Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: mam problemy z abs, asr silniczkami od świateł i żarówkami proszę o pomoc.

  1. #1
    Andrzej1815
    Gość

    Domyślnie mam problemy z abs, asr silniczkami od świateł i żarówkami proszę o pomoc.

    witam mam alfe 147 1,9jtd i tak po zmienionym zawieszeniu i ustawieniu zbieżności na warsztacie ciągle świeci abs i asr i te funkcje nie działają na komputerze pokazało czujnik przedniego lewego koła ale jak go odpiąć albo coś bo nie bardzo wiem??????????? później niesamowity problem z światłami długie świecą znakomicie przednie krutkie zaraz przed autem strasznie blisko nie działają silniczki od regulacji i mechaniczna regulacja też nie pomogła. dodatkowo nie działają halogeny i średnio co miesiąc wymieniam żarówki h7 od śiateł krótkich nie mogę sobie z tymi problemami poradzić dzisiaj już nie będę miał dostępu do neta a gdyby ktoś mógł mi poóc niech napisze mi smsa na 783687947 a ja oddzwonię bardzo proszę o pomoc. a i jeszcze mam przypiłowany delikatnie tą rureczkę czarną od hamulca co w środku jest aluminiowa co prowadzi płyn jak coś takiego można i gdzie kupić.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Podczas wymiany zawieszenia uszkodzony został czujnik - tylko wymiana. Odnosnie świateł to są prawdopodobnie powypadkowe (zaczepy pourywały sie podczas zderzenia), a problem przepalania to słaby kontakt elektryczny wtyczki. a rureczkę od hamulców to tylko w ASO
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    lampy - ja bym stawiał na wodę w środku + zwarcie na silniczku, przez co silniczej kręci bez opamiętania - do oporu, co skutkuje maksymalnym podniesieniem, lub opuszczeniem (zależy, co się zewrze na potencjometrze...).

    Co do halogenów, to ciężko powiedzieć, ale u mnie notorycznie odczepia się zaczep (złącze - nie wiem, jak to się fachowo nazywa) od masy w reflektorze.

    Ps. Ale cóż z tego, jak autor tematu nie odczyta, bo z tego co napisał, nie ma internetu...

  4. #4
    breq
    Gość

    Domyślnie SILNICZEK światła

    Witam,

    ja natomiast mam problem z lewym silniczkiem od 2 dni w mojej alfie.. Kreci sie jak szalony. Akurat mam tam przepaloną zarówkę, którą wymianiam na dniach wiec nie wiem czy sa skierowane ku gorze czy dolowi..

    Lecz jest to denerwujące bo slychac podczas jazdy i postoju oraz napewno nie jest dobre dla silniczka.. Co zrobic aby przestal sie szalenczo krecic?




    pozdro

  5. #5
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    wypiąć kabelki z silniczka.
    Tak to już jest, że prawdopodobnie dostała Ci się woda do reflektora, a że silniczek jest umiejscowiony w dolnej części, to dostaje zwarcie na płytce (konkretnie przy potencjometrze, który odpowiedzialny jest za odczyt pozycji silniczka), przez co silniczej kręci na maxa w dół, lub w górę (zależy, gdzie jest zwarcie).

  6. #6
    breq
    Gość

    Domyślnie

    czyli wypiac i smigac bez? czy moze jakos to naprawic?

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    AlfaRomeo Brera 2.4 / Stelvio MY20
    Postów
    1,620

    Domyślnie

    Jeśli chcesz naprawiać, to musisz wyciągnąć, wysuszyć i wyczyścić w środku.
    Jeśli faktycznie silniczek długo pracował 'bez przerwy", jest duża szansa, że gwint na plastikowym elemencie się przy końcu zepsuł, więc ciężko Ci będzie spowrotem ustawić ten element w normalnej pozycji.
    Jeśli Ci się uda, oraz płytka będzie sucha, to spróbuj podpiąć (przy otwartej lampie), kabelek od silniczka, i zaobserwuj, co się z nim dzieje, przy regulowaniu na desce wysokości świateł.
    Jeśli wszystko chodzi jak należy, musisz wpiąć silniczek, i możesz normalnie śmigać. Jeśli jednak nie będzie działał, albo znowu zacznie jechać na maxa w jedną lub drugą stronę - musisz udać się z nim do kogoś, kto się na tym zna...
    Problem w tym, że nie można jeździć z wypiętym silniczkiem, bo lustro będzie latało...

    Zawsze możesz dokupić nowy silniczek (lub używany) - na alledrogo... Nawet podawałem, pod jakimi symbolami można dokupić zamiennik (bo z oryginałami do alfy bywa różnie jesli chodzi o cenę).

    Jeśli nie regulowałeś wysokości lampy (śrubą), to na razie nie zmieniaj.

    - - - Updated - - -

    Możesz również wypiąć, i ustawić ręcznie za pomocą śruby, i jeździć bez regulacji. Jedyny minus - nie bedziesz miał regulacji z kabiny.

  8. #8
    breq
    Gość

    Domyślnie

    Hej, dzięki za podpowiedzi, jest faktycznie jak mowisz.. platkiczek sie juz zepsuł więc lipa. Wypiąłem silniczek z kabelków i ustawiłem lampę ręczną regulacją.. Brak regulacji z kabiny mi nie przeszkadza więc śmigam dalej..

    pozdro

Podobne wątki

  1. Pomoc w diagnozie 2 problemy
    Utworzone przez jedker w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-07-2015, 07:44
  2. Stłuczka Bella :( i małe problemy, proszę o radę !
    Utworzone przez michal1mma w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 30-10-2012, 08:02
  3. Problemy z airbag !!! Proszę o pomoc
    Utworzone przez michalmc008 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 15-10-2012, 08:34
  4. [146] układ zasilania ma problemy a ja nie wiem co proszę o poradę
    Utworzone przez patelka3 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-04-2012, 16:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory