Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: masło na korku zbiorniczka wyrównawczego,oleju w silniku nieubywa wiec WTF??

  1. #11
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    czyli z mojego wnioskowania, ktoś miał problem z chłodnicą i zapodał uszczelniacz? (zabetonował?) jak tak już zacznij od wymiany UPG i czyszczenia układu, ci co chwalą te "antybiotyki" nigdy większych przebiegów z tym silnikiem nie zrobili. Zapchane kanaliki, twardnienie uszczelniaczy, itd to początek kłopotów.

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    Cytat Napisał LUKI83 Zobacz post
    widocznie nie piszesz dokładnie pozatym niewiem czego szukasz jak poszedł olej do płynu to chyba raczej przez uszczelkę i wszyscy mehanicy mają rację więc niewiem co oczekujesz? masz nudy i chciałeś pogadać czy co i wrzucić komuś ??
    widze ze czytanie bez zrozumienia idzie ci w parze z ortografią wiec za mechanikę tez sie niezabieraj

    ---------- Post added at 22:08 ---------- Previous post was at 22:07 ----------

    Cytat Napisał acer11 Zobacz post
    czyli z mojego wnioskowania, ktoś miał problem z chłodnicą i zapodał uszczelniacz? (zabetonował?) jak tak już zacznij od wymiany UPG i czyszczenia układu, ci co chwalą te "antybiotyki" nigdy większych przebiegów z tym silnikiem nie zrobili. Zapchane kanaliki, twardnienie uszczelniaczy, itd to początek kłopotów.
    dokładnie tak mam zamiar zrobic kolego potem sie zobaczy, dzięki
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    ostatnio mialem to samo - syf w zbiorniczku i juz nastawilem sie na wymiane uszczelki pod glowica ale zaprowadzilem do nowego mechanika i on po ogledzinach stwierdzil ze jak dla niego to nie uszczelka tylko chlodniczka oleju czy jakos tak.

    wymienil chlodniczke przeplukal uklad kilka razy i poki co jest wszystko dobrze, i plyn znow jest idealny.

    ja bym przed wymiana uszczelki sprawdzil ta chlodniczke czy na niej nie przepuszcza.

    no chyba ze w v6 nie ma tej chlodniczki to moj post do skasowania - mechanikiem nie jestem

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    a może poprostu literówka? zresztą wymieniaj chłodniczkę

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    Miałem tak w Escorcie potem dymił na czarno

  6. #16
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Litrowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Wawa, Brodnica,Uć górna
    Auto
    156 3.0 v6 Q-DISTINCTIVE sw 04r LUCI DI BOSCO
    Postów
    346

    Domyślnie

    Cytat Napisał michałsnk Zobacz post
    Miałem tak w Escorcie potem dymił na czarno
    ale to oznaka braku pierścieni
    Moja cwaniara BY LITROWY 3.0v6SW QTRONIC http://www.youtube.com/watch?v=hJHuK...ature=youtu.be
    http://www.forum.alfaholicy.org/nasze_belle/70296-litrowe_ar156sw_2_5v6_q.html

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar michałsnk
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    w Sanoku
    Auto
    W domu : Terenówka, Alfa Romeo 156 JTD 105 ps 255Nm,Berlingo 1.9D (XUD) wolnossące.
    Postów
    515

    Domyślnie

    czyli odeszły w zaświaty po ponad 500tysiącach km wiesz ,że nie musiałem dolewać NIGDY oleju od zmiany do zmiany ? niektóre Zeteci miały tuleje cylindrowe pokryte nikasilem ,a robiła go YAMAHA i COSSWORTH nie nie miał cuore sportivo ,ale Ford zlecił budowę silnika o super trwałości czynności remontowe polegały na wkładzie finansowym 2400 zł w przybliżeniu raz na 250-300 tys km zestaw naprawczy dół silnika tkzw short block i heja to było coś w ostatni dzień 1 godz przed przyjazdem lawety po niego dymił na czarno ..kozak żył do końca ,ale przykre auto na złom oddawać tyle ode mnie mam nadzieje, że pomogą ludzie autorowi wątku

Podobne wątki

  1. Jaki korek do zbiorniczka wyrównawczego?
    Utworzone przez gennosuke w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 14:47
  2. [159] Uciekająca woda zbiorniczka wyrównawczego
    Utworzone przez adio152 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-05-2012, 12:42
  3. [159] korek zbiorniczka wyrównawczego
    Utworzone przez Junior w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-03-2012, 22:08
  4. 145 boxer Masło na korku oleju
    Utworzone przez turek1601 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 26-02-2008, 19:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory