel nie pierdział" )))))
    I ma kolega rację. Ja z kolei mówię, że między nowym a używanym (demówką) jest taka różnica jak między dziewicą a rozwódką - nigdy nie wiesz, kiedy syfa złapiesz. Z pełną analogią. Z dziewicą, tzn. nówką, nie można od początku brutalnie się obchodzić, bo zbiesieje. Trzeba delikatnie acz stanowczo docierać a się odwdzięczy bezproblemową eksploatacją. I wiesz co twoje. Na demówkach nie jeden się przejechał. Tu nie chodzi tylko o turbinę ale choćby o sprzęgło, skrzynię i ułożenie silnika. Przykładowo kolega tak samo szybko jak kupił demówkę leona, tak szybko sprzedał.
    Skoro ktoś sprzedaje taką demówkę, to po co? Model i wersja wciąż aktualne, wciąż mogłaba służyć do jazd próbnych. Widocznie już nie może. Zreanimowali i na sprzedaż.

    Miałem podobny dylemat. W życiu nie przypuszczałem, że wydam na auto > 50k. Skoro już się przełamałem, to 70k czy 80k nie robiło różnicy. Jak tak kochasz tą swoją kobitę, kup jej 170KM ale z fabryki. A jeśli nie możesz, to 120KM nawet - pal licho - gołe, byle nie demo.

  6. #976
    staniszkis
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał julka Zobacz post
    I ma kolega rację. Ja z kolei mówię, że między nowym a używanym (demówką) jest taka różnica jak między dziewicą a rozwódką - nigdy nie wiesz, kiedy syfa złapiesz. Z pełną analogią. Z dziewicą, tzn. nówką, nie można od początku brutalnie się obchodzić, bo zbiesieje. Trzeba delikatnie acz stanowczo docierać a się odwdzięczy bezproblemową eksploatacją. I wiesz co twoje. Na demówkach nie jeden się przejechał. Tu nie chodzi tylko o turbinę ale choćby o sprzęgło, skrzynię i ułożenie silnika. Przykładowo kolega tak samo szybko jak kupił demówkę leona, tak szybko sprzedał.
    Skoro ktoś sprzedaje taką demówkę, to po co? Model i wersja wciąż aktualne, wciąż mogłaba służyć do jazd próbnych. Widocznie już nie może. Zreanimowali i na sprzedaż.

    Miałem podobny dylemat. W życiu nie przypuszczałem, że wydam na auto > 50k. Skoro już się przełamałem, to 70k czy 80k nie robiło różnicy. Jak tak kochasz tą swoją kobitę, kup jej 170KM ale z fabryki. A jeśli nie możesz, to 120KM nawet - pal licho - gołe, byle nie demo.
    Dzięki za wasze opinie, czekam na kolejne z utęsknieniem bo wielkimi krokami zbliża się chwila zakupu! Dla uściślenia-demo rocznik 2011 listopad, przebieg ok 850 km jest z kieleckiego salonu wystawiona na otomoto (biała z charakterystycznym wyklejonym czarnym dachem i zaciskami hamulców malowanymi przez salon), szału wyposażeniowego też nie ma. Nowa (wyprzedażowa 2011 rok) też jest biała distinctive z podobnym wyposażeniem ale 120km. Co do jazd testowych przyznaję że każdy "potencjalny kupiec" gdy wsiada nie oszczędza samochodu (dotyczy każdej z marek), ja jeździłem nówką z 40 kilometrowym przebiegiem!!! i była jazda na maxa, poza tym wiem że w wielu salonach praktykowane jest zabieranie takiego auta przez pracowników lub ich znajomych na weekendowe "przejażdżki z rodziną..."
    Ja oczywiście wolę nówkę no ale ten silnik 120 kM mnie troszę (pewnie niepotrzebnie) delikatnie mówiąc niepokoi

  7. #977
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Nie jeździłem tym 120-konnym, ale 105-konna 147 zbierała się całkiem sympatycznie...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  8. #978
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    850km przebiegu to jest nic jak na auto demo - zazwyczaj sprzedawane są z przebiegami powyżej 10tys km, co tam się miało niby stac przez te 850km???
    Jedną z poprzednich alf kupiłem jako demo z przebiegiem 10 tys km - 6 lat użytkowałem bezproblemowo
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  9. #979
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań i okolice
    Auto
    Stelvio Veloce
    Postów
    65

    Domyślnie

    Sam wybrałem demo też z 11/2011 ale z większym przebiegiem(7,5k), dołożyłem już drugie tyle, używam auta razem z kobietą, te 170km najczęściej przydaje się w trasie niż w mieście, może warto poszukać lepiej wyposażonego demo z niewielką dopłatą?

  10. #980
    adadzio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał staniszkis Zobacz post
    Dzięki za wasze opinie, czekam na kolejne z utęsknieniem bo wielkimi krokami zbliża się chwila zakupu!
    Ja oczywiście wolę nówkę no ale ten silnik 120 kM mnie troszę (pewnie niepotrzebnie) delikatnie mówiąc niepokoi
    wg mnie kup tą demówkę. Byłem przed chwilą na otomoto.pl. Po pierwsze demówka prezentuje się lepiej (czarny, malowany dach + malowane zaciski) a po drugie ten silnik 170KM - przydaje sie nie tylko za miastem. W mieście też czasami trzeba przyśpieszyć, czy wyprzedzić, prawda? i patrząc na opis, wydaje mi sie, że DEMO jest jednak lepiej wyposażone.
    A salony samochody sprzedają, bo mają zamrożoną gotówkę, a nie, że coś jest nie tak z samochodem. W końcu jest jeszcze gwarancja, więc jakby coś sie działo to możesz do nich wrócić.
    a tak wogóle - to jesli ma być Alfa Romeo - to musi mieć troche wiecej kucyków pod maską, a nie takie "grzeczne" auto
    Ostatnio edytowane przez adadzio ; 04-04-2012 o 14:19

Podobne wątki

  1. Potrzebuje porady przy zakupie AR 159 Q4
    Utworzone przez janwar w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 11:10
  2. Porady przy zakupie
    Utworzone przez assasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-12-2011, 16:55
  3. Porady przy zakupie
    Utworzone przez assasin w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 19:50
  4. [159] Porady przy zakupie
    Utworzone przez jjokocha w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-01-2011, 19:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory