Strona 1 z 6 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 58

Temat: klekocza zawory

  1. #1
    odison
    Gość

    Domyślnie klekocza zawory

    witam serdecznie
    tak jak w temacie bylem wczoraj u mechanika znajomego zeby wymienic pasek wieloklinowego i rolke i co okazalo sie ze zawory mi klekocza i co teraz mnie czeka moze doradzicie mi cos co teraz zrobic zeby bylo ok

    - - - Updated - - -

    podaje linka zeby zobaczyc jak silnik chodzi

    http://www.youtube.com/watch?v=tE521WstMHI&feature=youtu.be

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Avari
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Włodawa
    Auto
    AR 147 2003r 1,9JTD 115KM
    Postów
    610

    Domyślnie

    Z bardzo kreciłeś kamerą i nie słychać jednostajnie dzwięku.
    Ale tak bardziej słychać to mi tak pasuje jakiś napinacz paska któregoś. O ile się nie mylę. Niech ktoś tez potwierdzi bo jeżeli zawór jest już uszkodzony to powinno być słabe ciśnienie.
    Jak dla mnie zawór/popychacz zaworu pyka mocno.
    No chyba że ci się przestawił pasek klinowy....


  3. #3
    odison
    Gość

    Domyślnie

    pasek mialem wymieniany kilka dni temu a do do napinacza to zez mam do wymiany bo slychac szumienie tylko tera czego czy rozrzadu czy wieloklina

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Avari
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Włodawa
    Auto
    AR 147 2003r 1,9JTD 115KM
    Postów
    610

    Domyślnie

    a miałes przed wymian paska ten stukot?? bo jeśli nie to gość może Ci źle ustawił.

    - - - Updated - - -

    Co do paska to zastanawia mnie dlaczego nie wymieniłeś napinacza rozrządu odrazu


  5. #5
    odison
    Gość

    Domyślnie

    Wiesz co rozrzad mialem robiony w niemczech jak bylem.. a co to tego paska wiloklinowego to wymienilem go tylko dlatego ze mechanik go zdjol zeby sprawdzic czy te odglosy wydobuja sie z rozrzadu czy z napinacza tego paska wiloklinowego i przy okazji okazalo sie ze pasek nadaje sie do wymiany bo byl naderwany...

    a co do tego stuku to teraz sie zastanawiam czy to nie wariator czasem
    jeszcze pytanie co do szklanek to inaczej popychacze hydrauliczne to dajmy ze to one troche mi halasuja to wystarczy wymienic te co sa uszkodzone czyli mienkie czy bedzie trzeba jeszcze robic glowice a mianowicie gniazda

  6. #6
    Użytkownik Ogier Avatar marekshino
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Czeladź
    Auto
    147 Q2
    Postów
    156

    Domyślnie

    Cytat Napisał odison Zobacz post
    jeszcze pytanie co do szklanek to inaczej popychacze hydrauliczne to dajmy ze to one troche mi halasuja to wystarczy wymienic te co sa uszkodzone czyli mienkie czy bedzie trzeba jeszcze robic glowice a mianowicie gniazda
    To jest bardzo ciężki temat, nie każdy mechanik wceluje, który popychacz jest walnięty. Zaleca się wymienić komplet, a to już spory koszt.

  7. #7
    odison
    Gość

    Domyślnie

    lepiej wymienic wszystkie i miec problem z glowy ale chodzi mi jeszcze o gnazda w glowicy czy przy takiej wymianie trzeba robic te gniazda??

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 (88KW)120KM LPG OMVL DREAM XXII
    Postów
    347

    Domyślnie

    U mnie jak wymieniali popychacz( to było go słychać już z daleka) to 4x rozbierali , okazało się że kawałek silikonu zablokował kanał olejowy...(mój przypadek to jak wygrać w totka ,sam mechanik powiedział że pierwszy raz się z czymś takim spotkał) . Jeszcze do tego dolicz pasek od rozrządu napinacz , 16 popychaczy +robocizna
    Tu masz najtańszy http://autosklep24.pl/pl/p/Popychacz...ru-161820/8737

  9. #9
    odison
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rychu147 Zobacz post
    U mnie jak wymieniali popychacz( to było go słychać już z daleka) to 4x rozbierali , okazało się że kawałek silikonu zablokował kanał olejowy...(mój przypadek to jak wygrać w totka ,sam mechanik powiedział że pierwszy raz się z czymś takim spotkał) . Jeszcze do tego dolicz pasek od rozrządu napinacz , 16 popychaczy +robocizna
    Tu masz najtańszy http://autosklep24.pl/pl/p/Popychacz...ru-161820/8737

    no tak ale mi caly czas chodzi o to czy mosze robic glowice

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 (88KW)120KM LPG OMVL DREAM XXII
    Postów
    347

    Domyślnie

    Cytat Napisał odison Zobacz post
    no tak ale mi caly czas chodzi o to czy mosze robic glowice
    Mi nic nie robili.

Podobne wątki

  1. Zawory i głowica!
    Utworzone przez Green Boy w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 20:37
  2. Większe zawory do 3.0 12v
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:08
  3. klepiace zawory?
    Utworzone przez bugan3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 17:54
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory