Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Nie zapala Historia nie z tej ziemi.

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar sobieski156
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Knurów
    Auto
    .alfa 147 .bylo alfa 156 2.0 ts , bylo 2,5 v6 24v
    Postów
    149

    Domyślnie

    a ma moje oko mechanika to zjebal ci sie rozrusznik jak ci wczesniej tylko tykal to automat na rozruszniku nie wybija milego wyciaganie rozrusznika

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Sprawdz jakie masz napięcie w momencie rozruchu jak poniżej 8,5 to zapomnij o odpaleniu albo doładuj albo aku na szmelc

  3. #13
    direct
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał szwagieralfa Zobacz post
    sprawdz bezpiecznik w puszce przy aku. kabel + tam masz pierwsze rozdzielenia pradu
    Tej puszcze bliżej zderzaka, czy kolo podszybia b5 i b6??
    i jak się sprawdza bezpieczniki??

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR 166, 2004r. 2.4 JTDm 175KM
    Postów
    376

    Domyślnie

    Po prostu, sprawdzasz czy bezpiecznik jest przepalony, czy nie. Dla zobrazowania - tak wygląda bezpiecznik:

    http://www.maxmotors.pl/1330-1918-la...chodowy-5a.jpg

    Jeśli jest przepalony, to włókno idące przez jego środek jest po prostu pęknięte - nie ma przewodnictwa. Następnym razem nie zabieraj się za elektrykę, jeśli nie masz o niej zielonego pojęcia.

    Pozdrawiam.

  5. #15
    direct
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Piotrekx Zobacz post
    Po prostu, sprawdzasz czy bezpiecznik jest przepalony, czy nie. Dla zobrazowania - tak wygląda bezpiecznik:

    http://www.maxmotors.pl/1330-1918-la...chodowy-5a.jpg

    Jeśli jest przepalony, to włókno idące przez jego środek jest po prostu pęknięte - nie ma przewodnictwa. Następnym razem nie zabieraj się za elektrykę, jeśli nie masz o niej zielonego pojęcia.

    Pozdrawiam.
    a nie wyciaga sie trochę bezpiecznika, jeden koniec woltomierza do mocy a drugi do bolców(na podłączonym aku)????
    Czy coś można tak spalić??




    Myślę że to może być stacyjka, i to nie jest moja winna... tylko czy rozwalona zapadka zamka czy kostka stacyjki może powodować że blokada immobilisera działa, tzn można przekręcić klucz bez kodów(dorabiany) w pozycje MAR.

    schematy elektryczne

    b5 - przekaźnik IGN wchodzi na wejście stacyjki
    h1 - to zapłon
    h1A - wyłącznik zapłonu -rozrusznik
    h1B - deska, swiatła itp
    A1 - aku
    A20 - rozrusznik
    A10 - alternator

    Elektryczne szyby, klakson oraz światło w środku mi chodzi po są podpiete nie pod stacyjke..
    Attached Files Attached Files
    Ostatnio edytowane przez direct ; 05-05-2012 o 22:03

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Myślę że to może być stacyjka, i to nie jest moja winna... tylko czy rozwalona zapadka zamka czy kostka stacyjki może powodować że blokada immobilisera działa, tzn można przekręcić klucz bez kodów(dorabiany) w pozycje MAR.
    Kluczyk bez immo przekręcisz do końca - widac, że totalnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Immo to zabezpieczenie elektroniczne, nie mechaniczne, jest niezależne od stacyjki.
    W kolumnie kierowniczej masz antenę immo, która jak nie "znajdzie" kluczyka z immo, to nie pozwoli odpalić samochod - ale rozrusznik będzie kręcił. Tyle, że nie zgaśnie kontrolka "CODE".

  7. #17
    direct
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Kluczyk bez immo przekręcisz do końca - widac, że totalnie nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Immo to zabezpieczenie elektroniczne, nie mechaniczne, jest niezależne od stacyjki.
    W kolumnie kierowniczej masz antenę immo, która jak nie "znajdzie" kluczyka z immo, to nie pozwoli odpalić samochod - ale rozrusznik będzie kręcił. Tyle, że nie zgaśnie kontrolka "CODE".
    Jak bym miał to bym się nie pytał
    Zmieniłem przekaznik doprowadzajacy prąd do stacyjki na przekaźnik od wtrysków i komp już startuje wiec albo rozrusznik robi zwarcie albo alternator ktory jest z nim połączony.
    Jutro to sprawdze najpierw kostkę stacyjki która doprowadza prad do rozrusznika( po przekręcenia klucza). Jak to będzie rozrusznik albo alternator ktory robi zwarcie.(rozrusznik jest podłączony z alternatorem) to dalej sobie poradzę .Dzieki za wsparcie i dobre rady

    Tylko poradźcie jeszcze mi czy i jak woltomierzem można sprawdzić kostki oraz przekaźniki aby nic nie uwalić.

  8. #18
    Naymad
    Gość

    Domyślnie

    Miałem podbną sytuacje.
    zawiesił sie rozrusznik, no to cóż pchniemy, mówi sie trudno, raz sie nic nie stanie.
    Otóz nie chciała ruszyc nawet z pychu i.... rozładowała sie w mgnieniu oka! zero prądu ot tak!

    podłączyliśmy ją na kable by podładować... 5 minut na kablach
    brum brum.
    strefa 11, sytuacja niewyjasniona do dziś.


    te auta są czasem jak kobiety, nie trzeba nawet próbować ich zrozumieć

Podobne wątki

  1. [159] Historia zakupu - Historia sprawy
    Utworzone przez Tward-y w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 22-12-2015, 19:12
  2. Nowa Niunia na ziemi Łódzkiej :D
    Utworzone przez Kartman w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-07-2014, 05:57
  3. Witam z ziemi Sandomierskiej
    Utworzone przez karol1995 w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-11-2013, 18:16
  4. Witam z ziemi Kieleckiej.
    Utworzone przez *hiob w dziale Tu się witamy
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 13-01-2013, 21:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory