Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Nadmierny negatyw

  1. #11
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ROBSON-OKR
    Dołączył
    11 2011
    Auto
    AR SPIDER 2.0 16V TS 97r.
    Postów
    116

    Domyślnie

    Ja mam tak samo,ale nie zwracałem na to uwagi.Zrobie póżniej zdjęcia i wrzuce je

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    mam oryginalne obręcze i opony w oryginalnym rozmiarze
    przyznam, że nie porównywałem danych z serwisówki do rzeczywistości, ale taka mnie myśl naszła, że coś może być nie ten tego w danych beissbarth, na którym robiłem geometrię

    verdebiancorosso

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar criss2007
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Nowa Sól / Zielona Góra / Kożuchów
    Auto
    Jest: Alfa 166 3.0 V6 24V Był: Alfa Gtv 2.0 T.S '96
    Postów
    1,033

    Domyślnie

    Mam ori telefony i opony 225/45/17 ET 30,5 i w sumie pochył jest taki sam gdy miałem wcześniej 205/50/16 ET 30,5. Więc to raczej nie od felg.
    Choć w moim przpadku ktoś obcy musiałby obiektywnie spojrzeć na to pochylenie, bo ja chyba trochę przewrażliwiony jestem

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Et felgi,srednica,poszezki i inne bzdety(kolpaki np) nie maja wplywu na kat pochylenia kol.Przy braku regulacji zwiekszenie kata pochylenia powoduja luzy (wybite tuleje),uszkodzenia powypadkowe nienaprawione wlasciwie.Zawieszenie pod obciazeniem lub przy obnizeniu zawieszenia(celowo lub spowodowane zmeczeniem sprezyn)konstrukcyjnie zwieksza kat pochylenia.Dlatego nalezy korygowac wartosc zbieznosci w zaleznosci od wysokosci zawieszenia.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Wiem że można wyregulować nawet rozjechane koła by nie darły opon, zrobiła to poprzednia właścicielka mojego samochodu, różnice jakie powstały już po wymianie na PU to (o zgrozo) 34mm na sumie obu kół przy zbieżności.
    Dobra rada, jeśli ktoś się wybiera na zbieżność to niech jedzie na np zimówkach a nie na dużych kołach. Rożnica polega na tym że sprzęt do laserowego ustawiania był do max 16" za 70zł a powyżej tego rozmiaru 120zł za komputerowe ustawianie. Może i pierdoła ale 50zł na benzynę zawsze zostanie
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    geometrię powinno się robić na obręczach zalecanych przez producenta, bo na takie koła są podawane parametry i musi być dobrze
    ciśnienie w oponach odpowiednie, kompensacja, potem regulacja tyłu i przodu

    verdebiancorosso

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Cytat Napisał kudlaty_bytom Zobacz post
    geometrię powinno się robić na obręczach zalecanych przez producenta
    Dlatego muszę jeszcze raz jechać by poprawili, po zmianie ustawienia kół przednich zaczęło mi drzeć opony od środka
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Sam wole ustawiac geometrie na stalowkach bo wiele latwiej zamocowac przyrzady.

  9. #19
    Użytkownik Znawca Avatar kudlaty_bytom
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Alfa Romeo Gtv 2.0 TS
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    też prawda i mniejszy stres o zarysowanie

    verdebiancorosso

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    U mnie stalowki sie nie mieszcza.

Podobne wątki

  1. [155] Negatyw w tylnych kołach
    Utworzone przez matt155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 17-02-2014, 13:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory