Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Przydatne opinie o 156 po lifcie

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar roj89
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Ropczyce
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1,6 TS 16v______ ALFA ROMEO 156 lift 1.9JTD 115KM
    Postów
    76

    Domyślnie Przydatne opinie o 156 po lifcie

    Witajcie koledzy mam zamiar na dniach(prawdo podobnie do końca tygodnia) zakupić następna alfę w moim życiu tym razem będzie to alfa 156 min 2004r i po lifcie w sedanie!
    I tu pytania jaki silnik polecacie?? co sadzicie o tym 1.9 16v 140km, jest może awaryjny?? może bezpieczniej będzie zakupić zwykłego 1.9 115km.
    Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach auta??
    Bardzo proszę o wypowiedzi szczególnie posiadaczy owych modeli, i od razu dzięki wszystkim za podpowiedzi bo stresa mam przed kupnem zwłaszcza że aktualna alfa chodzi perfekcyjnie bez żadnych zarzutów do niczego tylko za mała jak dla mnie.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Z TSa przesiądź się na JTSa

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Pewnie że JTDm jeśli ma być to ropniak. Lepszy kop i wyższa kultura pracy (jak się już ogarnie dwumasę )

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał roj89 Zobacz post
    Witajcie koledzy mam zamiar na dniach(prawdo podobnie do końca tygodnia) zakupić następna alfę w moim życiu tym razem będzie to alfa 156 min 2004r i po lifcie w sedanie!
    I tu pytania jaki silnik polecacie?? co sadzicie o tym 1.9 16v 140km, jest może awaryjny?? może bezpieczniej będzie zakupić zwykłego 1.9 115km.
    Na co zwracać szczególną uwagę przy oględzinach auta??
    Bardzo proszę o wypowiedzi szczególnie posiadaczy owych modeli, i od razu dzięki wszystkim za podpowiedzi bo stresa mam przed kupnem zwłaszcza że aktualna alfa chodzi perfekcyjnie bez żadnych zarzutów do niczego tylko za mała jak dla mnie.
    Jak obserwujesz forum to pewnie wiesz co te samochody boli najczęściej:
    Przeładowanie przez zapieczone łopatki prowadnicy w turbinie
    Problemy z regulatorem ciśnienia paliwa i czujnikiem ciśnienia paliwa
    Czujnik położenia wału, wałka rozrządu
    Przy dużych przebiegach koło dwumasowa i wysprzęglik wraz ze sprzęgłem
    Skomplikowany i wrażliwy na nasze drogi układ zawieszenia
    Posprawdzaj powyższe rzeczy, może jeszcze ktoś się wypowie i do dzieła... Powodzenia

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar roj89
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Ropczyce
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1,6 TS 16v______ ALFA ROMEO 156 lift 1.9JTD 115KM
    Postów
    76

    Domyślnie

    dzięki sumka wlasnie o takie wypowiedzi mi chodziło :]

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar Artur75
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD M-Jet 20V, Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic
    Postów
    597

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o silnik to proponuję Ci albo 1.9JTD 16V 140km albo 2.4JTDm 20V 175km

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Cytat Napisał sumka33 Zobacz post
    Jak obserwujesz forum to pewnie wiesz co te samochody boli najczęściej:
    Przeładowanie przez zapieczone łopatki prowadnicy w turbinie
    Problemy z regulatorem ciśnienia paliwa i czujnikiem ciśnienia paliwa
    Czujnik położenia wału, wałka rozrządu
    Przy dużych przebiegach koło dwumasowa i wysprzęglik wraz ze sprzęgłem
    Skomplikowany i wrażliwy na nasze drogi układ zawieszenia
    Posprawdzaj powyższe rzeczy, może jeszcze ktoś się wypowie i do dzieła... Powodzenia
    Zgadzam się z kolegą. To są chyba najważniejsze i najdrozsze elementy, które się psują... (przede wszystkim dwumasa, sprzęgło i turbo)

  8. #8
    Gresus
    Gość

    Domyślnie

    Ja od grudnia katuje 16V 140 koników i 7tys km już ogarniete. Na poczatek poszła wymiana wszystkich filtrów, olej, płyn w chłodnicy przy wymianie termostatu (sprawdź termostat nowy koszt koło 350zł), rozrząd i jak do tej pory jest ok ale słychać stuki w zawieszeniu to na wiosne jakiś remoncik pójdzie. A tak ogólnie to autko godne polecenia ładny wygląd wystarczająca moc choć przy kręceniu na maxa paliwo troche znika ze zbiornika (aha wskaźnik paliwa też lubi fiksować ale przy dłuższej jeździe stabilizuje się i pokazuje ok).
    Pozdrawiam

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar PHOENIX
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Podolsze, Poland
    Auto
    BRERA 2,4 JTDm 2008 ; 156 Sportwagon 1,9 JTD 2004r. + 147 1,6 TS 2001 r była
    Postów
    444

    Domyślnie

    ja mam 1,9 115 KM i rewelka, wszystko chodzi jak w szwajcarskim zegarku.

    100% polecam

Podobne wątki

  1. Alfa 156 po lifcie 2.4 jtd proszę o opinie
    Utworzone przez Marcinalfa156 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 14-01-2016, 17:21
  2. Pomoc, przydatne info na temat AR 159
    Utworzone przez mlynar911 w dziale Lubelskie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 22-11-2015, 15:56
  3. [145] Autodata i przydatne dla nas informacje :)
    Utworzone przez aquarius01 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-03-2010, 15:41
  4. Ciekawa strona..!!! przydatne./eper/
    Utworzone przez loki w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 10-03-2009, 21:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory