Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: kapie ze wspomagania

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Lucky
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Frampol
    Auto
    147 1.9JTD 2002r.
    Postów
    99

    Domyślnie

    Widzę, że sporo osób ma problemy z tymi przewodami. Dodam od siebie, że mi też proponowali spawanie aluminium za 200zł trochę drogo jak na spawanie ale popytałem i dowiedziałem się, że to rozwiązanie nie zdaje za bardzo egzaminu. Z Żadnymi taśmami się nie bawiłem, pozostała tylko wymiana na nowe. Komplet 650 z robocizną.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar RoBeRt 147
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Ostrów Wlkp./ Kalisz
    Auto
    ALFA 147 2002r.1.9JTD 8V 115KM 6b ;)
    Postów
    646

    Domyślnie

    w tych przewodach na zdjęciu akurat nie ma dużego ciśnienia... więc ten patent z taśmą czy wężykiem w zupełności wystarczy i nie musi to być żaden specjalnie wytrzymały wąż... standardowy olejoodporny jest do 8 czy 10 barów i taki wystarczy... mi ciekło na tej szybko-złączce przy spirali i cały plastik wywaliłem na rurki naciągałem właśnie taki wąż i trzyma już pół roku... duże ciśnienie masz przy kolumnie i tam już są metalowe rurki... jak tam by Ci leciało to żadne patenty tylko wymiana przewodu...

  3. #13
    macmac
    Gość

    Domyślnie

    Mi ciekł jeden przewód więc aby mieć pewność, że po naprawie będzie ok zakupiłem nowy komplet (bo pojedynczo się nie da) w ASO (jedyne 500 zł) i wymieniłem. Chciałbym mieć kogoś kto wymieni to za 20 zł - ja się męczyłem kilka godzin. Na nowych przewodach przejechałem 20 tyś km i znowu zaczęły kapać - taki szajs produkuje alfa. Dobrze, że nie wyrzuciłem starych to oddałem je do pana Kazia, który robi przewody wysokociśnieniowe i zregenerował mi je za grosze. Później zleciłem koledze wymianę i jeżdżę. Drugi komplet przewodów leży i czeka, kiedy znowu zacznie kapać.

    Nie chciałem się bawić w taśmy i obejmy bo takie rozwiązania mogą się przykro skończyć a ja nie mogę sobie pozwolić na unieruchomienie auta (do pracy mam 25 km - samochodem 40 min, komunikacją miejską+pozamiejską 100-120 min - w jedną stronę). Chciałem coś bardziej pewnego więc wolałem zainwestować i mieć spokój co się przykro skończyło. Polecam naprawę przewodów w punkcie, który zajmuje się hydrauliką "koparkową".

  4. #14
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar damiankck
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 16v 120KM
    Postów
    137

    Domyślnie

    Mam w domu olej Mobil1 ATF 220. Czy moge go spokojnie dolac do okladu wspomagania? Podkreslam dolac bo nie wiem co jest aktualnie wlane. Czy musze wymienic caly plyn?

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar fiejtekt
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    147 1.9 JTD 2002r
    Postów
    293

    Domyślnie

    Jezeli juz kupiles jakiś tam olej to wymień cały bo szkoda dolewki, a tak bedziesz wiedział co jest zalane. Ja niestety takiego dylematu nie miałem bo kiedyś zimą wjechałem w sniegi głebokie i mi rozłączyło przewód a cały olej wyleciał wiec zalałem nowy ok 1 litra

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar damiankck
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 16v 120KM
    Postów
    137

    Domyślnie

    Tzn nie pamietam zebyn go kupowal. Podejrzewam ze dostalem go od goscia razem z innymi rzeczami ktore mu zostaly jak kupilem belle. Mam go okolo 0.6l wiec na wymiane za malo. Konsystencja kolor jest taki sam wiec mozliwe ze to jest wlane. Jakie konsekwencje beda pomieszania olejow?

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    Ostrów Wielkopolski
    Auto
    Seat Leon FR
    Postów
    618

    Domyślnie

    Ja płaciłem 450 zł za nowe węże i 150 zł za wymianę z nowym płynem. Obecnie jest wszystko dobrze.

  8. #18
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    ja u siebie naprawiałem rurki chyba ze trzy razy w ciągu roku i zawsze robiły się mikro wżery i znów zaczynało cieknąć więc postanowiłem dorobić i wymienić na miedziane i mam problem z głowy a olej odrazu wymieniłem na nowy w ilości 1,1 litra. jakby ktoś chciał dorobić takie rurki to ja wziąłem rurkę 1/2 cala do chłodnictwa i klimatyzacji ze zwoja
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2012-05-01-306.jpg
Wyświetleń:	95
Rozmiar:	113.6 KB
ID:	57891
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

Podobne wątki

  1. [146] Olej kapie z pod silnika.
    Utworzone przez Krzychu.146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-07-2013, 01:06
  2. Skądś kapie.... :\ AR 147
    Utworzone przez Bronuś w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-02-2011, 11:28
  3. [146] Kapie woda
    Utworzone przez Pucik w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-05-2010, 20:53
  4. Kapie olej
    Utworzone przez arczimi w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-08-2009, 19:58
  5. [166] kapie plyn od wspomagania
    Utworzone przez Michal166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-01-2009, 08:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory