Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy 123456
Pokaż wyniki od 51 do 54 z 54

Temat: Silnik 1.9 JTDM (120km) czy 2.0 JTDM (136km) - za i przeciw?

  1. #51
    BURATINO
    Gość

    Domyślnie

    A mi by pasowalo 300

  2. #52
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    159 SW 2.4 JTDm
    Postów
    297

    Domyślnie

    W twoim samochodzie, to może by miało sens (Q4) z napędem na przód te 200KM to już moim skromnym zdaniem wystarczy. I tak już czuć podsterowność dość mocno. Zresztą nie wiem o jakim szaleństwie my tu mówimy - raz, że nikt nie każe wykorzystywać mocy w całości dwa, 159 z tymi "szaleńczymi" silnikami ma przyśpieszenie rzędu 8,4s do 100km/h. Zresztą zauważyłem, że u mnie ta moc działa wręcz odwrotnie - nie muszę się śpieszyć, nic udowadniać. Poszaleć na drodze, to sobie można i 126p - tylko trzeba wybrać odpowiednią drogę.

  3. #53
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar sothis
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Pawłowice/Jastrzębie Zdr
    Auto
    była 156 1,9 JTD, teraz 159 2.0 JTDm 170KM '09r
    Postów
    109

    Domyślnie

    Cytat Napisał Wojtek O. Zobacz post
    Witam serdecznie
    sebo18188
    strasznie dużo Ci ta Croma paliła. I koledze od 147 też jakoś sie dziwię bo osobiście posiadam Stilo które jest podobnej masy(1460kg jak był na wadze) co 147 i na naszym forum te silniki paliły mniej, ba niektórzy przy w miare spokojnej jeździe mieli poniżej 5. Moje 140KM(16v) Stilo pali około 5-5,5 zależnie jak depczę, ale mało po mieście jeżdżę. No i na autostradzie staram sie nie wychodzić poza 140. Choć może mieliście dużo szesze gumy(ja mam 205) i zalewam 5W40 zamiast 10W40. 9l to udało mi sie wykręcić tylko piłując go po zakrętach w górach.
    A jak już jesteśmy przy 2,0JTDM to w jakich kwotach można kupić w sensownym stanie takiego 159SW 170KM. Może ktoś sie orientuje??
    Pozdrawiam
    Kolego nie dalej jak miesiąc temu przerobiłem ten temat, auto ma173 tyś nalatane. Gotowe auto do jazdy z OC+AC trzeba mieć 50 tys. Co do mocy- wystarczająco do dynamicznej jazdy. Spalanie po mieście, które podaje producent to baśń 9l norma a pod 10 wejść też można bez problemu. Celem zaspokojenia własnej ciekawości próbowałem spalić w okolicach 7,5l- ciężko aczkolwiek da się to zrobić, miałem wrażenia jakbym męczył ten samochód. Trasa to już inny temat bardziej przyjazny dla kieszeni.

  4. #54
    Wojtek O.
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuję za odpowiedzi. Czyli już wiem że 2,0 to poza moim zasięgiem na najbliższe 2 lata realnie patrząc.
    Serce pcha w kierunku 159 z 2,4JTD i Q4 bo to i ładnie brzmi i w miare łątwo jeszcze co nieco podkręcić. A i zapewne pięknie jeździ i w zimie by mi sie przydał ten napęd bardzo.
    Rozum za to kieruje na Hyundaia i30CRDI a kieszeń na coś postaci golfa 3 albo Fabii z SDI bo to pancerne auta, pół miliona i 1 awaria łożyska w skrzyni biegów w Szkodniku.


    Tomek KRK może jutro odwiedzę komis wracając z kielc.

Podobne wątki

  1. [159] 1.9 JTDm 120km Test przelewowy -długi rozruch zimnego silnik
    Utworzone przez wiateq467 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 17-03-2018, 07:05
  2. [159] 2.0 JTDm 136km, zmiana oprogramowania na wersję 170
    Utworzone przez Blanko w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 21:37
  3. Alfa Romeo 156 SW - jaki silnik 1.9 JTDM vs 2.4 JTDM?
    Utworzone przez kamil.lignar w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 05-08-2015, 14:19
  4. [159] Dotyczy silników 1,9 JTDM 16V 136KM
    Utworzone przez bosek5 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 22:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory