Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Temat: Światła do jazdy dziennej af147

  1. #1
    gacekw
    Gość

    Domyślnie Światła do jazdy dziennej af147

    Witam!

    Mam pytanko czy ktoś próbował wsadzić światła do jazdy dziennej do miejsca wolnego które znajduje na dole w lampie kierunkowskazów przednich?

    Jeśli ktoś to robił proszę o kontakt albo jakieś info lub foto!


    Pozdrawiam Paweł
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	af147.jpg
Wyświetleń:	1728
Rozmiar:	40.9 KB
ID:	58282  

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    A może by cię takie coś zainteresowało http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...drogowych.html

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mc007
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Chorzów
    Auto
    159 1.9 q-tronic
    Postów
    353

    Domyślnie

    Ciekawy ten DRL, też myślę nad taką opcją bo właśnie po 8 tys km przepaliła mi się żarówka Osram... A większość jeżdżę za dnia.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Ten moduł gorszy niż chiński. Żadnej homologacji nic.
    Co z tego że jest bezpiecznik jak cała instalacja elektryczna może się spalić.

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Jakości wykonania nie zachwalam... ale rozwiązanie ciekawe w firmowych mamy takie coś ale fabrycznie... A ciekawe jak wygląda z homologacją na światła wsadzone w kierunki z przodu

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Cytat Napisał koniu031 Zobacz post
    A może by cię takie coś zainteresowało http://www.forum.alfaholicy.org/zrob...drogowych.html
    Co do tego.. to często spotykam to na ulicy.. w najróżniejszych starszych autach.. choć głównie BMW serii 5.. i tu mam taką bolączkę za którą najchętniej wytłukłbym lampy takiemu komuś.. to gorzej jak z hidami.. myślisz dumnie że masz DRL a tak naprawdę walisz długimi po oczach przez cały czas.. bo przecież ten chiński moduł nie osłabia żarówki ani nie zmienia kąta padania snopu światła.. a tym bardziej nie czyni odbłyśnika takim który nie oślepia..

    Także takim modułom stanowcze nie.. już zaadoptowanie prawdziwego DRL'a do tego pustego miejsca w kierunku jest lepsze.. byle porządnie.. zrobić otwór dokładnie pod rozmiar zakupionego DRL'a dobrze skleić bezbarwnym silikonem temperaturowym.. po uprzednim ustawieniu tak żeby dobrze świeciło.. i wtedy o ile kupiony zestaw DRL ma homologacje to mamy zgodnie z przepisami może minimalnie za nisko ale kto będzie mm mierzył..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    DRL żarówki nie osłabia... Ale daje daje na nią ok 30% mocy poprzez regulator PWM... A jeżeli chodzi o homologacje to bardziej rozchodzi się o sam reflektor niż o moduł...

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar psylo
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    Audi A5 Sportback
    Postów
    768

    Domyślnie

    Cytat Napisał koniu031 Zobacz post
    DRL żarówki nie osłabia... Ale daje daje na nią ok 30% mocy poprzez regulator PWM... A jeżeli chodzi o homologacje to bardziej rozchodzi się o sam reflektor niż o moduł...
    Przez PWM? Zwykłą żarówkę? Przecież ją przy takim sterowaniu zaraz szlag trafi... Nie widzę najmniejszego sensu w takich przeróbkach długich świateł.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Pisząc o homologacji nie miałem na myśli jedynie oznaczeń RL na lampie, ale oznaczenie E z nr kraju dopuszczenia czy choćby znak bezpieczeństwa CE którego ten moduł nie ma.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    jest to bezndziejne rozwiazanie z dlugimi jako dzienne wyglada to oszkliwie jak by sie zarowki popalily jesli chodzi o mogacze to chyba nawet jest tam miejsce na zarowke bo w odlewce widac kolko wiec pewnie w planie cos było np postojowki osobiscie w 607 w halogenach (obok zarnikow zamontowalenm ledy z castoramy) takie male okragłe 17watt mocy wygladało ok jak fabryczne nikt sie nie przyczepiał milicja nawet nei sprawdzala bo wygladalo na fabrycze wiec i tutaj pomysl jest dobry ale problem polejga na tym iz w 607 byl klosz czysty a tutaj jest w kwadraty wiec bedzie troche kicha poza tym jaki jest sens montowania DRL w aucie bez xenonu ? zaden bo jesli chodzi o xenon to i zarowka oryginalan to 150zł min i przetwornica to kilka stowek rozumiem oszczedzanie ale w zwyklych ? bez sensu

Podobne wątki

  1. Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez andy1980 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-07-2015, 15:47
  2. Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez KamilP w dziale 156
    Odpowiedzi: 186
    Ostatni post / autor: 15-12-2014, 16:51
  3. [145] Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez maniek015 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-12-2012, 12:20
  4. [145] Światła do jazdy dziennej
    Utworzone przez Wicked w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 07:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory