Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 81

Temat: Alfa TS - kiedy poleciały panewki

  1. #61
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Umowilem sie juz z mechanikiem, ma osluchac silnik. Jezeli bedzie cos niepokojacego, to zostawie auto na zrzucenie miski.

    Pod skora czuje, ze chyba pojde w koszty :/ Z postow na forum wynika, ze taki remoncik to 1/3 wartosci auta, albo i wiecej.

    Kolego darek2116, nie wiem co moze oznaczac slowo 'wyzlomuje' - przypuszczam, ze miales na mysli regeneracje
    Ostatnio edytowane przez radek-j ; 05-04-2012 o 20:18

  2. #62
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Daj spokoj i zachowaj zimna krew,to nic nadzwyczajnego,nie zrobisz nic z tym teraz do dopero bedziesz mial koszty i wwartosc auta,
    Wariator zgadza sie regeneruje od czasu do czasu kupie jakis do regeneracji,warunek to kompletny i zdemontowany bez uszkodzen obudowy bo w tedy jest juz 100% zlom,nie ktore sie da ratowac ale to juz za duzo roboty.Na aledrogo mam odpowiednia aukcje

  3. #63
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Ile pochodzi taki wariator po regeneracji? No i co z zebami w srodku, jezeli wytarte? A najwazniejsze, jaki jest koszt takiego zabiegu?

  4. #64
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    60zl to kosztuje,zeby nie sa wytarte,za to jest luz.Czesci sa nowe i odpowiednie nie tylko dostepny zestawik.
    Ile to potrwa nie wiem bo nikt kto u mnie w ostatnim roku naprawial nie oddzwonil niestety jeszcze z wrazeniami.Udzielam 6 miesiecy gwarancji na to a wszystko tak na prawde zalezy od kondycji silnika a w zasadzie ukladu smarowania wlasnie bo wariator akurat znajduje sie na samym koncu lancucha pokarmowego w tym ukladzie i czy to calkiem nowy czy ten naprawiany jesli nie bedzie odpowiednio smarowany to padnie i tyle
    Kilka sztuk ktore mialem z roznych modeli mialo slady zatarc na obudowie co znaczy o kiepskim smarowaniu na panewce zatem reasumujac
    historie przewlekle zatarcia panewek korbowodowych
    -robisz rozrzad sprawdz cisnienie oleju i stan panewek a co do wariatora to uszczelniacz tez wymien i panewke na nowe
    Zeby takie sprawy obiektywnie ocenic trzeba zwyczajnie to wszystko obejrzec i wtedy mozna wyciagac wnioski o stanie silnika i co robic z tym dalej

  5. #65
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Darek, jak znajdę mój stary (bez śladów zatarcia na obudowie) wariator, to Ci go podaruję do celów testowych.

  6. #66
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Dziekuje,mam juz wszystko przetestowane na wlasnej skorze w szczegolnosci
    Testowalem to juz pod cisnieniem oleju i w aucie i roznie,da sie naprawic bez problemu

  7. #67
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    W takiej sytuacji przy kolejnym sprzątaniem pójdzie do kosza

  8. #68
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Czyli nie kazdy wariator mozna naprawic? Jezeli jest zbyt zniszczony, to nie nadaje sie juz do niczego?

  9. #69
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Najbardziej liczy sie zewnetrzny stan obudowy bo tam obraca sie w panewce,ale to spokojnie.
    Pózniej wewnatrz,rozne luzy sa,jak tylko klepie przy odpalaniu to jeszcze dluga droga przed nim najprawdopodobniej ale wszystkiego mozna sie dowiedziec jedynie po otwarciu i obejrzeniu,pomierzeniu.
    Jezeli ktos nie ma pomyslu i narzedzi zeby zdjac z walka wariator to z reguly niszczy go wlasnie przy demontazu,dlatego w takim wypadku
    wole miec do naprawy z calym walkiem

  10. #70
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    DOA / EP
    Auto
    156 2.0 TS
    Postów
    175

    Domyślnie

    Zastanawiam sie kolego, czy nie podeslac Ci swojego wariatora do naprawy. Chociaz znajac zycie, to mechanior bedzie chcial nowego od razu, zeby moc rozrzad zmienic bez przestojow.

    Czy wariator po naprawie poprawnie zmienia faze? Bo samo wyeliminowanie klepania mnie nie satysfakcjonuje.

Podobne wątki

  1. [33] Alfa 33 panewki
    Utworzone przez Piotrek98 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-09-2015, 20:36
  2. [146] Kiedy wymienić tarcze a kiedy same klocki?
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-06-2014, 20:45
  3. [146] Kiedy wymienić panewki?
    Utworzone przez prusak w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-06-2009, 22:06
  4. [33] alfa 33 panewki
    Utworzone przez zwierzak w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-05-2008, 11:41
  5. [146] Kiedy wymienić panewki ?
    Utworzone przez Szymonik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-02-2008, 23:21

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory