Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Prbolem z cięgnem biegów

  1. #1
    Bart
    Gość

    Domyślnie Problem z cięgnem zmiany biegów

    Mam problem z ciegnem zmiany biegów, które powinno byc przymocowane na bolcu., żeby naświelic troche sytuacje posłuże filmem dodanym przez
    bastek007 http://www.youtube.com/watch?v=KfCdFxYNgF0
    Natomiast problem w tym ze ciegno to nie trzyma sie na tym bolcu czego efektem jest brak mozłiwości zmiany biegów. Przjerzałem forum, ale nikt nie był w podobnej sytuacji prosze o porady, pomysły jak sie pozbyc tego problemu. Może koniczna bedzie wymiana ciegna, jeżeli tak to podajcie prosze jak was koszt inwestycji w moje autko.
    Ostatnio edytowane przez Bart ; 07-04-2012 o 14:51

  2. #2
    Bart
    Gość

    Domyślnie

    proszę o pomoc sprawa pilna!!!

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    mógł byś dokładnie sprecyzować problem ?

  4. #4
    Bart
    Gość

    Domyślnie

    Dokładnie mam problem z miejscem gdzie jest zainstalowane ciegno zmiany biegów przy silniku tam jest taki bolec na który montuje sie ciegno i pewnie jest jeszcze jakies zabezpieczenie które je tam trzyma?? W momencie kiedy ciegno wyskoczy z bolca drążek zmiany biegów lata swobodnie w każdą strone i nie mozna wrzucic zadnego biegu.
    Moje pytanie brzmi jak zabezpieczyc ciegno aby nie wyskakiwało z tego bolca?

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Ja miałem podobny problem. Jak wystartowałem na światłach, to przy dość ostrej próbie wrzucenia 3rd biegu drążek zrobił się luźny. Po zajrzeniu pod maskę okazało się, że linka wyrwała się z tej końcówki, która trzyma za łeb mechanizm zmiany biegów. Udało mi się wkręcić ją w pierwotne miejsce, ale teraz biegi wchodzą strasznie i już dłuższy czas rozglądam się, żeby kupić samą końcówkę cięgna, bo jest wkręcana na gwincie. A jeżeli chodzi o samą główkę, która trzyma się na czopie, to pewnie Ci się wyrobiła na tyle,że po prostu spada, bo powinna ciasno trzymać.

    Aha, w aso za komplet dwóch cięgien (pojedynczo nie sprzedają) zaśpiewali mi 300 I od tego czasu bezskutecznie poszukuję samej końcówki, bo tylko to potrzebuję wymienić..

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Hmm a może by tak nad spawać łebek ?
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Przecież on musi mieć możliwość ruchu, a nie być sztywno przyspawany :p To taki jakby staw barkowy

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar luki158
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Radlin
    Auto
    147
    Postów
    63

    Domyślnie

    Hmm ja też mam podobny problem, mianowicie drążek lata, biegi wchodzą, ale nie jest to komfortowe. Jaka może być przyczyna? Czy to może być luz na kasecie zmiany biegów ? Wystarczy że kupię coś takiego i problem zniknie ? http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-14...254470528.html

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał jarzyn Zobacz post
    Przecież on musi mieć możliwość ruchu, a nie być sztywno przyspawany :p To taki jakby staw barkowy
    Przecież nie napisałem aby go przyspawać , tylko nad spawać aby nie spadało cięgno.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  10. #10
    Użytkownik Świeżak Avatar jarzyn
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    166 3.0 03, była 156 SW jtd
    Postów
    244

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Przecież nie napisałem aby go przyspawać , tylko nad spawać aby nie spadało cięgno.
    I tak jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, wybacz :p

Podobne wątki

  1. [156 prbolem] wymiana silnika, czy remont ?
    Utworzone przez dantexco w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 31-12-2012, 22:51
  2. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 22-12-2011, 11:06
  3. Awaria skrzyni biegów (2,4 JTD 140KM 6-biegów)
    Utworzone przez Golab w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 14-11-2010, 19:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory