Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: [156] Trzeszczenie w okolicahc amorów.

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar Garos
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Opel Astra III 1.7CDTI Caravan
    Postów
    858

    Domyślnie

    Cytat Napisał alces1
    Co znaczy niemiłą niespodziankę?
    mam na myśli,że WD40 może wejść w reakcję z gumą i może ją szybciej wykończyć.


    ... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD

  2. #12
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał Garos
    Cytat Napisał alces1
    Co znaczy niemiłą niespodziankę?
    mam na myśli,że WD40 może wejść w reakcję z gumą i może ją szybciej wykończyć.
    Rozumiem...
    Psiknąłem jednak WD-40 i działało zaledwie 2 dani!
    Czym i jak można skuteczniej wyeliminować to trzeszczenie, bo kurcze wahacz nowiuteńki TRW, a takie rzeczy się dzieją...
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  3. #13
    mrutyś
    Gość

    Domyślnie

    najlepiej smarem do łańcuchów motocyklowych... są takie co nie wchodzą w reakcje z gumą bo są łańcuchy motocyklowe, które posiadają też uszczelnienia z gumy (czy jakoś tak nie znam sie tak dokładnie) można też silikonem w sprayu.
    WD40 jest dobry ale na bardzo krótką metę dlatego ze on wypłukuje bardziej niż konserwuje dlatego może też być po prostu niemiła niespodzianka bo zamiast poprawić to może zepsuć :| :| :|
    A ze skrzypią normalnie to właśnie chodziło o to że kupuje sie nowy i on po 3-4 miesiącach już skrzypi, wydaje mi się że pozostaje albo smarowanie silikonem w sprayu, smarem w sprayu albo tak jak kolega andro34 poradził tylko koniecznie użyć smaru który nie wchodzi w reakcje z gumą.

  4. #14
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    ... ztym trzeszczeniem jest tak brzmi troche jak stara kanapa troche jak krzeslo wiem ze to dosc irytujace ale to juz taki urok a wlasciwie nieurok tuleii ktore sa zastosowane w naszych wahaczach i szukanie nic tu nie da bo to krotko mowiac jest pierwszy objaw ze wahacz zaczyna a dokladnie jego tuleje byc jak dorosly powoli zacznie sie starzec a jak juz bedzie podstarzaly pojawi sie lekkie pukanie i dopiero wtedy bedzie mozna zlokalizowac dokladnie ktory to wahacz i ktora tulejka ale do tego jeszcze daleka droga od 1000 do 5000km zalezy jak i gdzie i ile dziur zostanie zaliczonych trzeba to brzydko mowiac olac i jezdzic az zacznie popukiwac wd 40 dziala ale przyspiesza nadejscie smierci tulejki.POZDRAWIAM WAS I KOCHAJCIE SWOJE ALFY NAWET JAK TRZESZCZA

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tacka
    bo to krotko mowiac jest pierwszy objaw ze wahacz zaczyna a dokladnie jego tuleje byc jak dorosly powoli zacznie sie starzec a jak juz bedzie podstarzaly pojawi sie lekkie pukanie i dopiero wtedy bedzie mozna zlokalizowac dokladnie ktory to wahacz i ktora tulejka ale do tego jeszcze daleka droga od 1000 do 5000km
    Chyba sobie jaja robisz...
    Zakupiłem nowy wahacz TRW, nie przejechałem nawet 1000km, a Ty mówisz, że nadchodzi jego kres? Śmieszne raczej...
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  6. #16
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar MAJESTICAR156
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Leszno/Wrocław
    Auto
    AR 156 1.8
    Postów
    122

    Domyślnie

    Panowie recepta jest taka poliuretany np http://www.carhard.pl/ , lub jak kto woli powerflex(maja ladny kiolorek)
    PRZECZYTAŁ, OBADAŁ I ZBADAŁ NOI ZATWIERDZIŁ MAjESTIC

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    Cytat Napisał MAJESTICAR156
    Panowie recepta jest taka poliuretany np http://www.carhard.pl/ , lub jak kto woli powerflex(maja ladny kiolorek)
    Nie tania to recepta. Nie dość, że trzeba nowy wahacz (TRW 160zł), to jeszcze powerflex, który też nie mało kosztuje :/
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  8. #18
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie DO ALCES 1

    TO NIE JA SOBIE JAJA Z CIEBIE ROBIE TYLKO TWOJ WAHACZ JAK JUZ TAK ZE MNA ROZMAWIASZ TO PO PIERWSZE A PO DRUGIE JAKBYS CZYTAL DOKLADNIE TO BYS NIE SKAKAL MI DO GARDLA Z HASLAMI TYPU - jaja sobie robisz i typu smieszne - bo to nie jest pojedynek na slowa tylko dzielenie sie informacjami -to raz a dwa napislaem wyraznie ze taki urok i budowa tulejek

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie Re: DO ALCES 1

    Cytat Napisał Tacka
    TO NIE JA SOBIE JAJA Z CIEBIE ROBIE TYLKO TWOJ WAHACZ JAK JUZ TAK ZE MNA ROZMAWIASZ TO PO PIERWSZE A PO DRUGIE JAKBYS CZYTAL DOKLADNIE TO BYS NIE SKAKAL MI DO GARDLA Z HASLAMI TYPU - jaja sobie robisz i typu smieszne - bo to nie jest pojedynek na slowa tylko dzielenie sie informacjami -to raz a dwa napislaem wyraznie ze taki urok i budowa tulejek
    Nie odbieraj tego w ten sposób, podszedłem z ironią do tego co napisałeś i tylko dlatego, że mój wahacz jest nowy, nie przejechał nawet 800km i zaczął skrzypieć. I nie jest to jakieś no name made in China, ale TRW.
    Owszem wspomniałeś o "uroku" tulei wahacza, ale zaraz potem
    Cytat Napisał Tacka
    krotko mowiac jest pierwszy objaw ze wahacz zaczyna a dokladnie jego tuleje byc jak dorosly powoli zacznie sie starzec
    i dalej:
    Cytat Napisał Tacka
    a jak juz bedzie podstarzaly pojawi sie lekkie pukanie (...) od 1000 do 5000km zalezy jak i gdzie i ile dziur zostanie zaliczonych
    Tak więc jak widzisz, mam nowy wahacz i skrzypi, a Ty wyskakujesz mi z tekstem, że maks za 5.000km będzie do wymiany(?)
    Nie walczę z Tobą na żadne słowa, ale reasumując to co napisałeś i odnosząc do mojej sytuacji, to kupiłem nową, ale zużytą część i to właśnie jest dla mnie śmieszne...
    Pozdrawiam.
    - Rafał
    P.S.
    "caps lock" Ci się zablokował.

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  10. #20
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Nic sie nie dzieje ale tez i nic mi sie nie zablokowalo ...powiem inaczej zrobilem juz troche kilometrometrow zreszta niewazne moj przyjaciel ktory zrobil kolo 170 tys 156 v6 a teraz trzaska kolejne km gta przy tym kocha alfy i prowadzi od lat komis przy polinarze czyli salonie alfa i fiat powiedzial mi gdy dzialo sie to u mnie daj sobie spokoj to oznacza tylko tyle ze wahacz nie jest juz nowy tylko uzywany i mimo ze mialem do przejechania pare dni pozniej 3000 km i mam zonke i mala coreczke pogonil mnie i mial racje bo do pierwszych luzow zrobilem kolo 5000tys a tak swoja droga nie znam sie moze ale 160 zl za aluminiowy wahacz to jakas smiesznie mala cena ...wiec skrzypi...POZDRAWIAM

Podobne wątki

  1. Jaką macie sprawność tylnych amorów?
    Utworzone przez owczar w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 06-03-2015, 16:48
  2. Zmiana amorów z NIVOMATÓW na zwykłe
    Utworzone przez rzkolo w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-08-2013, 14:58
  3. Trzeszczenie w głośniku
    Utworzone przez sobi112 w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-05-2012, 18:04
  4. Trzeszczenie
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 13:51
  5. 147 czy po wymianie amorów trzeba ustawiać zbieżność?
    Utworzone przez czarek145 w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-03-2011, 13:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory