Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Korekty paliwa - opinie

  1. #1
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie Korekty paliwa - opinie

    Witam!
    Może ktoś z Was ma większą wiedzę niż ja i może ocenić korekty paliwa?
    Załącznik 56584
    Pełne logi z obrotami silnika w pliku
    Załącznik 56585

    W najbliższym czasie zrobię próbę przelewową.

    Z góry dzięki za opinie.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Witam!
    Może ktoś z Was ma większą wiedzę niż ja i może ocenić korekty paliwa?

    Pełne logi z obrotami silnika w pliku
    korekty_log.zip

    W najbliższym czasie zrobię próbę przelewową.

    Z góry dzięki za opinie.
    Logi nie są złe, bez ostrego butowania można rzec że wzorowe. Przy przygazówkach rozjeżdża się korekta dla wtrysków na pierwszym i drugim cylindrze. Co cię skłoniło do drążenia tematu, bo twoje logi nie są takie złe a widziałem duuuuużo gorsze i ludzie mówili że wszystko mają ok. Czy masz jakieś objawy??? Czy może puszcza bąki albo odpala po paru obrotach rozrusznika??? Musisz nakierować czy coś ci się dzieje z bellą i najważniejsze czy warto już teraz się za to zabierać???

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Szukam przyczyny kopcenia

    Sprawdzone już mam: egr, turbina, dolot , wymyty intercooler.
    Zostały już chyba tylko wtryski ... tak mi się wydaje
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Szukam przyczyny kopcenia

    Sprawdzone już mam: egr, turbina, dolot , wymyty intercooler.
    Zostały już chyba tylko wtryski ... tak mi się wydaje
    Ale jak to wygląda czy masz zasłonę dymną czy raczej bąki podczas przygazowania???

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Postaram się nakręcić film

    Słownie ujmując jak dam po gazie to na zimnym zasłona dymna a na ciepłym to widoczny w lusterku dymek.

    A najlepsze jest to że ... nie zawsze ten dymek widać :/
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    Moja też lubiła czasami puścić ciemnego bączura ale po wymianie górnej rury która idzie od IC do dolotu oraz zmianie filtrów, olejów itd. przestała chmurzyć. Teraz nawet jak szybko ruszam lub butuję na maksa to nie ma śladu dymku i jest to potwierdzone przez auto które za mną jechało na odcinku przeszło 200km.
    Nie wiem czy tylko to wyeliminowało chmurki. Dolałem wcześniej jeszcze preparat do czyszczenia wtryskiwaczy w silnikach diesla marki STP oraz bardzo konkretnie wyczyściłem kolektor dolotowy (ile się dało nie rozkręcając). Przy okazji wyczyściłem EGR'a, wsadziłem zaślepkę z 4 małymi dziurkami oraz wymieniłem termostat na oryginalnego Behra.
    Efekt taki że chmurek brak na zimnym czy ciepłym silniku. Oczywiście na zimnym nie cisnę Alfy bo szkoda mi turbawki ale wcześniej pamiętam że zdarzało się jej przydymić.

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Zrobiłem próbę przelewową wraz z wykresem korekty silnika. Wszystko na wolnych obrotach - 4 min.
    Fotka z wykresem:
    Załącznik 57097
    Wynik próby przelewowej:
    cylinder 1 - 42 ml
    cylinder 2 - 42 ml
    cylinder 3 - 51 ml
    cylinder 4 - 37 ml

    Co o tym sądzicie ? Być może wleję do czyszczenia wtrysków jakiś preparat i zobaczymy czy coś się zmieni.

    Mam jeszcze pomysł na sprawdzenie szczelności rury IC-kolektor (bo nie jestem jej pewien) oraz samego IC (ale kurde to jest trudniejsze do zrobienia)
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    Saab 900 LPT classic & BMW 318d F30
    Postów
    212

    Domyślnie

    U mnie było mikro pęknięcie na zgięciu nad akumulatorem. Przewód plusowy obcierał rurę. Potem to mikro pęknięcie rozeszło się i zrobiła się szczelina około 2cm i to już było wyraźnie słychać (syczenie).

Podobne wątki

  1. [159] Korekty wtrysków
    Utworzone przez prymie w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3354
    Ostatni post / autor: 22-06-2024, 13:57
  2. Prośba o sprawdzenie korekty paliwa, 1.9 jtd
    Utworzone przez Grabiu w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 27-08-2015, 19:40
  3. Dawki paliwa, korekty,próba przelewowa/MOD JTD
    Utworzone przez MastaMari w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 21-10-2014, 19:23
  4. Korekty długoterminowe fes
    Utworzone przez zadra66 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-12-2013, 00:29
  5. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-12-2011, 17:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory