Wszystko będzie pasowało, trzeba będzie tylko ewentualnie pomyśleć chwilę jak spasować![]()
Wszystko będzie pasowało, trzeba będzie tylko ewentualnie pomyśleć chwilę jak spasować![]()
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
To jednak angole nie są tak głupi za jakich ich mam![]()
a co dalej po wtryskach...jeden mod pociąga za sobą kolejny![]()
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Ciśnienie paliwa, świnia albo SA itd, itd...![]()
no to mi podpowiedziałeś :p...Ciśnienie paliwa=pompa tak? a świnia to co??? itd...
Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁAByło: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczkaAlfa Romeo 155 2.0 TS 16v - ByłaChrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest
Pompa, regulator ciśnienia, świnia to komputer, tzw. piggybackAlbo kompletnie nowy komp. Czyli jak zwykle, zmienisz jedną rzecz to po niej dochodzi 5 nowych do zrobienia, i tak cały czas
![]()
Generalnie jeśli na listwie masz ciśnienie paliwa 3bar, to nic nie trzeba zmieniać. Większe wtryski przy tym samym ciśnieniu dają więcej wachy. Co do stand alonów - chyba obecnie najtańsza i najlepsza w stosunku cena/jakość + support opcja to polski EMU ze stajni ecumaster. Za 2000 masz komputer pełen bajerów z kontrolerem sondy afr i pewnie milion innych. Jak się uprzesz, na ecumasterze też to postawisz w trybie fuel implant, ale nie wiem jak z iskrą w twin sparku.
http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)
Panowie ma ktoś używany korektor siły hamowania na zbyciu? Zależy mi na czasie.
I co sądzicie o zamontowaniu w jego miejsce czwórnika? Bo mi się wydaje, że mogą wystąpić problemy zimą na zakrętach..
Gdyby Alfa Była kobietą, to byłby to związek mojego życia..
Moja Bella --->>> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1234064
ja mam wywalony korektor siły hamowania, nie mam abs i jest spoko w zimie, nawet nie najgorzej tylko trzeba na zakrętach w granicach rozsądku bo czasem lubi podciąć jak się przedobrzy.....