Znam się trochę na tym aucie i nie robię tego tak jak to podpowiadali inni np:michal lc4 oczywiście robię to ręcznie, ale poniosłem klęskę, ten pierwszy raz musi byćjuż nie istotne jutro wyjmuje skrzynie, moim zdaniem łożysko musiało się przekrzywić. Pozdrawiam wszystkich tych co podpowiadali dobrze i co źle
![]()
No widzisz, znasz się dobrze a Ci się łożysko nie zapięło a ja źle podpowiadałem i zapięło mi się bez żadnych niespodzianekNie istotne,powodzenia w ponownym zrzucaniu skrzyni
ja zrzucałem i zakładałem sam
Może rzeczywiście zbyt ogólnie napisałem "składasz WSZYSTKO". Sorry,zresztą już jest sprostowane co i jak dokładnie to nie bede się rozpisywał.
Pozdro i bez spinki.
Ostatnio edytowane przez michal_lc4 ; 31-05-2012 o 00:57
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Witam.
Wczoraj skończyłem wymiane sprzęgła w swojej AR 145 1,9 JTD. Aby nie było niespodzianek to zrobiłem tak: łożysko nakładamy na wałek, jednocześnie wkładamy na pazur, dociskamy do końca, następnie łapiemy za dzwignie na skrzyni drutem i przywiązujemy do otworu na odwodzie skrzyni, teraz mamy pewność że
łożysko nie spadnie przy składaniu. Pierścień plastykowy wklejamy na budapren w otwór docisku, następnie wkładamy skrzynie, pamiętając aby odwiązać drut
z otworu gdy skrzynia zbliży się na około 1 cm. Dociskamy skrzynie na zero, łapiemy na dwie śruby i lekko stukają młotkiem w stronę wysprzęglika usłyszymy
jak zaskoczy łożysko z dociskiem i dzwignia sprzęgła się usztywni.
Powodzenia.