Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Temat: Zawór EGR w 2.0 TS 16V

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Mialem ten sam problem kiedy mialem swoja pierwsza alfe 155 1.7 kombinowalem z sonda byleby nie kupic oryg boscha, wszystkie problemy zniknely gdy to zrobilem i wtedy zrozumialem ze wszystko co wsadzil bosch do tych samochodow od przeplywek,sond,silniczkow krokowych ,czujnikow itd jesli nie zastapisz oryginalem bedziesz mial glupie irytujace problemy.Od tamtej pory majac 3 kolejne alfy minelo 10 lat , nigdy nie mialem tego typu problemow falowanie przygasanie itd ba zadnych
    Ostatnio edytowane przez salatin ; 09-04-2012 o 00:19
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #22
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Chełmno
    Auto
    AR 155 2.0 TS 16v 97'; AR 159 1.9 JTD 150KM
    Postów
    166

    Domyślnie

    No to bieda bo rok temu kupiłem nową za ładnych kilka stów i aż żal będzie teraz robić ten sam wydatek, szczególnie, że ta Denso ma dobre parametry mierzone przez elektryka. Może znajdę jakąś używkę na podmianę i sprawdzenie.

  3. #23
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    Nie wiem czy u ciebie problem lezy akurat w sondzie ale wiem ze wszystkie te elementy wymienione wyzej powinny byc zastapione oryginalem to napewno pomoga rozwiazac dziwne problemy
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Siwy155
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Pęgów/Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 155 2.0 8V
    Postów
    31

    Domyślnie

    [QUOTE=lesio146;847340]To w/g Ciebie jest EGR?Niby skąd spaliny idą do tego zaworu???Poza tym Twój nick to plagiat!Patrz forum ALFA LANCIA

    ---------- Post added at 15:46 ---------- Previous post was at 15:38 ----------

    Tak to jest EGR według mnie, a o tym że mój nick to plagiat to dowiaduje się od ciebie tak samo o forum ALFA LANCIA. Taki nick mi się spodobał i tak sobie ustawiłem bo był wolny, a jeżeli cię uraziłem tym to przepraszam. A tu są zdjęcia kolektora wydechowego i EGRa z 16V Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120410038.jpg
Wyświetleń:	183
Rozmiar:	93.9 KB
ID:	52599Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20120410039.jpg
Wyświetleń:	327
Rozmiar:	100.0 KB
ID:	52600







    ---------- Post added at 15:49 ---------- Previous post was at 15:47 ----------

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar bikermarek
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Kampinos
    Auto
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995
    Postów
    716

    Domyślnie

    U mnie to tak samo wygląda jak u kolegi Siwego.
    Pozdrawiam
    bikermarek

    Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
    Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
    Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?
    sigpic154_7.gif

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Odkopię trochę temat...
    Mam TSa z EGRem w Gtv i.... nie jest podłączony wężykiem z zaworkiem.
    Czyli wygląda to tak, że EGR nie działa wogóle... Auto śmiga naprawdę dobrze.
    Czy zaślepiał ktoś może EGR w TSie na podobnej zasadzie jak to się czyni w JTD ?
    Nie powinno być skutków ubocznych.
    Mało tego nowsze wersje TSa nie mają EGRa w tym miejscu.
    Zastanawiam się czy nie zamienić podstawy wtrysków od nowszej wersji i nie usunąć w ten sposób wogóle EGRa.
    Głowice są chyba podobne więc podstawa powinna pasować.
    A zawór EGR zostawić zaślepiony.
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    Panowie , też mam to ustrojstwo w mojej , wywalał go ktoś ?

  8. #28
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Ja zakupiłem już kolektor bez EGR... za jakiś czas będę montował z pominięciem EGRa... Zobaczymy co powie a to Alfa
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  9. #29
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Dziekuje powie A nie syf wraca do silnika...

  10. #30
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał jacoff Zobacz post
    Ja zakupiłem już kolektor bez EGR... za jakiś czas będę montował z pominięciem EGRa... Zobaczymy co powie a to Alfa
    Jeśli co drugi klekot ma zaślepiony EGR i problemów nie ma więc w TS też nie będzie,tym bardziej że to dziadostwo montowano tylko na jakiś tzw specyficzny rynek,gdzie jakieś zielone czuby sobie to wymyśliły.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. [146] Zawór EGR w JTD 1.9
    Utworzone przez raven17a w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 18:35
  2. 1.9 jtd zawór egr
    Utworzone przez kubals w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-04-2013, 23:29
  3. zawór EGR
    Utworzone przez seba855 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-12-2012, 13:13
  4. Zawór EGR - CF1 czy CF2
    Utworzone przez peep20 w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-05-2011, 19:58
  5. zawór EGR
    Utworzone przez pawlitoooo w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-11-2008, 21:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory