Będą pasować oba rozmiary. Zalecane są 215 ale nikt nie zabroni zamontowania trochę węższych![]()
Będą pasować oba rozmiary. Zalecane są 215 ale nikt nie zabroni zamontowania trochę węższych![]()
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
czyli nie powinno być problemów?boje się żeby weszły na szerokość.
A z tym nie ma problemu. Da się spokojnie wrzucić taką oponę nawet na felgę 1,5" szerszą albo i więcej
Ostatnio edytowane przez drift-r ; 14-05-2012 o 19:06
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Dzieki drift-r ,tylko trochę "dziwnie" to wyglądachyba jednak zdecyduje się na 215
. Idzie odczuć jakaś różnicę miedzy 215 a 205?
Na filmiku potrzeba strzała bo felga ma 9". 215/45 to standard dla felgi 17" tak jak 225/40 dla 18". Można poeksperymentować z innymi rozmiarami. Ja bym poleciał właśnie 215/45 i sam takich używam.
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Witam
Dawno mnie tu nie byłoRaz na jakiś czas wpadam poczytam i uciekam.
Tym razem w konkretnym celu...
Do sprzedania mam komplet felg TOORA 17' wraz z kompletem opon letnich FULLRUN 215/45R17.Sprzedaję z ogromnym bólem serca bo felgi prezentują się mega ładnie na mojej belli.Niestety potrzebna pilnie gotówka.Felgi zakupione nowe + nowy komplet opon 2 lata temu.Jestem pierwszym i jedynym ich właścicielem.Posiadają kilka zadrapań lecz nic wielkiego.Ogólny stan bdb.Polecam bo są naprawdę zjawiskowe!!
Dla zainteresowanych numer gg : 6701477 lub mail : katamisz@interia.pl
Panowie ktoś coś wie może o tych felgach??
http://allegro.pl/felgi-alu-17-zende...351637063.html
Patrz w lusterka, sprawdź dwa razy - Golfy są wszędzie!!
a jakby ktos chcial z wersji TI 17 za 1300plus wysylka to prosze o kontakt.stan oceniam na "fajny"![]()
Dzejkop zazwyczaj naciąga się tak wąską oponke na szeroką fele celem uniknięcia tarcia opony o rant błotnika ( jak ktoś zakłada szerokie fele 9/10" zazwyczaj do gleby. Ja tak miałem w E36 ) . Ale jest też kilka minusów . 1 .Rant feli jest "wysunięty " z obu stron poza opone i narażony na krawężniki i inne wybryki naszych polskich dróg . 2. Już na standardowej oponie np. 215/45 amortyzowanie opony niskoprofilowej jest małe a co dopiero na naciąganej na maxa 205 na 9" fele . 3. to raczej ci nie grozi no chyba ,że jesteś Kubica - opona tak mocno naciągnięta " nadwyręża " materiał co przy agresywnej jeżdzie zwłaszcza na zakrętach( gdzie opona pod obciążeniem pracuje na lewo i prawo ) może doprowadzic do pękniecia a raczej rozerwania opony bo taki montaż praktycznie uniemożliwia wychyły opony... W german styl'u to codzienność jak auto siedzi nisko i szeroko , na zloty owszem ale do jazdy "na codzien" nie polecam - zero komfortu... Ale jak już pisałem to sposób na uniknięcie obcierania opony o nadkole czy błotnik przy większej szerokości felgi....