Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Temat: Problemy z silnikiem JTS 2.0

  1. #11
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - akumulator, log pokazuje na postoju napięcie około 7.2 v, może to było w czasie zimy.
    - ale po takim czymś to akumulator jest zasiarczony.

    - short 1 == +/- 20%, short2 == +/- 20%, norma to +/- 10%.!!!
    - RPM 4000, long2== + 5.5 %, long1 == + 2.3 %, norma to +/- 3 %.

    - wystepuje tutaj ten sam efekt we wszystkich diagnozowanych JTS na banku 2, Corr2 == 0 a powinno być 16.
    - powoduje to, że na banku 2 ECu nie zmienia wartości w dól mimo tego że parametry short na to pozwalają.
    - ja to nazywam latch, czyli blokada przez ECU parametru, dlaczego i w jakim to celu robi ECU jeszcze nie wiemy.(może z powodu zablokowanego wariatora, ciekawy wniosek ?, no bo kto czyści elektrozawór wariatora szczególnie jego kanały olejowe!!!)
    - dopiero jazda z mniejsza predkością zmienia parametr long2.

    - wnioski:
    - wymagane jest czyszczenie wtryskiwaczy, taki proces pozwala na zmniejszenie parametru long o dwa, trzy punkty procentowe. (sprawdzone na innym JTS.).
    - przy okazji ja bym wyczyścił elektrozawór wariatora, nie ma z tym zwykle kłopotu.
    - kolejny test to powinien być test MAF-a, przepływomierza ale dopiero po wykasowaniu i usunięciu 6 błędów w tym modelu.
    - jeśli po czyszczeniu wtryskiwaczy, kontroli MAF-a, dalej long będzie powyżej normy to trzeba sie zabrać za diagnostykę sond lambda, czyli test OBD RPM 3000, 4000, 5000.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 05-07-2012 o 19:26
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #12
    Użytkownik Świeżak Avatar Italiano_Vero
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Brera 1750 TBi '10 + Alfa Spider 3.0 V6 24v '02, była Alfa GTV 2.0 JTS '03
    Postów
    104

    Domyślnie

    Raz jeszcze Panu bardzo dziękuję, myślę że te informacje są bardzo pomocne i że wkrótce uporam się z problemem.

  3. #13
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    164 QV 24V '93, 164 Super TB '96, 166 2.5V6 '98, 155 2.0TS 16v '96
    Postów
    509

    Domyślnie

    Mialem kiedys podobne problemy w v6.... Winny byl potencjometr pedalu przyspieszenia... Warto sprawdzic, tym bardzuej, ze wywala takie bledy.
    Pozdrawiam

    Wysyłane z mojego XT910 za pomocą Tapatalk 2
    Mam na imię Jacek... i jestem alfaholikiem...
    Powrót do Busso.... w najfajniejszym opakowaniu...

  4. #14
    Użytkownik Świeżak Avatar Italiano_Vero
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Brera 1750 TBi '10 + Alfa Spider 3.0 V6 24v '02, była Alfa GTV 2.0 JTS '03
    Postów
    104

    Domyślnie

    Dzięki, jak jutro będę w serwisie to się też o to zapytam
    Ostatnio edytowane przez Italiano_Vero ; 05-07-2012 o 22:06

  5. #15
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jakie wieści z serwisu, czy raczej auto dalej jest na podnośniku w serwisie.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar Italiano_Vero
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Brera 1750 TBi '10 + Alfa Spider 3.0 V6 24v '02, była Alfa GTV 2.0 JTS '03
    Postów
    104

    Domyślnie

    Wysłałem Panu prywatną wiadomość. Niczego nowego się właściwie nie dowiedziałem.

Podobne wątki

  1. [147] Problemy z silnikiem
    Utworzone przez oosia w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 18-01-2015, 00:19
  2. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 07:38
  3. Problemy z silnikiem JTS 2.0
    Utworzone przez Italiano_Vero w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-07-2012, 15:16
  4. Problemy z silnikiem
    Utworzone przez AF156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-01-2012, 13:30
  5. Problemy z silnikiem
    Utworzone przez TOMAJ w dziale Wielkopolskie
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 12:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory