Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 58

Temat: klekocza zawory

  1. #41
    odison
    Gość

    Domyślnie

    pomuc czyli co ??

  2. #42
    odison
    Gość

    Domyślnie

    ??>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<?????????????

  3. #43
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Albo sie w swoim miescie dogadasz z jakims mechanikiem zeby wyjal ci walek ssacy wraz z wariatem i poslesz do mnie po czym ci go zzrobie i odesle.
    Nastepnie mechanik zlozy to do kupy i tyle.
    Chyba ze masz po drodze do mnie w co watpie bo do samej wrocy mam 205km wiec zalezy gdzie mieszkasz ale jednak jest troche,a ja musze miec auto na jeden dzien i tu jest problem

  4. #44
    odison
    Gość

    Domyślnie

    jaki bedzie koszt naprawy tego wariata

  5. #45
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Piastów
    Auto
    Alfka 147 120koników + LPG BRC
    Postów
    199

    Domyślnie

    koszt elementów do naprawy to 30-40zł i jak ktoś jest wprawiony do max 40minut pracy wraz z dokładnym wymyciem i wyczyszczeniem (nie licząc demontażu i montażu w samochodzie)

  6. #46
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    60zl sam wariator,do tego koszty przesylki ewentualnie

  7. #47
    odison
    Gość

    Domyślnie

    ile on pochodzi

  8. #48
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    czegoś nie rozumiem najpierw chciałeś pół silnika robić zapobiegawczo a teraz w regenerację wariatora chcesz się bawić żeby zmniejszyć koszty ?? z tego co czytałem na tym forum to nikt nie poleca regeneracji

  9. #49
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Piastów
    Auto
    Alfka 147 120koników + LPG BRC
    Postów
    199

    Domyślnie

    no bo wymiana całego wariatora to akurat zbędny wydatek. Skoro elementy zużywające się występują jako części zamienne to oznacza, że w zupełności ich wymiana wystarcza do prawidłowej pracy.
    idą tokiem myślenia z wyminą całego wariatora to tak jakby wymieniając filtr oleju wymienialibyśmy całą pompę olejową. Wiem jak ktoś chce to jego wolna wola.

  10. #50
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Regeneracja a regeneracja...
    Jak sobie ktos chce zrobic dobrze sama sprezyna i podkladka to powodzenia,do tego trzeba widziec stan tego co sie bedzie probowac naprawiac bo potem sa historie ze sie nie da naprawic.z reszta historyjek jest mnostwo a najlepsza z zaworkiem zwrotnym w glowicy ktory zatrzyma olej w wariatorze

Podobne wątki

  1. Zawory i głowica!
    Utworzone przez Green Boy w dziale 156
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 24-03-2013, 20:37
  2. Większe zawory do 3.0 12v
    Utworzone przez marcin88 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 20:08
  3. klepiace zawory?
    Utworzone przez bugan3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 17:54
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory