Witam
Jak w temacie...
Jak przeprowadzić "operacje" wymiany ECU (fabrycznie nowego nieużywanego)
Czy na coś mam zwrócić uwagę...? jak z jego ustawieniami i dostosowaniem się pod moje auto...?
Witam
Jak w temacie...
Jak przeprowadzić "operacje" wymiany ECU (fabrycznie nowego nieużywanego)
Czy na coś mam zwrócić uwagę...? jak z jego ustawieniami i dostosowaniem się pod moje auto...?
pytaj kolegów Bubu lub Intell
- jeśli to ECu "fabryczme", czyli virgin to montujemy w miejsce starego.
- jak zwykle wcześnie demontujemy akumulator , a klucze auta trzymamy w kieszeni.
- po całej operacji robimy dwa, trzy razy kluczyk w pozycje MAR.
- na końcu uruchomić silnik i zrobić adaptację.
- puszka immo podczas podłaczania zasilania prześle do ECU wszystkie klucze jakie ma zaprogramowane.
- jesli zakupiłes ECu fabryczne to z nim jest instrukcja, punkt po punkcie, chyba że juz ktos instrukcje sobie pożyczył.
- jeśli zaś po poprawnym zamontowaniu nie można odpalić auta i świeci CODe to znaczy że ktos juz "trenował" na tym ECU całą procedurę niestety bez odłączenia puszki immo.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 19-04-2012 o 15:30
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Z racji "falowania" i mojej ciężkiej łapy ubiłem piny w jednym z gniazd ECU
Zakupiłem bardzo, bardzo, bardzo tanio nowiuteńki ECU nigdy nie instalowany w żadnym aucie.
Co prawda jest dopiero w drodze do mnie... Jest w pudełku i właśnie ma jakąś przyklejoną instrukcje...
Czy to jest właśnie ta cała procedura z instrukcji...?
instrukcja to tylko dwie strony formatu A-4, u mnie były w pudełku , w środku, tak cos pamietam bo było to lata temu
ECU wymienione wg. zalecen bubu...
Zainstalował się bez najmniejszego problemu, nie robiłem zadnych adaptacji auto zachowuje się OK
P.S instrukcja była napisana po wlosku, a sam sterownik pochodzi z 2008 roku
Pozdrawiam
Ostatnio edytowane przez ziulek61 ; 19-04-2012 o 18:13
ja to kilka lat temu przechodziłem, nowe ecu podłączyłem i nic nie robiłem, odpalił od strzału, działa bez problemu. 2kluczyki działają i nic nie musiałem robić.
Adaptacja sama się przeprowadzi, ecu na początku z map pojeździ i z czasem się zaadoptuje. Operacja przeprowadzona z sukcesem na 2 puntach (częsta bolączka 1.2) i alfie.
Kolego mozesz podac cene jaka zaplaciles za ecu i od kogo?
Dałem za niego równowartość 3/4 baku paliwa w AR 156(nówka z Włoch sądząc po naklejkach i innych dokumentach załączonych)
We własnym ubiłem piny w gnieździe do podpinania wtyczki..![]()
- to pogratulować.Kod:nówka z Włoch ...
- chociaz z tą nówką to bym nie przesadzał.
- możliwe że to EUu po regeneracji, ulepszeniu.
- w ASO było kiedys taka możliwość wymienić ECU na takie "regenerowane".
- w takim ECU nie było falowania !.
- zobaczymy jak będzie sie zachowywać po tych 200 - 300 km.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm