potwierdzam byłem i spotkałem Przemka i 2 osoby z forum golfa. Mówili, że wcześniej był też ktoś z forum alfy, ale nie wiem kto. Dostaliście już wykres na maila? Bo ja jeszcze nie i zastanawiam się czy nie wysłali jeszcze czy może źle spisali adres. U mnie wyszło niestety trochę mniej niż powinno 139 zamiast 150 i szarpany wykres, wstępna diagnoza to problem z elektrozaworem podciśnieniowym turbiny. Muszę umówić się na wstępną diagnozę, ale najpierw spróbuje wyczyścić egr bo może gdzieś się przycina
Ja na mailu miałem już przed 12, także może koleś źle spisał Twojego maila.
to napisze do niego, żeby wysłał jeszcze raz, a z jakiego maila wysyłał do Ciebie? tego, który jest też na wydruku? kontakt@chiptuning.poznan.pl czy innego?
dokładnie, z tego maila.
mi wysyłał od razu jak drukował i miałem jak wróciłem do domu.
Lookas, ja z kolegą serwisujemy auta u jednego z mechaników pracujących u Wojtka...
grzebie tylko diesle, jest mega ogarnięty i nie kasuje dużo... jak coś mogę Ci podesłać nr kom.
A rano o 10 byłem ja i kolega mario1942
Potwierdzam, byłem i odebrałem złe wieści
Oczywiście - ukłony dla organizatora! Samo hamowanie przebiegało sprawnie, w fajnej atmosferze - nie wspominając już o atrakcyjnej cenieTylko szkoda, że tak bardzo rozstrzeliliśmy sie godzinowo - ale może w póżniejsych godzinach było więcej osób od nas z klubu
A tak z ciekawości - na jakim biegu mieliście robiony pomiar?
Ostatnio edytowane przez mario1942 ; 19-05-2012 o 22:15
Jest:
Maserati Quattroporte IV 3.2 V8
Alfa GTV 3.2 V6 Rosso Alfa
Fiat Barchetta Rosso x2
Włoska historia:
Brera 2.0 JTDm
Maserati Quattroporte IV 3.2 V8 Ottocilindri
Maserati 222 1989
Maserati Biturbo 2.5 1983
Fiat Barchetta
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM
Alfa Romeo Gtv Cup nr 038
przed chwilą dostałem maila, ale jakiś problem musiałem mieć ze skrzynką bo dopiero teraz doszły mi maile z całego dnia więc zwracam honor dla WSTR
również wielkie dzięki dla organizatora wszystko było ok, mega sprawnie i przyjemnie, chciałem zobaczyć GTV-ke Maria ale się spóźniłem.
Glovash jak możesz to podeślij na PMa kontakt.
Załączam mój poszarpany wykres może ktoś z Was coś więcej z niego wyczyta![]()
U mnie też hamownia okazała się bardzo przydatna. Z jednej strony jestem bardzo zadowolony, bo silnik trzyma parametry ponad normę, tzn. 154 KM oraz 324 Nm. Niestety, widać że turbo za późno wstaje, także będzie trzeba to zdiagnozować :/
yyy.. faktycznie te wasze wykresy niezaciekawe![]()
lookas - u Ciebie ewidentnie coś tnie doładowanie. może przepływka źle przelicza albo kierownice w turbo się już przytykają?
Ja miałem podobnie w Ibizie
I faktycznie. Po 2 miesiącach wyczyściłem turbo z syfu, przeczyściłem przepływkę i auto latało jak ta lala
Co do organizacji godzinowej... rano się rozrzedziło, gdyż 2 osoby wypadły... po godz 12 już była kolba do 17 prawie...
Przyjechało też kilka aut, o których nie wiedziałem, stąd też się przeciągnęło.
Może za bardzo auto zamulasz??
Przejedź się 2 razy nową ramą Baranowo - Zakrzewo powinno być lepiej... My tam zawsze wypalamy turbo i chodzi jak marzenie![]()