Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Mam instalacje raczej dosc dobra-BRC, ale faktycznie jest nadzwyczaj czula na zmiany kalorycznosci gazu. Co moze byc nie tak? I jakie sa skutki dla katalizatora od ubogiej mieszanci a jakie od bogatej? Naprawde mam 4 katy? Jak patrze pod auto widze chyba tylko 2.. Trzeba je wyciąć żeby sprawdzic który jest zapchany/nadpalony?
2 masz na gorze polaczone z kolektorem 1 po jednej stronie glowicy i drugi po drugiej +te 2 o ktorych wspomniales na dole
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums