Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Temat: Wymiana śrub wahaczy tylnych,na co zwrócić uwagę przy wymianie??

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    Wcale nie musi być po przejściach, mam to u siebie i tak jak kolega objawiło się to przy zbieżnożności - 240 tyś km po polskich drogach zrobiło swoje.

    Drogie te śruby, jutro mam do dobioru za szt. 47 zł - w związku z tym są jakieś zamienniki ?? , szukałem sam ale nie mogłem nigdzie znaleźć .

  2. #12
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar RafcioL27
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Świdnik
    Auto
    AR 156 2.0 TS 2000r.SW + LPG
    Postów
    472

    Domyślnie

    A nie lepiej zmierzyć długość i średnicę śruby i iść do sklepu i kupić śrubę o twardosci 10,8 lub 12,9 i zapłacić za nie max 10 złoty i nie bulić 100- ki ?

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Witam śruby zostały zdjęte!! męczarnia z jedną śrubą ewidentnie krzywą na oko druga może odrobine, trzeba było by głębiej sprawdzać ale szkoda czasu. Już wymienione więc na zbieżność... mam nadzieję, że tym razem nie będzie problemu z ustawieniem zbieżności!
    Że poradzą sobie z ustawieniem, jutro postaram się po pracy wrzucić ją na zbieżność to dam znać od razu, co i jak!
    A alfa nie była po przejściach, nie ścinało mi opon letnich a przy zmianie na zimowe miałem wymieniane sprężyny z tyłu bo strasznie nisko siedziała, po wymianie podniosła dupeczkę ale zaczeły się cyrki na nierównościach coś jak ryba, w lewo bujało i w prawo, wymieniłem łączniki stabilizatorów i gumy no i wszystko pięknie ręką odioł!! Ale już zbieżności nie szło ustawić.
    A teraz mam problem z klimatyzacją a dokładnie z elektryką sterowania wentylatorem nie wiem, opisze w nowym temacie

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    Witam, dziś odebrałem swoje śruby które też będe wymieniał. Dla chętnych dołączam wymiary śruby ( może uda wam się dostosować jakieś zamienniki ) bo koszt 2xśruba + 2x nakrętka z Ricambi Originali to ok 120 zł - dla mnie cena oszałamiająca.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	śruba1.jpg
Wyświetleń:	80
Rozmiar:	24.6 KB
ID:	54145

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel512 Zobacz post
    Witam, dziś odebrałem swoje śruby które też będe wymieniał. Dla chętnych dołączam wymiary śruby ( może uda wam się dostosować jakieś zamienniki ) bo koszt 2xśruba + 2x nakrętka z Ricambi Originali to ok 120 zł - dla mnie cena oszałamiająca.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	śruba1.jpg
Wyświetleń:	80
Rozmiar:	24.6 KB
ID:	54145
    a skok gwintu ,jesli mozna
    Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 27-04-2012 o 07:29

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    napewno drobnozwojowy, ale dokładnie nie powiem ( nie mam czym sprawdzić )

  7. #17
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    Cytat Napisał pawel512 Zobacz post
    napewno drobnozwojowy, ale dokładnie nie powiem ( nie mam czym sprawdzić )
    jak masz suwmiarke to sprawdzisz

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    Alfa po zbieznosci z tyłu max na osi 28min z przodu 0, niby katalogowo ale cos za duz
    o choc powiedzial mechanik ze nie mogl zjechac nizej na tylnej osi, wiec to musi starczyc

  9. #19
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Oborniki Śląskie
    Auto
    AR 156 1.6 TS
    Postów
    37

    Domyślnie

    już wiem - 1,25 skok gwintu ( sprawdzone grzebieniem do pomiaru skoku gwintu )

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tomekono
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    ALFA ROMEO 156 2.5 V6 1997 rok
    Postów
    335

    Domyślnie

    sorki że odgrzewam kotleta, ale nie jest to przypadkiem śruba m12 ?? sam mierzyłem i wszysstko mi sie zgadza, oprócz tego że z tego co ja mierzylem to srednica tej śruby to fi12

Podobne wątki

  1. Na co zwrócić uwagę przy kupnie
    Utworzone przez Goall w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-10-2013, 01:55
  2. Na co zwrócić uwagę przy zakupie 147
    Utworzone przez Guzol w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-04-2011, 14:04
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-02-2011, 10:54
  4. Na co zwrócić uwagę przy zakupie 156-tki 2.5 V6
    Utworzone przez Emenems w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-04-2007, 10:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory