Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 69

Temat: [1.8 TS] Ocena silnika...

  1. #51
    Maciek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aster156 Zobacz post
    Nagranie zrealizowane dosyć dobrą kamerą cyfrową Sony, tak więc stuki zbliżone są do tych w realu. Zapomniałem dodać, że z rozrządem wymieniłem też fabrycznie nowy wariator wraz z panewkami. Stuki występuą tylko po osiągniećiu przez silnik temperatury powyżej 90 stopni i tylko (na razie) przy obrotach 850-900. Powyżej tych wartości stuk zanika. Dzisiaj zakręciłem do 6000 obrotów i zero stukania. Krzywki obu wałków rozrządu "ostre" i bez śladów zatarć.
    Wiesz gdyby nie to że mój ma wszystko nowe i cyka to bym powiedział że coś jest nie tak ale widocznie ten typ tak ma

  2. #52
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek Zobacz post
    widocznie ten typ tak ma
    Może coś w tym jest... ale, że przed wymianą rozrządu silnik oprócz klekotu zimnego wariatora (czasem) pracował bez zarzutu, muszę dociec co go boli. W sobotę "zrzut" misy i ....wszystko jasne!

  3. #53
    Maciek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Aster156 Zobacz post
    Może coś w tym jest... ale, że przed wymianą rozrządu silnik oprócz klekotu zimnego wariatora (czasem) pracował bez zarzutu, muszę dociec co go boli. W sobotę "zrzut" misy i ....wszystko jasne!
    To czekam na info bo się jeszcze zacznę bać że u mnie coś spartolili

  4. #54
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Jestem po operacji zdjęcia misy i nie wygląda to zbyt dobrze . Jeszcze na dokładkę rozsypała się w drobny mak przekładnia w rozruszniku, a handlowcy już dzisiaj zrobili sobie długi weekend. W misie oprócz kilku "glutków" - pozostałości po uszczelce płynnej w zasadzie nic nie znalazłem za wyjątkiem małego fragmentu kompozycji panewki. Zastanawia mnie tylko co powodowało stuki w silniku skoro żadnej panewki nie obróciło???
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korby.jpg
Wyświetleń:	188
Rozmiar:	64.0 KB
ID:	54344Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	misa.jpg
Wyświetleń:	238
Rozmiar:	90.2 KB
ID:	54345Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korba_1.jpg
Wyświetleń:	239
Rozmiar:	50.5 KB
ID:	54346Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korba_2.jpg
Wyświetleń:	337
Rozmiar:	56.7 KB
ID:	54347Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korba_3.jpg
Wyświetleń:	373
Rozmiar:	54.4 KB
ID:	54348Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korba_4.jpg
Wyświetleń:	328
Rozmiar:	48.7 KB
ID:	54349

  5. #55
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Zastanawiam się czy warto robić szlf, czy może założyć kpl. nowych panewek i jeździć. Wał wydaje się nie tknięty. Auto ma przejechane 175 000km

  6. #56
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Nowe panewki nominalne maja symbol H1096/4 STD,i nie sa drogie jak juz tu jestes to mozesz zmienic
    Na tych starych jest nr po ktorym sie ew.sprawdzi czy jest nominal jeszcze akurat(fragment kompozycji panewki)
    Ciekawe co tak stuka-popychacz albo cos innego na gorze silnika

  7. #57
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Nowe panewki nominalne maja symbol H1096/4 STD
    U mnie są panewki firmy FM o nr 4350CP-STD, . Czy to oznacza, że już były wymieniane we Włoszech? Myślę, że skoro nie stukały panewki, to pewnie taki dźwięk wydawał popychacz. Szkoda, że mając w perespektywie tyle wolnych dni nie będę mógł zrobić samochodu, bo z tego co się zorientowałem handel też ma wolne.

  8. #58
    Maciek
    Gość

    Domyślnie

    Ja aż sam pojechałem do mechanika wczoraj i się zapytałem co tak stuka on powiedział że to już ma swoje lata i takie tam i mówił że jakieś szklanki tam chodzą czy coś takiego . W skrócie powiedział ze mam sie nie przejmować i jeździć .

  9. #59
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Dzisiaj dotarł do mnie komplet panewek nominalnych głównych i korbowodowych firmy Federal Mogul/Glyco/Bimet(?), za które zapłaciłem 210 zł. Na pudełku doczytałem, że panewki z silników Alfy 1,8 i 2,0 TS mają zastosowanie również w Lybrze, Tipo i... Oplu Zafirze 1,9 TD!!! Jutro składam silnik, odpalam i szukam dalej przyczyny stukania

  10. #60
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Lista zastosowan jest o wiele dluzsza
    Powodzenia,na marginesie jak wygladaja pół-księżyce?

Podobne wątki

  1. ocena 166, 2.5v6, '00
    Utworzone przez sowa4 w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-01-2014, 20:22
  2. Ocena parametrów pracy silnika
    Utworzone przez seq w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 23:33
  3. [GTV] Ocena ar gt
    Utworzone przez kubus_stunt w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-04-2012, 22:07
  4. Ocena stanu silnika biturbo w Maserati Quattroporte.
    Utworzone przez szerszeń w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-07-2009, 09:41
  5. 147 JTD - ocena
    Utworzone przez currahee w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-08-2008, 13:32

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory