Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: 156 1.9jtd 115km - podwyższenie mocy/momentu

  1. #21
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Cytat Napisał malin2k5 Zobacz post
    Napisał jarzyn Zobacz post
    Hamownia x2?
    Raczej Przecież trzeba się dowiedzieć ile było w serii a ile jest po remapie
    Ale czy to jest wliczone w cenę mapki?:p

    Za dużo mi się pewnie marzy.. :p

  2. #22
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Najtrafniejszej odpowiedzi udzieli Ci ktoś kto był i się stroił u Cinka

    BTW jakbym miał taki "kawał drogi" do Cinka co Ty, to sam bym tam podjechał

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Auto podczas chipa jest hamowane tyle razy ile jest potrzeba nie ma reguły.

  4. #24
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kolin Zobacz post
    Auto podczas chipa jest hamowane tyle razy ile jest potrzeba nie ma reguły.
    dokładnie, sam jestem tego przykładem, auto miało problemy z chłodzeniem i nie można było pomiaru zrobić do końca. Cinek dusił tyle razy ile było to konieczne.
    Zwróćcie uwagę na swoje chłodnice czy macie ok. Zaoszczędzi to wam i Tunerowi stresu ;-)

  5. #25
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Panowie nie zapędzajcie się.Majstrowi chodzi o to by miec lepsze osiągi i mniejsze spalanie,to rozumiem pod pojęciem eko. Fmic i luźny wydech jest bez sensu,bo przecież majster pałować nie będzie.Nadal podtrzymuję to co wczesniej napisałem; zrobić płaski przebieg momentu od 1800obr do 3800-4000,moc 135-140 i będzie dobrze.

    Co do cen: myslę ,że nie mozna tu się wykłucać.Rdzenie są rózne ,o róznych przekrojach i wnętrzach.Ten sam wymiar rdzenia może być o wiele wydajniejszy,jak i słabszy stąd ja się zdecydowałem na nissensa ,ale ma t osens wtedy ,gdy chcemy poszaleć,a nie jeździć dynamicznie.Wydech mozna zrobić za 2 tys ,ale też i za 3 tys,bo też i nikt nie zrobi wydechu profesjonalnie o średnicy 2,75 cala pod konkretne turbo i klienta,w zależności od ilości tłumików ( czy też bez) za 2 tyś zł.Takie sa realia.Twardy prawdę rzecze,mozna zrobić coś za 1/4 ceny a mozna i za innącene .

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    jeśli zaślepi EGR moment też będzie łapał troszkę niżej

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar kiler_911
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Rzeszów/Ostrowiec Św.
    Auto
    147 1.9 JTD 8V
    Postów
    668

    Domyślnie

    Dokładnie w 8V można całkowicie zaślepić EGR. Zabieg ten przyniesie CI oprócz oczywiście mniejszego syfu w kolektorze (o ile w czasie zaślepienia wszytko sobie wyczyścimy) to jeszcze przyrost momentu z dołu obrotów. Potwierdzone przez Marcina i wynik na hamowni. Przez samo zaślepienie było na + ok.15 Nm w porównaniu do serii. Dodatkowo można odczuć bardziej gwałtowny przyrost tego momentu co też widać po kształcie krzywej na wykresie. Jak przy okazji wyczyścisz przepustnice, kolektor to ogólnie wpłynie na + na prace silnika, ale to doskonale wiesz jasna sprawa. Wpierw zrób to myślę, a potem pojedź do Cinka, tym bardziej, że masz blisko, on i tak podczas strojenia wyłączy Ci programowo EGR i zrobi fajny program. Będziesz na pewno miał wyższy i lepiej trzymający w górnym zakresie obrotów moment obrotowy. Przebieg krzywej będzie zdecydowanie bardziej płaski niż w serii. Spalanie przy porównywalnym stylu jazdy i prędkościach przelotowych w trasie powinno spaść o ok. 0,2-0,5 litra w zależności pewnie od masy czynników Przynajmniej u mnie tak jest

    Pozdrawiam
    -> Jadąc Alfą, czujesz jakby Twoją duszę lizali aniołowie <-

    --- 148,7 KM @ 4200 obr/min ---
    --- 331,2 Nm @ 2165 obr/min ---

    www.cinsoft.pl

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 11-09-2015, 11:26
  2. Całkowity brak mocy, zamulanie 1,9jtd 115KM
    Utworzone przez kamel85 w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 15-02-2014, 12:01
  3. Charakterystyki momentu i mocy dla 2,4 JTD
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 14:57
  4. [145] krzywe mocy i momentu
    Utworzone przez SocikZero4 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-09-2010, 15:40
  5. wykres momentu i mocy T.S.
    Utworzone przez alces1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2009, 10:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory