Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Odczytane błędy z FES'a Proszę o porady

  1. #11
    RubeSoul
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - chyba tylko bosch !!!
    Kod:
    Bo masz 3 lambdy w swej pięknej alfie
    - piekna to prawda ale ma tylko dwie sondy lambda wąskopasmowe.
    - pre-cat w banku 1 i post-cat w banku 1.
    3 są dwie przed katalizatorem (rząd 1) i jedna za ostatnim katalizatorem (rząd 2).

    co do sądy padnięta jest sygnał poniżej progu
    Ostatnio edytowane przez RubeSoul ; 18-04-2012 o 18:38

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Czeladź
    Auto
    AR 147 1.6 TS 105km
    Postów
    26

    Domyślnie

    a która jest padnięta?;> muszę wiedzieć co mechanikowi jutro powiedziec..

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - na pewno ta trzecia, której nie masz, ot co.
    - silnik 147 ts 1.6 105CV ma dwie sondy, 1 przed katalizatorem i druga za katalizatorem.
    - kto twierdzi inaczej to jest "mechanikiem" samochodowym.

    - co miał nam pokazac ten wykres sondy ?
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    hubert25
    Gość

    Domyślnie

    aaaa

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Kod:
    aaaa
    - też tak sadzę.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 26-04-2012 o 18:08
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #16
    hubertn3
    Gość

    Domyślnie

    Witam,
    podłącze się pod temat bo też mam problem z lambdą - tą za katalizatorem. Samochód jeździ dobrze (czasami szarpie na 1. biegu), spalanie w normie ok. 7,3 - 7,8 cykl mieszany ale ciągle wyskakuje błąd sondy. Po skasowaniu przejeżdżam 100-200 km to samo - wyskakuje ten sam błąd i świeci non stop. Nie wiem czy jest sens wymieniać?!
    Poza tym żadnych innych objawów... Problem tylko z braniem oleju - jakieś 1,5 - 2 litry na 10 tys. km. A może to norma?!
    Co poradzicie? Pozdarwiam

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Czeladź
    Auto
    AR 147 1.6 TS 105km
    Postów
    26

    Domyślnie

    Cytat Napisał hubertn3 Zobacz post
    Witam,
    podłącze się pod temat bo też mam problem z lambdą - tą za katalizatorem. Samochód jeździ dobrze (czasami szarpie na 1. biegu), spalanie w normie ok. 7,3 - 7,8 cykl mieszany ale ciągle wyskakuje błąd sondy. Po skasowaniu przejeżdżam 100-200 km to samo - wyskakuje ten sam błąd i świeci non stop. Nie wiem czy jest sens wymieniać?!
    Poza tym żadnych innych objawów... Problem tylko z braniem oleju - jakieś 1,5 - 2 litry na 10 tys. km. A może to norma?!
    Co poradzicie? Pozdarwiam
    Cześć,

    Ja jestem już po wizycie u mechanika. Mój powiedział mi, żebym jeździł dopóki nie wyskoczy błąd, wtedy sobie podepnie i zobaczy co to dokładnie jest, ale jak na jego gust są 2 opcje wybrnięcia z tej sytuacji.
    1. Nałożenie na lambde czy tam koło niej (nie wiem nie znam się) jakiejś tulejki w celu oszukania kompa.
    2. Jakieś czary w kompie, ażeby błąd nie wyskakiwał.

    Z tego co mi tłumaczył to jest to dość powszechny problem, nie mający wpływu na auto.

    Jeśli prawię herezje to mnie poprawcie.

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @hubertn3
    - a dokładnie jaki to bkląd, numer, opis, parametry środowiskowe.
    - rzadko wyskakuje błąd sondy post-cat.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #19
    hubertn3
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    @hubertn3
    - a dokładnie jaki to bkląd, numer, opis, parametry środowiskowe.
    - rzadko wyskakuje błąd sondy post-cat.
    błąd to 1173 - elektryk mówił, że to właśnie ta sonda post-cat, ale że nie ma się czym przejmować tylko jeździć. nr sondy to oe 46762653 lub bosch 0258006375 Trochę drażni ta pomarańczowa lampka a ja lubię jak wszystko jest "tip-top":-(
    sprawdzane były parametry obu sond - nawet podczas jazdy komp był podpięty i niby żadnych anomalii nie wskazało (tak mówi mechanik).
    Więc sam nie wiem co robić?!
    A wy co radzicie? Co to może być?

Podobne wątki

  1. Kupujemy 156 2.0 JTS Proszę o porady.....
    Utworzone przez Buli22 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 09:36
  2. Błędy dziś odczytane : P0130 ; P0170 ; P1173
    Utworzone przez marcinq24 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-05-2012, 13:18
  3. ALFA 156 1/6 TS - 3 BŁĘDY P1173;76 i P0335 - PROŚBA O PORADY
    Utworzone przez ANDRZEJS72 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 15:10
  4. błędy... porady, sugestie...
    Utworzone przez alf147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-09-2009, 13:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory