Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: BMW 1

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie BMW 1

    Nie do końca Ten klekocik zastępuje innego klekocika któremu kończy się Lesing Julka puki co została (i o dziwo patrze na temat usterki bo u mnie nawet zawieszenie przestało dawać o sobie znać na mrozie, skrzynia się ułożyła, klamka zamarzła ale to akurat może moja wina bo tego dnia auto myłem) aczkolwiek faktem jest że rozważam zamianę tego auta na F20 118i w manualu ....
    Z plakatów i bycia fanem pełną gębą jakiejś marki wyrosłem ... ale nawet tu na forum nigdy nie ukrywałem swojej sympatii dla E87 bo to moim zdaniem najlepszy pod względem prowadzenia kompakt na rynku .... dotychczasowe moje jazdy F20 pokazują że to się nie zmieniło a wręcz jest jeszcze lepiej .... po wyłączeniu DSC w trybie Sport Plus auto daj ogromną frajdę z jazdy i wyczucie samochodu którego ja nigdzie indziej nie spotkałem ..... do tego ta pozycja za kierownicą Cóż pożyjemy zobaczymy, avatar faktycznie nie na miejscu więc już go wywalam
    Ostatnio edytowane przez tygrysio ; 17-02-2012 o 15:05
    motor sports can be expressed in one single letter ///M

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie bmw 1

    Cytat Napisał tygrysio Zobacz post
    dotychczasowe moje jazdy F20 pokazują że to się nie zmieniło a wręcz jest jeszcze lepiej .... po wyłączeniu DSC w trybie Sport Plus auto daj ogromną frajdę z jazdy i wyczucie samochodu którego ja nigdzie indziej nie spotkałem ..... do tego ta pozycja za kierownicą
    Czytałem kilka testów BMW 1 nowej generacji i jak na niemiecki samochód oceny były podejrzanie oschłe...Wprawdzie chwalą ją za prowadzenie i komfort ale najmocniejszy silnik benzynowy podobno rozczarowuje - za wolna reakcja na gaz,słaby dół, fatalna elastyczność (np.80-120 km/h na VI biegu 14.3 s.). Może lepiej poczekaj na mocniejszą wersję ?

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    Czytałem kilka testów BMW 1 nowej generacji i jak na niemiecki samochód oceny były podejrzanie oschłe...Wprawdzie chwalą ją za prowadzenie i komfort ale najmocniejszy silnik benzynowy podobno rozczarowuje - za wolna reakcja na gaz,słaby dół, fatalna elastyczność (np.80-120 km/h na VI biegu 14.3 s.). Może lepiej poczekaj na mocniejszą wersję ?
    Autko w trybie Comfort do powiedzmy 2500 obrotów może sprawiać wrażenie troszkę ospałego ale po przekroczeniu tej granicy jest już lepiej niż ok i wskazówka prędkościomierza pnie się w górę dość szybko a auto przyspiesza płynnie bez zbędnej nerwowości. Może mi się wydaje (bo zrobiłem tym autkiem raptem z 500 kilometrów) ale manual ma też dość długie przełożenia w stosunku do Julki.
    Oczywiście swój wpływ na osiągi ma podobnie jak w Julce wybrany tryb jazdy, w trybie Sport reakcja na gaz jest bardziej spontaniczna. Natomiast szczerze przyznam że nie próbowałem elastyczności przyspieszenia na VI biegu. Z tego co pamiętam na V biegu ma poniżej 9 sekund.

    Mocniejsza wersja z tego auta ma mieć w okolicach 210KM ... znając BMW to ta dwulitrowa jednostka ani tania w zakupie ani w eksploatacji nie będzie Wprawdzie nie oglądałem wykresów, ale widziałem że nawet vtech już u nas oferuje dość fajne wirusowanie tych autek. Pewnie charakterystyka się polepsza a i koszt o niebo mniejszy

    Ostatnio edytowane przez tygrysio ; 19-02-2012 o 02:15
    motor sports can be expressed in one single letter ///M

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Żuczek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta MA170 KM
    Postów
    1,883

    Domyślnie

    BMW osiąga 80-120 na V biegu - 10.2 s. a na VI w 14.3 s. (żródło Auto Świat nr 4/2012.) Lepsze wyniki łapała Giulietta z najsłabszą benzyną 120KM w testach tej samej gazety Widocznie trochę przegięli z długością przełożeń lub ten nowy silnik ma faktycznie słabiutki dół.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA Progression Alfa Rosso + 17"SS
    Postów
    97

    Domyślnie

    Cytat Napisał Żuczek Zobacz post
    BMW osiąga 80-120 na V biegu - 10.2 s. a na VI w 14.3 s. (żródło Auto Świat nr 4/2012.) Lepsze wyniki łapała Giulietta z najsłabszą benzyną 120KM w testach tej samej gazety Widocznie trochę przegięli z długością przełożeń lub ten nowy silnik ma faktycznie słabiutki dół.
    Ja z kolei powołam się na niniejsze: BMW, Giulietta, Giulietta TCT

    Poza pierwszymi dwoma biegami, skrzynia w 118i jest o ok. 10% dłuższa. Zestopniowaniem średnich i wysokich biegów bardziej przypomina TCT. Co nie przeszkadza 118 w uzyskiwaniu nieco krótszych czasów najlepszych przyspieszeń, podczas gdy TCT od manuala w Giulietcie wówczas wyraźnie odstaje. Także tzw. overtaking factors na korzyść BMW. Za to rzeczywiście elastyczność, przyspieszenie z niskich obrotów na wysokich biegach są w BMW zauważalnie gorsze (lub ew. większa turbodziura). Tu silnik nie jest w stanie nadgonić strat z długaśnych przełożeń. Mimo większej pojemności zużycie paliwa też w BMW teoretycznie niższe. Jakby więc nie było bawarczycy znów wykonali świetną robotę.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    01-486 Warsaw PL / 95014 Cupertino CA
    Auto
    Dające Radość z Jazdy
    Postów
    628

    Domyślnie

    Cytat Napisał julka Zobacz post
    Ja z kolei powołam się na niniejsze: BMW, Giulietta, Giulietta TCT

    Poza pierwszymi dwoma biegami, skrzynia w 118i jest o ok. 10% dłuższa. Zestopniowaniem średnich i wysokich biegów bardziej przypomina TCT. Co nie przeszkadza 118 w uzyskiwaniu nieco krótszych czasów najlepszych przyspieszeń, podczas gdy TCT od manuala w Giulietcie wówczas wyraźnie odstaje. Także tzw. overtaking factors na korzyść BMW. Za to rzeczywiście elastyczność, przyspieszenie z niskich obrotów na wysokich biegach są w BMW zauważalnie gorsze (lub ew. większa turbodziura). Tu silnik nie jest w stanie nadgonić strat z długaśnych przełożeń. Mimo większej pojemności zużycie paliwa też w BMW teoretycznie niższe. Jakby więc nie było bawarczycy znów wykonali świetną robotę.
    Bardzo fajna porównywarka dzieki za link
    motor sports can be expressed in one single letter ///M

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    koło koła
    Auto
    emty
    Postów
    477

    Domyślnie

    nie bede zakłądał nowego tematu, ale to jest miejsce na moje wypociny ktorymi chciałbym sie podzielic z forumowiczami
    pojezdziłem sobie dzisiaj BMW 520 benzina, i ......
    nie powaliło to na kolana, chciałoby sie czegoś wiecej w takim aucie, duzy, ciezki, niemiec, silniczyna stęka i nie daje rady, nie czuć tej lekkości bytu...
    ale pal sześć silnik, środek niby fajny, skorzasty i drewniany ale tez jakoś tak brak lekkości i finezji, ogolne uczucie ciężkości,
    zadziwiająco słabo wygodne fotele,
    więc wszyscy posiadacze 159k powinni sie czuć naprawde wspaniale, porownując tego niemca z alfą ,moim nieobiektywnym okiem wypada słabo

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar k1robo
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    AR MiTo 1.4 Multiair
    Postów
    73

    Domyślnie

    Rozważałem kupno BMW 1,ale wybrałem AR i jestem zadowolony,może to zabrzmi dziwnie ale zawsze jakoś BMW mnie drażniło swoją nazwą A co do nowej 1 to muszę przyznać że poprzednia wersja mi się dużo bardziej podobała.

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory