Strona 25 z 150 PierwszyPierwszy ... 15161718192021222324252627282930313233343575125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 1492

Temat: Alfa Romeo 155 TS 8V - "wszystko o ..." (fotki, dyskusje, modyfikacje itp.)

  1. #241
    Użytkownik Romeo Avatar maicher
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    156; Giulietta; Spider i jeszcze cośtam
    Postów
    543

    Domyślnie

    No nic dziwnego, że trudno, bo te silniki do 164 to szły już chyba z półek magazynowych - mz. w 95 zaprzestali produkcji.

    Szkoda, że szybciej na to nie wpadli, żeby takie kolektory montować. Różnica 2 mm to kolosalna różnica

  2. #242
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    No i szacun za tylną belkę, fajna robota
    dzięki, czasami po prostu mam ochotę coś odnowić tak na 100%. Twoja walka z 8v też będzie konkretna i zapowiada się rewelacyjnie, dodawaj tylko dużo zdjęć .



    Mając juz konkretne wyjście z silnika trzeba by coś pomyśleć o reszcie. W 155 wydech leci tak: katalizator -> tłumik przelotowy -> tłumik komorowy -> tłumik przelotowy.

    zastanawiam się nad dwoma wersjami tzn. w pierwszej zamiast kata przelotowy a komorowy wycinam (tak jest w drugiej 155 i obroty pływają ale tam jest pusta puszka po kacie a pływanie bardziej łącze z nieszczelnościami w wydechu przed sondą. Przyznać trzeba, że taki zestaw robi robotę a na wysokich obrotach to już w ogóle bajka)
    Druga wersja kat metalowy (żeby obroty nie pływały chociaż nie wiem czy będą) a komorowy wycinam.

    Może macie jakieś inne sugestie?

  3. #243
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Pływają na pewno od nieszczelności. Kat metalowy jest o tyle dobrym pomysłem, że nie zmieniasz fabrycznych pojemności wydechu, ale spada opór przepływu, choć i tak najlepszy uzysk jest zwykle na rurze lub przelocie. Wycięcie komorowego wydaje się dobrym pomysłem.

    A ja prawdopodobnie potrzebuję 2 tłoki i korbę. Pisać PW jak macie w ładnym stanie i niedrogo (tak, wiem, te studenckie wymagania). A i tak jeszcze tulei nie pomierzyłem i nie wiem, czy taniej nie będzie drugi silnik kupić i z dwóch jeden fajny poskładać i wyważyć
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  4. #244
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    jak kto by chciał to mam kpl nówek przewodów NGK + Świece NGK BCP6ES
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  5. #245
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    koledzy na jaką średnicę wg. biblii Jima trza rozwiercać kanały dolotowe?

    Chodzi mi na razie tylko o samo wejście do głowicy bo nie wiem ile liznąć kanały w kolektorze i tej przejściówce z wariatorem.

  6. #246
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    39 sam wlot, 38 dalej, 35 wys/36 szer przy garbie kanalu olejowego. Czyli samo wejscie zostaje, ale zaraz za nim 2mm zjadasz :p
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  7. #247
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    E90, Dedra, Berlingo
    Postów
    267

    Domyślnie

    W załączniku dodałem wymiary adaptera pod zacisk Brembo. Mac1us szukał chętnych na LKP na te adaptery- im więcej chętnych tym cena niższa

  8. #248
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Ale pod które to zwrotnice??

  9. #249
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Tarnów
    Auto
    E90, Dedra, Berlingo
    Postów
    267

    Domyślnie

    Tj adapter pasujący do Dedry/Delty Turbo, więc pewnie i do 155 16v z tarczami 284mm.

  10. #250
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Skończyłem pomiary - wałki rozrządu do wymiany/regeneracji (pewnie się skończy na lekkiej zmianie profilu krzywek), tuleje zużyte nieco zbyt mocno (rozsądzę ich los), jeden tłok wymiarowo, drugi wizualnie do wymiany, korbowód wizualnie do wymiany (podtarcie), wał do szlifu/wymiany. Jak blok - okaże się przy osiowaniu w szlifierni.

    Teraz prośba do was - jest temat na forum, ale przyspamuję i tu - zagłosujcie http://tinyurl.com/Rzmudzior i poproście znajomych, żeby głosowali.
    W ten prosty sposób pomożecie mi sfinansować całą operację swapa, remontu i przebudowy.
    Pozdro
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 20:10
  2. [Sprzedam] Sprzedam piękny album "Alfa Romeo 1910-2010" [PL]
    Utworzone przez FXX w dziale Pozostałe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-10-2014, 15:08
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-10-2011, 17:49
  4. Volkswagen potwierdza - "Alfa Romeo jest bardzo interesująca"
    Utworzone przez Tuti w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 83
    Ostatni post / autor: 04-03-2010, 13:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory