Strona 2 z 11 PierwszyPierwszy 1234567891011 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 101

Temat: Z jakim silnikiem wybrać 159 ??

  1. #11
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Jak nie znajdę nic konkretnego to wydam te tysiąc jurków na akcyze bo w polsce nie szukam bo ciężko znaleźć cos konkretnego i pewnego!

    ---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:08 ----------

    Dodam że spalanie nie ma znaczenia bo robie rocznie 7-9 tyś chociaż taką piękną furką pewnie wynik się podwoi ;-) ale na spalanie nie zwracam uwagi-i tak zawsze jak wsiadam w autko to pedał przy podlodze ;-)

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał siweczek25 Zobacz post
    Jak nie znajdę nic konkretnego to wydam te tysiąc jurków na akcyze bo w polsce nie szukam bo ciężko znaleźć cos konkretnego i pewnego!

    ---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:08 ----------

    Dodam że spalanie nie ma znaczenia bo robie rocznie 7-9 tyś chociaż taką piękną furką pewnie wynik się podwoi ;-) ale na spalanie nie zwracam uwagi-i tak zawsze jak wsiadam w autko to pedał przy podlodze ;-)

    po co się interesujesz dieslem przy takich przebiegach ?
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Mitsubishi Lancer
    Postów
    58

    Domyślnie

    Cytat Napisał siweczek25 Zobacz post
    Jak nie znajdę nic konkretnego to wydam te tysiąc jurków na akcyze bo w polsce nie szukam bo ciężko znaleźć cos konkretnego i pewnego!
    Za tą kwotę kupisz w Polsce coś niepewnego, albo inaczej pisząc....kupisz coś pewnego do mocnego dołożenia gotówki

    Ja tak ostatnio kupiłem. Cena była dobra, stargowałem jeszcze trochę. Wiedziałem że będę musiał dołożyć kupę siana żeby to auto jeździło.
    I tak też się stało Tak czy siak kupiłem pierwszą Alfę jaką oglądałem w której wnętrze było zadbane. Reszta mnie nie interesowała.
    To co zrobiłem na wstępie: nowe opony, nowe koło dwumasowe, nowe sprzęgło, ustawienie zbieżności, nowe klocki hamulcowe, osłona pod silnik. I na koniec czyszczenie EGR.
    Ja nie liczyłem że to będzie na kiedyś tam. Liczyłem to jako część zakupu i tyle. Nie wiedziałem dokładnie jakie części trzeba będzie wymienić, ale po cenie zakupu auta wnioskowałem że będzie tego sporo.
    Zaoszczędziłem na zbędnych jazdach i oglądaniach kolejnych samochodów, oraz szukaniu tej jedynej "igiełki"

    Poszło ze 6tyś jak dobrze liczę, ale auto nie jest już niespodzianką.
    Muszę wygospodarować czas aby pojechać na zrobienie porządku z EGR (zaślepienie i program) i z tego co się dowiedziałem wyczyszczeniu dolotu, bo w 2.4 coś tam się mogło nazbierać + program.

    Ja na te wszystkie poprawki się zmieściłem w tych 9tyś EUR, włącznie z ceną zakupu auta i nawet ubezpieczeniem po warszawskich stawkach

  4. #14
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Karmal-interesuje mnie lepszy silnik a nie wiem który lepszy.Wolałbym benzynke bo juz mam dość diesli,chociaż miałem stare te nowe to juz nie to samo. I tak minimum 150 kucy ale w tej budzie z tego co czytałem to nie zaspokoi mnie 150 tylko 200.

    ---------- Post added at 16:05 ---------- Previous post was at 16:01 ----------

    A 1.9 jts właśnie zobaczyłem przyśpieszenie do setki-a najbardziej zależy mi na przyśpieszeniu niz prędkości max to definitywnie ten silnik odpada ;-(

  5. #15
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrpo Zobacz post
    Silniki JTS mają na tym forum nieco gorszą opinię - w powody nie wnikam możliwe że to skutek mniejszej popularności.
    Wielu "znafców" twierdzi, że AR to złom z tendencją do awaryjności, a tu proszę nawet wśród samych Alfistów szerzą się kolejne "mity i legendy" - mniejsza popularność silników JTS może być co najwyżej powodem mniejszej ilości opinii o nich, ponieważ idąc Twoim tokiem rozumowania, o JTD powinno być ich dużo - już raz pytałem, co konkretnie można zarzucić silnikom JTS, poza sporym, przyznaję, spalaniem i wyciąganiem się łańcucha rozrządu w 2,2? - proszę, żeby przynajmniej na tym forum nie szerzyć obiegowych opinii, wyrażanych przez "pana Henia" na imieninach u cioci Zanim wyrazisz opinię, powołując się na wpisy forumowiczów/użytkowników, proponuję się z nimi zapoznać.

    Jeśli chodzi o kwestię zasadniczą, jeśli oczekujesz w granicach 200 km, to w pojemności do 2 l pozostaje Ci jedynie 1,9 JTD 150 KM i chip - znajomy w Radomiu, który zajmuje się Alfami, twierdzi, że można ja bezpiecznie podkręcić do 190 KM (w manualu) - swoją miał tak podciągniętą, tyle że w GT.
    Ostatnio edytowane przez janio ; 04-05-2012 o 15:24

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    jezeli spalanie jest niznaczace to zdecydowanie 3,2 jak szalec to szalec co dokladania do zakupionych samochodow uzywany to nie uwazam ze wymiana rozrzadu czy klockow to jest dokladanie, to po prostu zwykle naprawy eksploatacyjne. Ludiom sie wydaje ze jak kupuja kilkuletnie auto to wszystko bedzie jak z salonu tylko cena za auto jakies 20% nowego auta. Dla mnie przy zakupie auta najwaznijsze bylo pelna historia i bezwypadkowsc...i bylem swiadomy tego ze bede musial zmieniac opony klocki itp. bo na tym polega eksploatacja auta.
    Born to be wild.

  7. #17
    janio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzdylu Zobacz post
    jezeli spalanie jest niznaczace to zdecydowanie 3,2 jak szalec to szalec
    Grzdylu, kolega, ze względu na koszty sprowadzenia samochodu, pytał o silnik poniżej 2 litrów
    Jeśli chodzi o rozrząd w JTS 2,2 - kłopot polega na tym, że to, co w fabrycznym założeniu miało być praktycznie "wieczne", takowe niestety nie jest, to trochę jak w przypadku "wariatów" w TS-ach

  8. #18
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    A jak to jest z tym chipem? Bo słyszałem że jak autko ma duzy przebieg to nie warto ryzykować z chipem bo zdarza się remont silnika! A w tej cenie nie znajde pewnie nic poniżej 170 tyś km przebiegu ;-(

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar karmal
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Maserati Ghibli S 3,0 410KM
    Postów
    1,894

    Domyślnie

    Cytat Napisał siweczek25 Zobacz post
    A jak to jest z tym chipem? Bo słyszałem że jak autko ma duzy przebieg to nie warto ryzykować z chipem bo zdarza się remont silnika! A w tej cenie nie znajde pewnie nic poniżej 170 tyś km przebiegu ;-(
    Co znaczy duży przebieg? co znaczy remont ?
    _____________________________
    Jedna AR 159 od 09.2010 do 05.2019

    Łada Niva prod. 2010 w posiadaniu od 02.2017 )

    Aktualnie Maserati Ghibli S

  10. #20
    siweczek25
    Gość

    Domyślnie

    Słyszałem ze jak fura ma ponad 150 tys przebiegu i nie jest się pewnym czy silnik jest w Bardzo Dobrym stanie to lepiej nie ryzykować.
    Czyli najlepiej dla mnie szukać coś z tym silnikiem,tylko chcę w skurze ewentualnie czerwona
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=213618060

Podobne wątki

  1. alfa 156 ale z jakim silnikiem?
    Utworzone przez Kazikk w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 05-01-2013, 17:40
  2. Alfa 147 z jakim silnikiem szukac?
    Utworzone przez mariocccp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-06-2008, 13:23
  3. 164-ka z jakim silnikiem wybrać??
    Utworzone przez Garos w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-12-2006, 14:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory