Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Nie idzie odkręcić śrub :/

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    Też tak mi się zrobiło przy jednym kole. Ale jeszcze tego nie ruszyłem na poważnie. Ja bym pojechał do wulkanizatora

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    U mnie też tak kiedyś było. Krzyżak / pod krzyżak klocek do podparcia z drugiej strony (żeby klucz był równolegle do podłoża i opierał się z dwóch stron - z jednaj na klocku, z drugiej założony na śrubę ) / poskakać i pójdzie. Jeśli jesteś lekki, to poproś jakiegoś sąsiada 100kg+ żeby poskakał i może ruszysz : )

    ---------- Post added at 17:48 ---------- Previous post was at 17:45 ----------

    U kolegi popękało chyba 5 nasadek założonych na porządny klucz z przedłużką + zrobiłem spiralkę z 'jednolitego' klucza, który miał ... i d00pa... a krzyżakiem poszło : )

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    Zrób szczelny pojemnik, takiej głębokości żeby po wjechaniu do niego nafta zakrywała 2 najniżej położone śruby. Następnie jednym kołem wjedź do pojemniczka i poczekaj aż nafta spenetruje łączenie. Analogicznie postąpisz z pozostałymi kołami.
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    jedz na klucz pneumatyczny , zruszą to na pewno .
    od razu potem przeleć sobie otwory gwintownikiem i śruby narzynką .
    i na śruby kapenku smaru następnym razem .

    Albo bier to na siłe , mósi iść .

  5. #15
    Użytkownik Ogier Avatar mikolajpn
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115HP Distinctive
    Postów
    159

    Domyślnie

    Klucz pneumatyczny naprawę duży poradził sobie tylko z 7 śrubami. Pozostałe 13 ani drgnęło. Kilka prób różnymi kluczami i nic. Pod wielkich bojach udało się odkręcić masywnym kluczem i 3m rurą przy użyciu dwóch osób. Akcje tą przeprowadzili mi w Poznaniu w serwisie Motozuz na ul. Składowej. Szczerze polecam. Widać że fachowcy w porównaniu do papudraków z serwisu Motoclub z ul. Krauthofera. Wkręcili zabrudzone piachem śruby i to kluczem pneumatycznym.

  6. #16
    Użytkownik Alfista Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Postów
    4,144

    Domyślnie

    Na przyszłość polecam Nagórskiego lub Kotowicza...

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar brygadzista1
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn WLKP
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    No niestety takich "papudroków" nie brakuje. Dlatego tak prostą czynność jak przekładka kół najlepiej robić samemu ze spokojem a nie u takich co tylko liczą ile w godzinę zarobić mogą...

  8. #18
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    przy amlumach już nie chodzi o sam gwint a też o stożek na śrubie i na feldze. Aluminum śniedzieje i tak jak potrafi chwycić to sie właśnie kolega przekonał. Co do sposobów to niezawodny jest młotek ( mocno uderz w śruby) i klucz. Problem większości przy odkręcaniu jest taki ze sie wieszają na klucz po jednej stronie a najważniejsze żeby mieć punkt podparcia dla części klucza która jest przy kole. Wtedy jak naciśniesz klucz na końcu on zaprze sie na czyms przy kole i cała siła jaką włożysz przejdzie na moment odkręcający śrubę. Mam nadzieje że sie jasno wyraziłem :d

Podobne wątki

  1. Jak odkręcić... Pilne
    Utworzone przez Obi.Wan w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 10-11-2012, 18:29
  2. [GTV] Łącznik stabiilzatora. Jak odkręcić?
    Utworzone przez criss2007 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-08-2011, 22:36
  3. Jak odkręcić koło pasowe w 2.4 jtd
    Utworzone przez cin1 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-08-2010, 11:12
  4. [146] Deska rozdzielcza - jak odkręcić ?
    Utworzone przez Tipo14000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 10-10-2008, 15:34
  5. Odkręcić świece w boxerze??
    Utworzone przez Bartosz w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-02-2007, 21:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory