co do wariata to pogadaj zkol.darek2116 on zdaje sie regeneruje wariaty
co do wariata to pogadaj zkol.darek2116 on zdaje sie regeneruje wariaty
No tak właśnie wszyscy na tym forum mówią. Widziałem jednak manuala od Roberta Boscha i było tam napisane że jeśli pasek zostaje stary to należy zaznaczyć kierunek ruchu. To tak dla ułatwienia wyboruale pasek i tak bedziesz musial wymienic![]()
dzięki
podpytam![]()
wariator w autosklep24.pl tam z przesyłką zapłaciłem 480 zł.
Chcesz sprobowac naprawic-daj znac zobaczymy czy cos sie da zrobic
Jestem za regeneracją, pisałem już o tym w którymś temacie, u mnie klekotał na zimnym i ciepłym do 3tyś ob nic sie nie działo i nagle kop ale, regeneracja rozwiązała problem w 100% zrobiłem jak na razie 8tyś km na zregenerowanym i auto chodzi jak złoto, cisza i mruczenie jak na tsa przystało.
ps. w wariatorze praktycznie tylko sprezynka sie zuzywa i podkładke trzeba przy okazji wymienić, a zęby zanim sie zetrą to silnik przelata milion km, kto miał w ręce rozłożone to ustrujstwo ten wie, u mnie po 200tyś km zębatki w idealnym stanie![]()
No nie jest tak do konca,
kto miał rozłożone na częci w ręce ten wie
Nigdy nie próbowałem takiego testu ale te podkładke teflonowa i sprezynke mozna zostawic nawet stara
tera kosztuje tam 762,19 zł
to jest wariator
http://www.logicinfo.nazwa.pl/mi-car...55202772.2.JPG
Ostatnio edytowane przez Cubus00 ; 15-06-2012 o 15:03
to co to jest