Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: Strzał w kolektor ssący

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    odnoszę wrażenie na przykładzie drugiej 155, że to strzelanie w kolektor ma coś wspólnego z nierównymi obrotami i chwilowym zmuleniem przy ruszaniu. Dotychczas wymieniłem przepływkę, kable WN, czujnik położenia przepustnicy, świece wyczyszczone wcześniej wymieniane - bez zmian. W przyszłym tyg wymiana cewek i modułów, może CPW.

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Bardzo możliwe bo też miałem takie objawy.

  3. #13
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    tak dokładnie, czasami mułowaty przy starcie....
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  4. #14
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Na szczęście nie dostał aż tak bardzo, będzie żył Trzeba go tylko pokleić na wypadek kolejnego wybuchu i wozić w aucie Wymiana po wprawie przy głowicy zajęła mi tylko godzinkę a spodziewałem się więcej.
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zdjęcie0277.jpg
Wyświetleń:	104
Rozmiar:	58.1 KB
ID:	53209

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar flyberry.pl
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 155 94` 1.7 TS 8v, Alfa Romeo 164 94` 3.0 V6 24V Q4
    Postów
    92

    Domyślnie

    Kupiłem kolektor aluminiowy żeby w przyszłości chociaż ograniczyc takie niespodzianki - jeszcze go nie załozyłem ale juz na pierwszy rzut oka jest nieco inny z lewej strony ma jakieś dwa wejscia na jakieś przewody lub śruby a od przodu nie ma wejscia na ten przewód podciśnieniowy regulatora jak dobrze to nazywam - orientuje sie ktoś czy będzie OK???

  6. #16
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    z boku jest miejsce na przykręcenie odstojnika oleju (w plastikowym jest pod) a jak wygląda sprawa króćców to napiszę jak dojdzie kolektor do mnie bo też zamówiłem.

  7. #17
    Użytkownik Rowerzysta Avatar flyberry.pl
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 155 94` 1.7 TS 8v, Alfa Romeo 164 94` 3.0 V6 24V Q4
    Postów
    92

    Domyślnie

    kolego rafal_155 i jak zmieniłeś już ten kolektor pasowały wszystkie króćce???

  8. #18
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    flyberry, popracuj lepiej nad powodem tego wybuchu. Tak to cała energia poszła w rozerwanie kolektora, przy aluminiowym szlag trafi przepływomierz, a tu już nie jest tak kolorowo z zakupem sprawnego

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar flyberry.pl
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Zielona Góra
    Auto
    Alfa Romeo 155 94` 1.7 TS 8v, Alfa Romeo 164 94` 3.0 V6 24V Q4
    Postów
    92

    Domyślnie

    W warsztacie mechanik powiedział że w kolektorze było ok 1 cm paliwa wczesniej zdarzało się że czułem benzyne ale kolektor strzelił kilka dni po zmianie cewek świec i przewodów pytanie tylko czy to przypadek czy powód niewiem jak to sprawidzićOczywiście najpierw przyczyna ale zanim pomaluje kolektor chcem wiedzieć czy niebędzie potrzeby nawiercac gdzie miejsca na ten krócieć od ciśnienia

  10. #20
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    kolektorów aluminiowych są dwa typy (mam akurat takie dwa). W jednym (z miejscem na odstojnik oleju z boku) króciec na regulator ciśnienia paliwa jest obok przepustnicy a drugim obok przewodu od par paliwa. W pierwszym przypadku trzeba tylko od regulatora pociągnąć dłuższy wężyk w drugim powinien starczyć ten co jest o ile wykazuje jeszcze jakąś elastyczność.

    Paliwo w kolektorze to uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.

Podobne wątki

  1. Kolektor Ssący
    Utworzone przez Irek28 w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-01-2014, 13:43
  2. Szarpnięcie na jedynce i strzał w kolektor, 3.0 V6
    Utworzone przez Mankovich w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-05-2012, 09:15
  3. Strzał w kolektor ssący na sekwencji 2.0 16V
    Utworzone przez szkodnik w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 16-12-2011, 18:08
  4. Strzał w kolektor 156 2.0 TS
    Utworzone przez ibol w dziale 156
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 10:26
  5. [155] Kolektor ssący
    Utworzone przez Marian w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-03-2009, 18:05

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory