Witam mam wyrwany drążek reakcyjny silnika , czy można tak jeździć czy kupić nowy i go zamontować , w sumie nwm jak się jeździ z sprawnym bo od początku tak miałem
Witam mam wyrwany drążek reakcyjny silnika , czy można tak jeździć czy kupić nowy i go zamontować , w sumie nwm jak się jeździ z sprawnym bo od początku tak miałem
ja miałem zerwaną gumę tego drążka w 146jtd , wymieniłem i powiem tak : mniejsze wibracje przy odpalaniu \ gaszeniu silnika
czy warto wymienić , moim zdaniem tak , jak wspomniałem wyżej mniejsze wibracje , i myślę że na uszkodzonym drążku pewnie inne poduchy dostają w dupę , zwłaszcza ta z tyłu silnika
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
chyba raczej zerwany, ale to mało istotne, ja gdy wymieniłem u siebie to przestał się trząść samochód podczas zapalania i gaszenia w czasie jazdy zbytniej różnicy nie było, tak że wymieniaj i miłej jazdy
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia
no dzięki za pomoc , bo fakt przy porannym odpalaniu trochę szarpnie
Ten drażek jest odpowiedzialny nie tylko za mniejsze wibracje czy uruchanianiu i gaszeniu silnika![]()
http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA