Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Pomocy!

  1. #1
    jaro62
    Gość

    Domyślnie Pomocy!

    Prosze o pomoc.Po zdjeciu przedniego zderzaka odkrylem niepodlaczona wtyczke wychodzaca z (chyba) parownika klimy,z przodu po lewej stronie przed kolem.Czy bez podlaczenia tej wtyczki klima tez bedzie funkcjonowac?(narazie jest nie nabita).


    Czytaj więcej: http://www.forum.alfaholicy.org/newr...#ixzz1tNIIV3QW
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC03356.jpg
Wyświetleń:	123
Rozmiar:	95.6 KB
ID:	54372  

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    to jest chyba czujnik 'mrożenia' i wyłącza klimę przy zbyt intensywnym działaniu, niestety nie wiem czy bez niego będzie działała

    verdebiancorosso

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    przewód od presostatu bez niego klima nie ma prawa działać
    ______________________________________________

    Majster_85

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lukaszb
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '96 2.0 TS
    Postów
    309

    Domyślnie

    Cytat Napisał kudlaty_bytom Zobacz post
    to jest chyba czujnik 'mrożenia' i wyłącza klimę przy zbyt intensywnym działaniu, niestety nie wiem czy bez niego będzie działała

    Chyba Ci mózg zmroziło. A jak nie wiesz to nie pisz żeby nabić posta.

    Jest to czujnik obecności czynnika w układzie. Więc musisz go podłączyć po nabiciu klimy. Jeżeli nie zadziała to zewrzyj piny we wtyczce w która wpinasz czujnik. Jak pomoże to już wiesz czemu jest wypięty

  5. #5
    jaro62
    Gość

    Domyślnie

    Codzi o to ze w poblizu nie mam zadnej innej wtyczki do ktorej moglbym ten czujnik podpiac.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukaszb Zobacz post
    Chyba Ci mózg zmroziło. A jak nie wiesz to nie pisz żeby nabić posta.

    Lukaszb - nie każdy tutaj jest specjalista czy też Alfą i Omegą tak jak Ty. Każdy mógł się pomylić ale liczy się chęć pomocy i każda wskazówka. Jeśli ty jesteś wszechwiedzący to te twoje docinki zostaw dla siebie, a na forum napisz jedynie twoje spostrzeżenia na temat pomocy na jaką liczy autor pierwszego postu.

    Potwierdzam opinie Majsera_85 - to na 99% wtyczka od czujnika ciśnienia (presostatu).

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lukaszb
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '96 2.0 TS
    Postów
    309

    Domyślnie

    Cytat Napisał kobielczak Zobacz post
    Lukaszb - nie każdy tutaj jest specjalista czy też Alfą i Omegą tak jak Ty. Każdy mógł się pomylić ale liczy się chęć pomocy i każda wskazówka. Jeśli ty jesteś wszechwiedzący to te twoje docinki zostaw dla siebie, a na forum napisz jedynie twoje spostrzeżenia na temat pomocy na jaką liczy autor pierwszego postu.

    Potwierdzam opinie Majsera_85 - to na 99% wtyczka od czujnika ciśnienia (presostatu).
    Ja też nie jestem wszechwiedzący ale jak czegoś nie wiem lub nie jestem pewien to nie pisze. Ponadto niektórym przychodzą maile, że jest odpowiedz w temacie a raczej nie po to mają tą opcje zaznaczoną żeby wchodzić specjalnie na forum i czytać bezsensowne posty.

    I oczywiście jest to wtyczka od presostatu który jest czujnikiem ciśnienia a właściwie obecności czynnika w układzie. I jest tam po to żeby się kompresor nie włączył "na sucho" i nie zatarł. Więc oboje macie racje.

    Cytat Napisał jaro62 Zobacz post
    Codzi o to ze w poblizu nie mam zadnej innej wtyczki do ktorej moglbym ten czujnik podpiac.
    Wtyczka przynajmniej u mnie jest na pojedynczej wiązce wychodzącej z pod tej blachy przykręconej nad chłodnicą. Popatrz może ktoś go gdzieś zamocował żeby nie latał luźno. Chyba, że było kiedyś bum i obcięło tą wiązkę to będziesz miał więcej zabawy

  8. #8
    jaro62
    Gość

    Domyślnie

    lukaszb-znalazlem wolna wtyczke pod blacha o ktorej pisales ale dlugosc kabla nie wystarcza zeby je razem spiac.Ten spod blachy ma ok.15 cm a ten od czujnka ok 20 cm. Czy tam jest jakas przedlozka zeby je razem polaczyc?

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar lukaszb
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    Alfa Romeo Gtv '96 2.0 TS
    Postów
    309

    Domyślnie

    Zrób tak: Zewrzyj piny w tej wtyczce co ją znalazłeś i zobacz czy się załączy kompresor klimy. Tylko dosłownie na sekundę czyli odpal samochód włącz klimę i zwierając piny patrz na kompresor jak się załączy to wiesz, że to odpowiednia wtyczka i możesz sobie nawet przedłużyć przewody żeby było wszystko ok. Po prostu pewnie ktoś tam już był i dlatego nie pasuje

  10. #10
    jaro62
    Gość

    Domyślnie

    To ze ktos tam juz byl to wiem bo to 3.0 V6 24V przeszczepione z GTV-ki. Poprzedni wlasciciel zapewnial ze wystarczy tylko nabic klime o powinna chodzic atu takie odkrycie z ta wtyczka.Terz nie wiem czy to tylko brak czynnika chlodzacego(mam nadzieje).Ciekawea jest tez to dlaczego klima jest pusta.czy to tylko przez przeszczep czy moze cos jest nieszczelne.
    Dzsiaj jednak zrobi tak ja mi poradziles.Zobaczymy czy klima zagada.Narazie dzieki za rade.dam posta czy to cos rozjasni problem.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 08:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory