Witam.
Kupiłem już wszystkie potrzebne części, rolki i pompa wody Ruville, pasek Conti, blokady polecanej na forum firmy HP.
Na forum znalazłem info, że w silnikach z wariatorem trzeba luzować koła wałków rozrządu, czy dotyczy to również silnika 105 konnego?
Przeczytałem również o zmniejszaniu się napięcia paska rozrządu zaraz po wymianie. Czy lepiej napiąć pasek mocniej, tak by strzałka poszła kawałek za dziurkę na napinaczu? Czy napiąć tak aby się pokrywały i po powiedzmy 500 km sprawdzić stan napięcia i ewentualnie poprawić?
Nie znam też wartości momentów z jakimi trzeba przykręcić poszczególne elementy. A może dysponuje ktoś manualem, bo nie chciałbym aby mnie coś zaskoczyłoGłówne kroki znam typu znaki na skrzyni, na pasku, sprawdzenie po założeniu, dokładne założenie blokad ( mam nadzieję, że nie będzie niespodzianek ).
Poza tym Alfa śmiga aż miło
Pozdrawiam