Widzę, że tutaj szybciej doczekam się końca świata niż jakiejkolwiek odpowiedzi.
Widzę, że tutaj szybciej doczekam się końca świata niż jakiejkolwiek odpowiedzi.
po resecie ECU sonda wygląda jakby chodziła prawidłowo. Ona musi pracowac w zakresie 0-1V cały czas.
wykres przepływki do odcięcia pokaż jeszcze
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Później będę szedł do auta czyścić styki od poduszek bo mam 2 błędy więc od razu podłączę się znów do ecu i zrobię nowe wykresy wraz z przepływomierzem.
- tylko mała prosba , dawaj logi z tych pomiarów.
- zrzuty z tłem pultpitu są mało czytelne.
- FES robi logi bez udziału użytkownika,
- w Alfadiagu musisz użyć klawisza F2, włacza i wyłącza robienie logów.
- potem pliki z katalogów domowych archiwizuj i dołącz do swego tematu.
- ja na pewno chetnie takie coś poogladam, zamiast pulpitu.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
1 cześć
2 cześć
3 część
alfadiag
wykres 01
wykres 02
Plik z logami wrzuciłem na swój FTP
http://elizabeth-gorzow.pl/alfa/1.txt
Ostatnio edytowane przez SUICIDE ; 29-06-2012 o 15:47
i w dalszym ciągu wiemy, że sonda wypgląda ok. a na wykresie jak wrzucisz jeszcze więcej parametrów to nic nie zobaczymy.
na jednym wykresie obroty+ sonda+temp
na drugim wykresie obroty wolne +przepływka
na trzecim obroty do odcięcia+przepływka (napięcie)
na czwartym obroty do odcięcia+przepływka (przepływ kg/h)
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Przepraszam. Mogłem Wam po 3 parametry pozaznaczać i porobić konkretne screeny.
Ale z drugiej strony wszystko jest w pliku z logów Fesa tak jak prosił bubu.
Więc jeśli zrzuty są mało czytelne jeśli chodzi o te z wykresów to prosiłbym o odczytanie logów które zamieściłem na swoim hoście.
A proszę mi powiedzieć czy zachowanie przepływki powietrza a kalkulowany przepływ powietrza jest w normie?
Chodzi i parametry 8.0kg/h i 12,4kg/h
- ponizej moje logi z FEs-a oraz z alfadiaga
- nie wiem w czym jest problem z logami.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Dodałem logi z Fesa i alfa diaga
Panowie!
a czy istnieje mozliwosc regulacji kąta wychylenia przepustnicy wg któregos z programow?
pogrzebalem odrobine przy srubie regulacyjnej przepustnicy i udalo mi sie w miare opanowac sytuacje ale...
mysle ze da sie lepiej a jesli sa jakies dane to juz super,ktos robil juz cos podobnego?