Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Mrógniecie kontrolki swiec zarowych

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotralfa
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 2001
    Postów
    31

    Domyślnie

    Jasne kolego że się pomyliłem oczywiście koło 6 nie 8 błąd w pisowni sorki

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Już myślałem że masz jakiś "magiczny" obrotomierz

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotralfa
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 2001
    Postów
    31

    Domyślnie

    A co to może być że ta kontrolka się zapaliła?
    Ostatnio edytowane przez piotralfa ; 25-04-2012 o 21:37

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotralfa
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 2001
    Postów
    31

    Domyślnie

    Po kilkukrotnej próbie w końcu zapisał się jakiś błąd a mianowicie
    P1604 czy ktoś wie może co to za błąd?

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Przekaźnik pompy paliwa
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar piotralfa
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 2001
    Postów
    31

    Domyślnie

    Wiec błąd
    P1604 podpisany - Main supply relay czyli Główny przekaźnik zasilania

    To zacząłem szukać w tych przekaźnikach i się okazało że jeden z nich był luźny podpisany na puszce jako - IN J - czyli przekaźnik wtrysku układu elektrycznego. Posprawdzałem resztę niby jest ok. Będę jeździł i patrzył co się dzieje. Jak się powtórzy to na próbę kupie inny przekaźnik i będę znów obserwował co dalej.

    Chyba że ktoś ma inne pomysły co z tym fantem dalej?

Podobne wątki

  1. wymiana swiec zarowych
    Utworzone przez lukasz2511 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 30-09-2015, 10:45
  2. Szarpie i miga kontrolka swiec zarowych
    Utworzone przez pajak83 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 08:28
  3. Blad swiec zarowych
    Utworzone przez arecky w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 26-03-2013, 07:41
  4. kontrolka swiec zarowych
    Utworzone przez kulik41 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-03-2012, 18:27
  5. Sprawdzanie przekaznika swiec zarowych
    Utworzone przez odzi w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-02-2012, 20:27

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory