a która jest padnięta?;> muszę wiedzieć co mechanikowi jutro powiedziec..![]()
- na pewno ta trzecia, której nie masz, ot co.
- silnik 147 ts 1.6 105CV ma dwie sondy, 1 przed katalizatorem i druga za katalizatorem.
- kto twierdzi inaczej to jest "mechanikiem" samochodowym.
- co miał nam pokazac ten wykres sondy ?
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
aaaa
- też tak sadzę.Kod:aaaa
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 26-04-2012 o 18:08
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Witam,
podłącze się pod temat bo też mam problem z lambdą - tą za katalizatorem. Samochód jeździ dobrze (czasami szarpie na 1. biegu), spalanie w normie ok. 7,3 - 7,8 cykl mieszany ale ciągle wyskakuje błąd sondy. Po skasowaniu przejeżdżam 100-200 km to samo - wyskakuje ten sam błąd i świeci non stop. Nie wiem czy jest sens wymieniać?!
Poza tym żadnych innych objawów... Problem tylko z braniem oleju - jakieś 1,5 - 2 litry na 10 tys. km. A może to norma?!
Co poradzicie? Pozdarwiam
Cześć,
Ja jestem już po wizycie u mechanika. Mój powiedział mi, żebym jeździł dopóki nie wyskoczy błąd, wtedy sobie podepnie i zobaczy co to dokładnie jest, ale jak na jego gust są 2 opcje wybrnięcia z tej sytuacji.
1. Nałożenie na lambde czy tam koło niej (nie wiem nie znam się) jakiejś tulejki w celu oszukania kompa.
2. Jakieś czary w kompie, ażeby błąd nie wyskakiwał.
Z tego co mi tłumaczył to jest to dość powszechny problem, nie mający wpływu na auto.
Jeśli prawię herezje to mnie poprawcie.
@hubertn3
- a dokładnie jaki to bkląd, numer, opis, parametry środowiskowe.
- rzadko wyskakuje błąd sondy post-cat.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
błąd to 1173 - elektryk mówił, że to właśnie ta sonda post-cat, ale że nie ma się czym przejmować tylko jeździć. nr sondy to oe 46762653 lub bosch 0258006375 Trochę drażni ta pomarańczowa lampka a ja lubię jak wszystko jest "tip-top":-(
sprawdzane były parametry obu sond - nawet podczas jazdy komp był podpięty i niby żadnych anomalii nie wskazało (tak mówi mechanik).
Więc sam nie wiem co robić?!
A wy co radzicie? Co to może być?