Strona 9 z 10 PierwszyPierwszy 12345678910 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 94

Temat: [147] Potencjał silnika 1,9 jtd 115KM

  1. #81
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał Woda83 Zobacz post
    Czyli rozumiem, że smiało moge zmieniać turbo na wersje 16v i nie będzie efektów ubocznych? Szkoda, że Cinek sie nie wypowiedział, bo program będę robił pewnie u niego.
    Cinek na ten temat to juz sie wypowiedzial wiele razy nawet prezentowal na tym forum pomodzone przez siebie stilo JTD115KM wystarczy poszukac poczytac, a nie oczekiwac, ze ktos w kolko o tym samym bedzie pisal
    Samo turbo mozesz zmienic ale sprawdz pozniej FESem ile pompuje natomiast aby wykozystac w pelni turbo z 16v musisz wymienic map sensor i jego nie mozesz zmienic bez zmiany softu.

    P.S Widze, ze temat sprzegiel byl ciagniety to mam pytanie czy rodzaj wyspzreglika ma wplyw na model sprzegla? Trafila mi sie sprzynia z wysprzeglikiem wewmatrz i zastanawiam sie czy nie bedzie problemu z wrzuceniem do 115 sprzegla ze stilo bo ponoc mocniejsze? Zaciekawilo mnie rowniez to sprzeglo ze 166 masz Pablo moze te numery?
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 28-06-2012 o 07:32

  2. #82
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Woda83
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 V6
    Postów
    353

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pływak Zobacz post
    Cinek na ten temat to juz sie wypowiedzial wiele razy nawet prezentowal na tym forum pomodzone przez siebie stilo JTD115KM wystarczy poszukac poczytac, a nie oczekiwac, ze ktos w kolko o tym samym bedzie pisal
    Samo turbo mozesz zmienic ale sprawdz pozniej FESem ile pompuje natomiast aby wykozystac w pelni turbo z 16v musisz wymienic map sensor i jego nie mozesz zmienic bez zmiany softu.
    Zgadza się, czytałem, tylko Cinek podawał przykłady kompleksowego modu a u mnie jest trochę inna sytuacja. Pytałem czy można zmienic turbo i pojezdzic tak ze 2-3 miechy dopóki nie zrobie IC i programu. Stąd moje pytanie.

  3. #83
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    przesniesienie czyli sprzegło, dwumas i dyferencjał.

    niestety nie ma jeszcze sensownego sprzegła które jest w stanie znieść codzienne użytkowanie pow 400NM
    Podobno jest w stanie to uciągnąć sprzęgło od 147/GT 170KM czyli wersje Q2 i Ducati Corse. Niestety dostępny tylko oryginał, cena ok 1500zł.

    Podejrzewam, że po samym turbo będziesz miał problemy z ładowaniem ale o konkrety pytaj Marcina.

  4. #84
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rychuslu89
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Poznań, Poland
    Auto
    alfa romeo 166 t.s.
    Postów
    862

  5. #85
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    ja zmieniałem suszarę. Zero problemów z przeładowaniem, turbo jedynie nieco później wstawało.

  6. #86
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Woda83
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 V6
    Postów
    353

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    przesniesienie czyli sprzegło, dwumas i dyferencjał.

    niestety nie ma jeszcze sensownego sprzegła które jest w stanie znieść codzienne użytkowanie pow 400NM
    Podobno jest w stanie to uciągnąć sprzęgło od 147/GT 170KM czyli wersje Q2 i Ducati Corse. Niestety dostępny tylko oryginał, cena ok 1500zł.

    Podejrzewam, że po samym turbo będziesz miał problemy z ładowaniem ale o konkrety pytaj Marcina.
    Sprzęgło ma 40 tys km, więc powinno dać rade, rozrząd zmieniany 5 tys km temu, także też ok. Decyzja zapadła robie turbo i zbieram kase na dalsze mody

  7. #87
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    da się, ale to nie jest sprężarka z JTD 16v tylko gtb2056

  8. #88
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Woda83
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 V6
    Postów
    353

    Domyślnie

    Panowie pomocy
    znalazłem firme http://allegro.pl/turbina-turbo-alfa...386490032.html której moge wysłać swoje turbo a oni mogą mi wysłac od 16v, ale gościu twierdzi, że kolektor jest zupełnie inny i nie będzie pasować. To jak to wkońcu jest?

  9. #89
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Od Opla i Saaba jest inny, a w aukcji pisze wlaśnie, ze turbo pasuje to łopli i sabów

  10. #90
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Woda83
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 V6
    Postów
    353

    Domyślnie

    Romawiałem z nim, ma do Alfy, Fiata, Opla i Saaba. Twierdzi, że do Alfy ma i może mi wysłać 16v tylko kolektor nie będzie pasował. Czyli mam zamówić turob bez kolektora ? Swój kolektor przełożyć do tej od 16V? Będzie to pasowało wtedy?
    Pomóżcie i doradzcie co zrobić.

Podobne wątki

  1. Potencjał 1.9 JTD 16v
    Utworzone przez mlody2788 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 08-04-2015, 19:13
  2. 156 JTD 115KM - praca silnika
    Utworzone przez AlfaBravo w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 17:30
  3. Potencjał 2.0 V6 TB - ile z tego można wyciągnąć ???
    Utworzone przez Zonkil w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 12:58
  4. Głośność silnika 105KM vs 115KM
    Utworzone przez master007 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 14-11-2010, 10:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory