Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: POMÓŻCIE: Zakup Alfy Romeo GTV

  1. #1
    STIG
    Gość

    Domyślnie POMÓŻCIE: Zakup Alfy Romeo GTV

    Siema, mam nadzieje że nie dostane na przywitanie zrypki, ale potrzebuje waszej pomocy... Chodzi o to, że planuje zakup Alfy Romeo GTV i chce wiedzieć na co mam uważać, co sprawdzić, gdzie zaglądnąć, na jakie silniki się zapatrywać, a które omijać szerokim łukiem, czy mierzyć ciśnienie oleju (nie udany epizod z Fiatem Coupe ), czy skrzynie padają... No po prostu wszystko co możecie mi powiedzieć na temat tych aut przyjmę z wielką chęcią Jeżeli temat był na forum, proszę o odnośnik, szukałem ale nie mogłem znaleźć...

  2. #2
    Użytkownik Świeżak Avatar mario1942
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Stuttgart
    Auto
    GTV PH3 3.2 V6
    Postów
    144

    Domyślnie

    Tematy były.

    Po pierwsze - jaki chcesz silnik? Turbo, 3.0 V6, czy TS-a? Muszisz sobie odpowiedzieć czego naprawde potrzebujesz. Masz zniżki na OC?

    Co sprawdzić - zawieszenie z tyłu - jeśli coś stuka, puka - to pewnie jest warte ponad 1000 zł. Warto szczególnie obejrzeć tuleje i stan wahaczy.
    Oprócz tego warto sprawdzić stan uszczelek drzwi - wizualnie i przy prędkości powyżej 100 km/h.

    Osobiście polece Ci silnik 3.0 V6 + LPG. 2.0 V6 T sobie odpuść, no chyba, że jesteś wielkim miłośnikiem i pasjonatem motoryzacji - tak naprawde rzadko który mechanik to naprawi. 2.0 TS jest fajny na początek zabawy - ale niestety szybko przestaje starczać - a bez sensu pakować pieniądze w samochód z którego nie jesteśmy zadowoleni.
    Jest:
    Maserati Quattroporte IV 3.2 V8
    Alfa GTV 3.2 V6 Rosso Alfa
    Fiat Barchetta Rosso x2

    Włoska historia:
    Brera 2.0 JTDm
    Maserati Quattroporte IV 3.2 V8 Ottocilindri
    Maserati 222 1989
    Maserati Biturbo 2.5 1983
    Fiat Barchetta
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
    Alfa Romeo Gtv Cup nr 038

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    TS jest dość "trudnym" silnikiem w eksploatacji i ma opinie nie najlepsze, ja również polecam Ci 3.0 chociaż ze swoim nigdy nie miałem problemu. Na początek jednak dobrze się rozejrzyj za cenami części byś później nie narzekał, że samochód to skarbonka bez dna która więc ej stoi niż jeździ a Gtv nie lubi tanich zamienników. Najlepszym rozwiązaniem jest pojechanie z kimś kto zna ten model albo poproszenie jakiegoś klubowicza o obejrzenie auta przed zakupem
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar cuma_borek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    była 145 BX Zender, jest 166 2.4jtd progression, GTV 2.0TS oraz 3.0v6 Cup
    Postów
    492

    Domyślnie

    aprzedewszystkim jakie pienadze chcesz przeznaczyc na ten samochod bo jak kwota do 10tys to o 3.0 mozna zapomniec

  5. #5
    BOBAS
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuma_borek Zobacz post
    aprzedewszystkim jakie pienadze chcesz przeznaczyc na ten samochod bo jak kwota do 10tys to o 3.0 mozna zapomniec
    a tobie się udało . . .

    http://motoallegro.pl/alfa-romeo-gtv...335358419.html

    tu masz 3.0 z wyjściową 4999 zł !?! nawet jak będzie wywalone zawieszenie przód i tył to cijeszcze zostanie +/- 2000 zł na inne ulepszenia byle byś nie przeznaczył tej kwoty na podtlenek LPG
    Ostatnio edytowane przez BOBAS ; 14-05-2012 o 23:01

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    ja dorzucę jeszcze że w Tb jak i w 3,0 pada mechanizm różnicowy. Tb jest fajnym silnikiem tylko wymaga więcej uwagi od właściciela i ja dorzucę jeszcze że w Tb jak i w 3,0 pada mechanizm różnicowy. Tb jest fajnym silnikiem tylko wymaga więcej uwagi od właściciela oraz częstszych regulacji i wymian eksploatacyjnych. + Tb tez jest to że mniejszym nakładam możesz zrobić więcej mocy w wolnym ssaku musisz wpakować więcej kasy. O Ts się nie wypowiem bo nie miałem z nimi nigdy do czynienia. szczerze mówiąc lepiej na starcie wydać więcej i kupić jakiś lepszy i bardziej zadbany egzemplarz dzięki temu unikniesz późniejszych stresów
    ______________________________________________

    Majster_85

  7. #7
    STIG
    Gość

    Domyślnie

    No niestety budżet ograniczony... 10/15 tyś nie więcej... Chciałbym móc przeznaczyć większą sumę, ale to wszystko czym dysponuje...

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    ale to jest kwota na którą chcesz przeznaczyć na zakup auta czy na wszystko ??
    ______________________________________________

    Majster_85

  9. #9
    BOBAS
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał STIG Zobacz post
    No niestety budżet ograniczony... 10/15 tyś nie więcej... Chciałbym móc przeznaczyć większą sumę, ale to wszystko czym dysponuje...
    z tą kasą możesz kupić ładną Gtv tylko musisz dobrze poszukać i pooglądać - ja swoją pierwszą Gtv miałem z silnikiem 2.0 Ts i wydaje mi się że jak na pierwsze spotkanie z AR dobrze trafiłem bo i auto i silnik bardzo fajne i co ważne części łatwo dostępne / teraz mam TB i patrząc na ceny i dostępność do części jest totalnie ograniczona w stosunku do tego pierwszego dlatego żebyś nie poszedł w koszta zanim poczujesz "wirusa Alfy" kup sobie Ts-a bo jest ich dużo więcej i są z tego co widzę chyba lepiej utrzymane (technicznie), są mniej skomplikowane - a w budżecie jaki masz za 10.000 kupisz już fajny wózek a w razie czego będziesz miał na dokładanie . . .

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Kolego ja ci powiem z własnego doświadczenia.
    Kupilem moja Gtvke - za 14 tysięcy. Tak - za taką kwotę. Owszem.. były inne modele na rynku: TB, 3.0... Ale ja wybralem moją z silnikiem 2.0 Twin Spark. Wszystko zależy jak trafisz. Mimo, iż niektórym może się wydawać, że to jest dużo ale jeżdżę zupełnie bezawaryjnie. Przez ponad rok jeżdżenia i zrobieniu ponad 25tys km - głównie PO MIEŚCIE (nie którzy sądzą, że się do miasta nie nadaje) - miałem dwie usterki. Wymianę prawego łożyska w kole (210zl z robocizną), oraz wymieniony przepływomierz (z chińskiego na chiński - 150zl).
    Oczywiście doszedł mi rozrząd - około 900zl podczas zakupu. Na szczęście, mój samochód jeździł we Włoszech cały czas - i mam już włożony nowy wariator.
    Grunt to zalewać TS'a dobrym olejem - Ja mam Motul 10w40 6100+, wymieniam go co 8tys km.

    Ja przed zakupem wybrałem się do ASO - 300zl wydałem.. ale wiem ze mialem malowany zderzak z tyłu a cała reszta byla ok

Podobne wątki

  1. Zakup Alfy Romeo GT 1.9 JTD
    Utworzone przez spdii w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 265
    Ostatni post / autor: 25-10-2017, 13:07
  2. Zakup Alfy Romeo GT
    Utworzone przez paweldante w dziale GT
    Odpowiedzi: 1677
    Ostatni post / autor: 13-10-2017, 13:52
  3. Zakup Alfy Romeo 156 V6
    Utworzone przez SilverV6 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-05-2015, 09:57
  4. [159] Zakup Alfy Romeo 159
    Utworzone przez Janusz :> w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 19:42
  5. Zakup Alfy Romeo w UK
    Utworzone przez karczes816 w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-05-2014, 18:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory